Leuk, welkom! Hoe voel je je? Misschien wil je ook op de lijst komen waarop staat wanneer je uitgerekend bent en wanneer je welke afspraak hebt? Zet dan even je leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum, afspraken die je al weet in het rood neer. Doe je toevallig ook mee met moeders voor moeders? Dan kan je dat ook nog aangeven.
Gefeliciteerd jes en welkom Ik duim ook voor je dsi! Ik wilde op nog een paar dingen reageren maar ben het alweer vergeten hihi Hier af en toe felle steken als ik een bepaalde beweging maak ofzo. Ik ga slapen morgen dagdienst, fijne avond dames
Laat ik daar toch nog maar even mee wachten disi Welkom en gefeliciteerd jes12!! Rustig aan Snne.. Met de hormonen er ook nog bij..! Gefeliciteerd met zoveel jaar samen zijn!
hij krijgt volgende week de uitslag maar hij moet waarschijnlijk geopereerd worden omdat zijn 'meniscus'? ofzo iets gescheurd is die band is los dus hij heeft veel pijn alleen loopt hij zich er altijd doorheen en blijft hij alles doen.. dat is niet echt slim! maar ja hij is eigenwijs. net als ik eigenlijk. en dat het bloedverlies gestopt is is (hopelijk) een goed teken, ik wil je geen valse hoop geven maar gun het je zo! en anders maar steun zoeken bij je 3 knapperds! ik duim voor je dat het goed zit en dat je (hCG? waarop ze geprikt hebben denk ik) gewoon hoog is! voel je je nog zwanger? of zijn je kwaaltjes minder? voor zover je kwaaltjes had. laat het me weten als je de uitslag morgen hebt zeg, ik ben plaatsvervangend zenuwachtig voor je en bang! ik wil je gezellig in dit topic houden! (JULLIE ALLEMAAL wil ik hier houden)!
Ik ben ff heel ongezellig hoor, op het moment ontzettend moe,lees wel mee. Morgen weer reacties en dan werk ik ff de lijst bij. Welterusten allemaal
dankjulliewel😊 ik voel me nog best goed heb nog niet echt symptomen.. wat duizelig vanaf het begin. en ik merk nu dat ik regelmatig moet blijven eten om niet misselijk te worden! moet ik die lijst gewoon even kopieren en dan in een reactie plakken met mijn gegevens erbij?
Swimming mooie testen hoor meid. Ik ben vreeslijk moe, maar gister avond waren we ook de caravan aan het pakken want we gaan het weekend naar de camping (voor het eerst in mijn leven ik ben benieuwd! Ellie86 ik was na me bevalling al gelijk 2 kilo lichter dan voor me bevalling Hihi ik ben in mijn zwangerschap maar 4 kilo aangekomen dus ik hoop deze zwangerschap weer dat zou lekker zijn Mooie test! Hoe is het gegaan je dubbele dag? Gaab zo zie je dat elke zwangerschap uniek is het enige dat bij mij overeenkomt is de pijn in mijn lies..... Bij Thomas had ik dat alleen pas halverwege en bij de mk en nu heb ik het al vanaf het begin Disi ik snap dat je alles wilt doen om het te weten (had ik ook) maar helaas is het enige dat zou kunnen helpen een echo of bloedtesten. Zie dat je idd gister bent geweest voor je bloed test en vandaag de uitslag krijgt. Ik duim voor je meis! Cupcake ik ben ook zo aan het uit kijken hoor naar 1 mei! Vind het weer zo spannend! Picasso ik heb helemaal moeite met verborgen houden, op mijn werk weten ze dat ik in januari een mk heb gehad en dat ik de een tweede kindje wil. Ze letten dus mega op mij! Stefjuh Hihi vreetbuien ken ik lekker hoor pizza kan ik ook wel eten hihihi... Roja je ouders zullen het vast heel leuk vinden! Wij gaan het echt na de echo vertellen al zo ik het al heel graag nu vertellen! Snne voor jou dan gewoon even een knuffel voor je baaldag. Luckystar jeetje zeg, help je iemand krijg je dit Hihi. Maar idd ze zal er niks aan kunnen doen omdat ze het niet doorgehad zal hebben. Hoop dat het mee valt voor hem. Jes12 welkom en gefeliciteerd! De rest weet ik niet helemaal meer sorry Ik ga nu dus naar de camping hoop dat ik daar ook ff online kan komen maar denk het niet, dus fijn paasweekend!
Ik moet van 10 tot 18u oppassen. Kijk er eerlijk gezegd behoorlijk tegenop. Ben moe en duizelig.. Hopelijk gaat het toch goed, morgen moet ik van 9 tot 18u..
Jes, welkom en gefeliciteerd! Lucky star lief van je :* Zojuist heb ik gebelt voor de hcg waarde. Het is een moment opname zei de verpleegkundige en ik moet dinsdag weer komen maar voor nu lijkt de waarde goed te zijn, uiteraard moet hij dinsdag wel gestegen zijn. Het was 9440. Ik heb na gisterochtend geen bloedverlies meer gehad maar het voelt niet rustig. Misschien ook wel omdat ik nu overal extra op let... Het blijft dus nog spannend hier tot dinsdag. Gisteravond rotnieuws gehad want mijn schoonzusje vertelde dat ze gisteravond echo hadden met 10 weken maar dat het hartje gestopt is met 8 weken. Lastige situatie om mee om te gaan nu waar doen we goed aan vertellen van ons of niet....
