Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Is dorstigheid ook een zwangerschapskwaaltje? Ik lijk wel uitgedroogd elke keer!

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Me84, kan me voorstellen dat je daar niet bij nadenkt hoor! En 1 of 2 zal vast niet gelijk schadelijk zijn hoor!

3. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    oef in mijn ogen wel, ik zit met een 2L fles sinas op de bank (gelukkig light;)) begin avond gepakt en nu nog 2 glazen erin over ofzo;)
    normaal drink ik nooit veel!

4. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Haha jegh, sinas light ;)
    Ik slappe limonade met prikwater.. Glazen vol haha

5. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Vk vandaag gebeld maar mocht niet eerder komen, zei dat je nu nog weinig ziet.
    Volgende week krijg ik inwendige echo, heb het gelijk even gevraagd.
    Echt veel verschil idd dat sommige al met net 6 weken mogen komen en bij de ander echt niet voor 8 weken.
    Me vriendinnetje zei al: hoop dat je een grote zak geduld heb, hihi heb ik dus niet :p

Sterkte Disi

6. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Hier doen ze wel vroege echo's idd.
    7 jaar geleden een mk met 6 weken en dat was zoals ze het toen noemden een windei(naar woord)En vanaf toen elke zwangerschap rond de 6-7 weken echo's gehaf.Tuurlijk kan het nu nog mis gaan,maar volgens mijn gynaecoloog is die kans van 10 naar 5 procent gezakt!
    We hopen maar op een goede echo 1 mei....

Hier bijna geen symptomen.. Soms iets pijnlijke/gevoelige borsten,slecht slapen en ineens sinds gisteren dat mijn broeken niet meer lekker zitten..

Heb in de avond ook echt een bolle buik!zullen allemaal mijn darmen zijn...want dat is sinds maandag dat ik niet zo goed meer kan...

7. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@disi... sterkte meid!! Wat ontzettend kut!!!

8. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@luckymartine, ik drink ook nooit zo veel. Maar ik ben ook al een paar dagen heel erg dorstig idd.

9. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Xlns wat schrikken zeg! Gaat het nu weer beter met je?

Lucky star nog bedankt voor je pendel! Je hebt voorspeld dat het weer een jongen word! Ben benieuwd.. Vind mezelf op de één of andere manier ook meer een jongens moeder.

Hier nog één met verschrikkelijke dorst!!

Morgen komt moeders voor moeders langs. Ben benieuwd of het een knaltest is!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @ellie hier komt mvm ook morgen. Ben ook benieuwd naar die test.

11. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Me84 zal nog niet heel erg kwast kunnen omdat de navelstreng er nog niet is ;)

Roja mijn broeken zitten ook niet meer lekker en me buik/darmen is/zijn ook op gezet....

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Deze zijn an vandaag :):):)

Mijn testen zijn bijna op.

Mijn buik/darmen zijn ook opgezet. Sommige broeken zitten totaal niet lekker meer.

13. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi ladies,
    Ik lees netjes alles mee.
    Maar ben zo moe, dat ik t niet kan opbrengen om te reageren.
    Slaap lekker allemaal.

14. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Hihi die testen! Ik heb die drang niet( heb ze ook niet voorradig, anders had ik ze ook op gemaakt hoor;) maar moest vd wk alles wat over data raakt, uit de apotheek halen...wat denk je...10 doosjes met dubbele tests! :$ maar ik heb ze niet mee naar huis genomen, door de misselijkheid,bol buikje,onrustige benen en zere borsten geloof ik nu wel dat ik echt zwanger ben;)

15. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Swimming: dat zijn nog eens knaltesten! Ook toevallig we hebben ook dezelfde dag de eerste echo!

Slaap lekker elionorah!

Ik paste mijn broeken nog niet die ik voor mijn zwangerschap aan had, dus blijf maar gewoon maar zwangerschapsbroeken aanhouden. Beetje jammer dat ik na de bevalling serieus maar 2 kilo kwijt was. :$:( Dus nu komt het er een beetje dubbel bij. Maar ja dat zien we daarna wel weer.

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @ellie bijzonder dat we beide dingen op dezelfde dag hebben. Ben je vandaag ook toevallig 5+3???

17. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Als ik uit ga van mijn laatste menstruatie ben ik vandaag 6,5 weken. Nu testte ik pas 6 dagen na nod licht positief dus ik weet zeker dat mijn eisprong later is geweest. Heb nu dus eigenlijk geen idee hoe ver ik ben haha dus ben er benieuwd de 28ste!

18. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes en dit is mijn 3de zwangerschap.
    bij de eerste heb ik heel mijn zwangerschap constant moeten plassen ook met regelmaat in mijn broek grrr en overgeven maar overgeven deed ik pas na de 3 maanden.

mijn 2de zwangerschap was van korte duur maar daar had ik maagzuur en hele droge ogen.

en nu heb ik NIKS ja een ontzettende opgezette buik, meer niet.

ik ben echt aan het aftellen naar volgende week omdat ik de vorige keer aan het einde van week 5 een mk had, op de een of andere manier ben ik gerustgesteld als ik die week heb gehad.

19. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Swimming mooie knal testen!!! Vandaag die van MvM ook zo!

XLNS wat schrikken zeg.

Stefjuhhh hoe gaat het nu bij jou?

Ellie86 ik denk aan je vandaag, sterkte meis! En dan MvM op naar een knaltest!

Hier; gisteravond nog weer helderrood verlies gehad, vannacht maar een klein beetje en vanmorgen na de
    WC ook maar heel weinig. Maar weer kijken hoe het vandaag gaat...
    Waar ik aan zat te denken; als ik nou een CB test doe met weken indicator en het is wel mis dan zal die toch minder weken aangeven dan de 5,6 weken die ik ben? Omdat het minder hcg zal zijn? Toch? dan zal die bijv 1-2 weken aangeven en weet ik dat het over is. Maar geeft ie 5-6 aan dan is er nog hoop, toch?
    Wie weet dit?

20. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Dank je wel!

Volgens mij hoeft dat nog niet zo te zijn hoor Disi, ik zou niet gaan testen zou alleen maar verwarrend kunnen zijn. Maar ik vind het toch niet helemaal als een miskraam klinken. Bij mij bloedde het echt wel aan een stuk door. Heb je verder geen krampen meer gehad? Had je ze nou nog een keer gebeld? Anders misschien dat even doen als is het maar om je echo te verzetten naar een eerdere datum. Vind niet dat ze je nog mogen laten wachten tot de 30ste!

Deel Deze Pagina