Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Disi het kan dan ook te maken hebben met je innesteling.... Stukje dat ik vond:
    De innestelingsbloeding kan optreden wanneer iemand ongesteld moet worden. Het is dan een klein beetje bloed dat verloren gaat, dit komt omdat de baarmoederwand een beetje beschadigd is. Het kan ook pas worden opgemerkt wanneer vrouwen vijf of zes weken zwanger zijn. Als het over een lichte en korte innestelingsbloeding gaat, dan hoeft niemand zich daarover zorgen te maken. Mocht u toch uw twijfels hebben, neem dan gewoon contact op met uw huisarts. De huisarts zal hierbij altijd voor u klaarstaan met gepast advies.

Zie nu dat je ook wat kramp krijgt, dat is meestal niet goed :( het kl*te is dat je niks anders kan doen dan afwachten :( knuffel voor jou!

Ellie86 hier proberen ze eerst uitwendig en lukt dat niet dan inwendig.

2. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh disi... wat naar zeg! ik blijf duimen dat het toch goed gaat!

3. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Shit, disi :( klinkt heel vervelend.. Ik hoop dat het niet doorzet en dat het gewoon een tussenbloeding is, anders heel veel sterkte toegewenst.

4. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Disi meid wat een rotnieuws! Sterkte

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Disi wat een slecht nieuws lees ik nu. Heel veel sterkte meid.

6. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Heel veel sterkte disi...!!!!

7. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah disi shit, dat is niet goed!:( kan je niet bellen om een afspraak te maken nog een keer en zeggen dat je er nu pijn bij hebt en helderrood? echt niet wachten hoor tot 30 april die onzekerheid en stress is ook niet goed voor je!

8. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Disi, klote dat er niks anders op zit dan afwachten..... T klinkt niet goed, maar houd hoop want je weet nog niks zeker!

Over alle echo's hier; wat zit er enorm verschil in praktijken/ziekenhuizen wat betreft met hoeveel wken.
    Hier doen ze het echt niet eerder dan de 8-9e wk.
    Mn schoonzusje kreeg er 1 toen ze 6 wken was, hartje klopte. Helemaal blij. 2 weken later weer op echo en helaas geen hartslag meer... Dat had ze nooit verwacht...

9. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Ik denk/hoop dat het niet lang duurt... Moest net groot (jullie snappen me wel) naar de wc en had bloederig slijmdraad. Het is echt knalrood dus... Ik denk dat ik morgenvroeg dan nog maar eens bel of ik kan stoppen met de meds die ik nu gebruik zodat het snel door kan zetten... Dan kunnen we ook verder met een nieuwe poging. Ik zie geen positiviteit meer in deze zwangerschap...k.t

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Vind het echt zo klote voor je! Zou idd morgenochtend nog even bellen. Ik heb trouwens ook verder nooit een echo ofzo daarna gehad. Toen ik belde zeiden ze kijk het een weekje aan zet het bloeden door weet je vaak genoeg. Het bloeden stopte bij mij toen na een week en heb me daarna nooit meer na laten kijken. Was volgends de huisarts ook niet nodig. Heel veel sterkte!! Knuffel

11. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Daarom ga ik ook niet meer eerder bellen. Moet maar gewoon even geduld hebben.

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Bij ons in het ziekenhuis doen ze echo's rond de 7 weken. Waarom er zoveel verschil in zit geen idee.

13. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Dsi sterkte, dikke knuffel

14. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Sterkte Disi, dat klinkt inderdaad niet erg positief... :(

Bedankt voor de pendel Luckystar! Ik ben eens benieuwd of hij ook uit gaat komen. Voor de rest: Bij mij kwam er jongen uit!

Hier gaat alles verder wel goed. MvM is maandagavond meteen langs geweest en ik mocht meteen beginnen de dag erna. Hiermee dus ook echt mijn aller aller allerlaatste test gedaan...

Verder had ik even paniek maandag. Door de gastric bypass die ik gehad heb kan ik af en toe verkeerd reageren op eten. Nu had ik van het weekend brood gekocht bij de HEMA, kwam net uit de oven. Rook echt heerlijk. Nou ik heb het geweten... Na mijn laatste pauze maandag kreeg ik ineens enorme stekende krampen ter hoogte van mijn maag/dunne darm. Zo erg dat ik wit wegtrok, duizelig werd en mijn collega's naar het ziekenhuis hebben gebeld waar ik geopereerd ben. Ik kon nog niet meer normaal zitten. Na een uurtje trok het weg en ik denk dat de aanval door het brood kwam. Dat heb ik bij ander brood namelijk ook al eens gehad. De dag erna ben ik nog even bij de huisarts geweest. Voor nu doen we even geen onderzoek naar hoe of wat het kwam. De komende tijd ga ik dus maar even brood vermijden. Dan maar aan de crackers of beschuiten ofzo. Volgens de huisarts is brood erg zwaar voor mijn maag omdat het grotendeels in de mond verteert moet worden. Je moet er dus eigenlijk gewoon heel lang op kauwen. Ik was wel even bang hoor of zo'n heftige aanval geen kwaad kan voor de zwangerschap. De huisarts dacht van niet omdat het toch redelijk wat uit elkaar ligt.

15. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Heftig XLNS! Schrikken!
    Hou t dan toch maar ff bij niet -heerlijk -ruikend -brood -uit -de -oven ;)

Disi, dikke knuffel...

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Xlns wat schrikken zeg.

17. krulletje

krulletje Lid

7 nov 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sjonge jonge zeg... ik houd dit helemaal niet bij! Ben zo een half uur aan het bijlezen als het niet langer is!

@Disi, sterkte meid..!!
    @xlns, dat is schrikken!
    @alle anderen, hoop dat bij jullie alles goed gaat!

Hier tot nu toe wel gelukkig. Af en toe wat bruin verlies wat me wel bang maakt. Maar het is echt maar zeer weinig.
    Vanochtend voor het eerst m'n ontbijt eruit gegooid. Sjonge wat voelde ik me rot en blij tegelijk! haha blij met goede symptomen.
    Ik slaap inmiddels al met m'n voedingskussen. Zonder kan ik niet slapen. Op m'n buik kan ik niet meer liggen. Voelt erg rot.
    M'n buik begint toch echt wel wat te groeien al en twijfel of het alleen van m'n darmen is. broeken krijg ik slecht dicht.

Zo rot als ik me vorige week voelde is gelukkig voorbij! Ik kan nu al best genieten van de zwangerschap al blijft het nog spannend.

Volgende week vrijdag 1e echo! Ik ben zo benieuwd. Ik heb namlijk het idee dat ik zwanger ben van een tweeling... waarom? geen idee. is een gevoel... vind het zo spannend!!!

Fijne avond iedereen!

18. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Disi sterkte meid niet leuk :(

Xlns jeetje dat was wel ff schikken zeg!
    Idd maar even geen brood eten.

Krulletje ja het is flink bij lezen hier ;)
    Spannend je gedachte tot een tweeling, ben benieuwd naar de echo.

19. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Shit... Last van de keel en gister en vandaag een strepsil gehad...
    Lees daarna pas dat het niet wordt aangeraden...:(
    Hopelijk kan het geen kwaad... Shit onnozel hè!!

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Disi, even een dikke digi knuffel voor jou!
    Xlns, jeetje dat is schrikken zeg gaat het nu beter?

Deel Deze Pagina