Disi lastig zeg zo'n situatie. Heftig voor je schoonzusje n broer. Volg je hart meid. Ik duim voor je.
Yes! Ik heb gekotst oh wat erg dat ik dat nog eens blij mee zou zijn... Nou voel ik me niet echt lekker. (keelpijn hoesten) maar zie dit toch wel als goed (zwangerschaps)teken hoor! Ik begin me toch weer iets positiever te voelen over m'n zwangerschap Swimming ja mijn broer was er ook erg verdrietig onder, logisch natuurlijk. Schoonzusje had al een voorgevoel dus was wat voorbereid maar voor jen kwam het hard aan..
Goedemorgen meiden. @disi, wat fijn dat je bloedwaarde voor nu positief is. En dan ook nog kots misselijk, ook fijn! Nu de paasdagen hopelijk lekker samen met ML. Sterkte voor jullie en schoonzus en haar man. Wat naar dat t niet goed gegaan is bij hen. @symptomen. Pfff haha ik sta op met t gevoel van een kater ofzo. Vette hoofdpijn ai ai. Vannacht had ik zo'n honger/misselijke maag dat ik er wel uit moest om iets te eten, en dat de avond ervoor ook al! Hebben jullie dat nou ook, veel meer honger. Iemand zei dat ie haar baarmoeder al kon voelen. Ik heb t geprobeerd te voelen, maar wordt er niet helemaal wijs uit. Hij is nu ongeveer zo groot als een grote mandarijn he. Wij gaan de paasdagen ook op vakantie met t gezin. Vet veel zin in. Ik schrijf al niet zo vaak, dus dat zal dit weekend niet anders worden Fijne dagen!
Disi volgens mij is die waarde netjes toch?nu hopen dat het mooi gestegen is dinsdag! Hier vanmorgen heel beroerd,licht in het hoofd en het gevoel van flauwvallen!Heb ik echt nog nooit gehad!! Vandaag heerlijk vrij,ruzie met de bazin dus ik ga vandaag lekker shoppen! Ik weet zo niet meer wie het zei,dat ze pas na de echo het gingen vertellen, maar ik heb al een echo gehad,en vandaar dat ik het vertel... Kinderen lopen ook te verkondigen dat mama haar plas in een emmer bewaard,dus de ouders kunnen we het beter vertellen dan dat ze zoiets van de kids horen
wat gaan jullie Snel zeg pfff.. kan het amper bijhouden! moet wel zeggen dat ik problemen met geheugen en concentratie heb dus dat speelt ook mee.. sorry als ik dus niet overal op reageer.. @Disi wat moeilijk ja.. mijn schoonzus en ik waren vorig jaar tegelijk zwanger zei vertelde het met 5 weken al aan de familie ik heb toen mijn mond gehouden, wilde eerst weten of het goed was. Bij bijna 11 weken de 1e echo en hierop zagen ze dat ons kleintje met 7 weken gestopt was met groeien en ik kreeg toen kort daarna een mk. Zelf ben ik erg nuchter en mijn man ook, voor ons was het even verdrietig en weer verder kijken ! wij vonden het juist wel fijn om van haar zwangerschap op de hoogte te blijven, schoonzus zelf had het er moeilijker mee dan wij.. enige moment dat ik het Wel moeilijk had was toen ik mn nichtje voor het eerst vast had.. Als deze zwangerschap goed mag blijven gaan, zal dit kindje van ons worden geboren rond de 1e verjaardag van ons nichtje, bijzonder he!
Ooh kotsen is wel een goed teken hoor disi, snap dat jij er nu nog een soort blij mee bent hihi! Mooi dat je waarde goed lijkt te zijn en hopelijk is je waarde dinsdag gestegen! Duimen draaien nogsteeds
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? 7 december - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 19 april - Sarah0023 | 1e echo verloskundige 22 april - Me84 | intake verloskundige - Luckystar | intake verloskundige - Jonean | intake verloskundige 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige - Stefjuhhhh | 1e echo - Luckymartine | 1e echo - Familievdlaan | 1e echo en intake gynaecoloog - Zonnebloem22 | 1e echo 24 april - Lavina | 1e echo bij gynaecoloog - Roja | intake verloskundige - Medith | intake verloskundige en echo - Lil | intake verloskundige en echo 25 april - Krulletje | 1e echo - Elionorah | controle echo 28 april - Swimming | 1e echo gynaecoloog - Ellie86 | 1e echo gynaecoloog 29 april - Lenaroos | 1e echo - Elionorah | intake verloskundige 30 april - Disi | 1e echo - MG87 | intake +1e echo verloskundige - Cupcakeje | intake verloskundige 1 mei - Mamainthefuture | 1e afspraak verloskundige intake+echo - 26mei | 1e echo verloskundige - Judithvl| 1e echo verloskundige - Char1983 | 1e echo gynaecoloog - Jonean | 1e echo verloskundige - Roja | 2e echo gynaecoloog 5 mei - Krulletje | intake verloskundige 6 mei - Picasso91 | intake verloskundige - Gaab27 | intake verloskundige, echo en voorlichting 7 mei - Xlns | 1e echo verloskundige 14 mei - Dathi10 | intake verloskundige + termijnecho 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Lucky Star, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023, -Ellie86, -Pianootje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD