Hier verder geen krampen enzo. Bruinverlies is ook gestopt ni. Was amper wat maar toch schrik je even Ik ga me geen zorgen maken.
Bah ik had zojuist lichtroze verlies een beetje maar er zit ook een klein beetje rood bij. Vanmiddag 10 minuten flinke buikpijn gehad. Daarna was de pijn over maar af en toe nog een licht zeurderig gevoel achter mijn schaambeen. 5 dagen geleden ook flinke ongi krampen gehad maar dat was ook maar voor 10 minuten en daarbij geen roze afscheiding. Bang en verdrietig!!
En Swimming, jij ook! ! Ik vind het best wel irritant dat je nu 8 flessen moet vullen voor MVM. ik moet er 15 min mee fietsen. Even zien hoe is dat ga doen.
Hopelijk valt het mee marjolein... Ik duim voor je.. Hoe is het nu? Geen roze of rood verlies meer gehad? Logisch dat je schrikt swimming.. Liefst zie je zoiets helemaal niet.. Goed van je dat je geen zorgen gaat maken..
Ik vind het ook irritant! Ten eerste krijg ik 4 al amper vol en ten tweede je hebt nog zo'n groot krat wat je ergens moet weten op te bergen en ten derde dat gezeul ermee om weg te brengen. Dat vind ik echt een nadeel! Ik had veel liever gehad dat een chauffeur het hier op kwam halen. Volgens de consulente zijn ze daar wel druk mee bezig om dat te regelen maarja voorlopig is dat nog niet zo. Ik moet ook het hele dorp ermee door. Nouja klaagmodus weer uit.... Hier nog 1 dagje werken en dan gelukkig weer 2 vrij nog 1 werken en dan de echo!! Morgen gaan we gezellig brunchen bij mijn ouders en de kinderen gaan natuurlijk paaseitjes zoeken bij opa en oma! Voor de meiden met rood/bruin verlies: wat vreselijk om in die spanning te zitten! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan. Verder weet ik het niet meer heb zoveel gelezen haha Fijne dag allemaal!!
ik heb sinds vanochtend ineens gelige afscheiding, is dat normaal? het is trouwens wel rustig hier op de zaterdag ochtend, en als ik goed na denk weet ik dat ik in de nachten vaak lichte krampen heb of pijn/drukkend in mijn baarmoeder (s nachts ben ik niet zo helder als ik even wakker word van iets) echt een zwanger achtige pijn is het voor mijn gevoel. maar hoort die gelige afsheiding wel? het is mijn eerste zwangerschap sorry dat ik zoveel vragen heb ik weet gewoon nog niet zo veel en vind het eng om eigenlijk bij elke vraag de verloskundige te bellen nog 3 nachtjes voor de intake bij de verloskundige, dan weet ik daarna tenminste wanneer ik de eerste echo krijg kan echt niet wachten!!
Geeft niets hoor! Dit is ook mijn eerste zwangerschap.. Hoe dan ook het is en blijft spannend! Zou het misschien een schimmel infectie kunnen zijn? Las dat zwangeren daar tijdens zwangerschap extra gevoelig voor zijn.. ( maar of dat dan ook echt zo is?) Zou het even aan zien en als het gaat ruiken of jeuken even aan de bel trekken..? En misschien handig om het toch bij de intake te benoemen? Het is idd rustig.. Veel een lekker weekendje weg denk ik!
wij gaan alleen naar familie met pasen morgen en maandag, misschien is het een schimmel infectie , dat weet ik niet, heb er wel eens jeuk daar beneden maar dat is meestal een dag na het scheren en dan gaat het bij mij een beetje jeuken als die haartjes weer doorprikken maar ik ga het zeker even doorgeven bij de VK dinsdag! hoop me toch zó erg dat de echo snel volgt! wat kan je zien op de echo vanaf 9 weken? (ik neem maar even minimaal een week na intake de echo) en dan ben ik dus minimaal 9 weken. zie je dan al duidelijk details want altijd als ik naar echo foto's kijk snap ik er niet zo veel van
Ik heb ook gelige afscheiding af en toe. Had ik bij mijn zoontje ook. Dus voor mij is dat geen raar teken. Beetje als snot wanneer je flink verkouden bent, hahaha. Dat was mijn smakelijke omschrijving van de dag
Ik heb vorige week een echo gehad met 6,4 wk. Daar was alleen een baarmoeder met een grote ronde vlek er in te zien. We zagen daar iets in bewegen/flikkeren, dat was het hartje wat klopt. Over 1,5 week heb ik de volgende echo met 8,4 wk. Ik heb bij een vriendin gezien dat je dan al een romp en een hoofdje kan onderscheiden. Bij 10,2 wk zag je bij haar echt al een klein mensen met armen en benen en zo. Het is heel bijzonder om te zien, dus veel plezier alvast!
@lucky met 9 weken zie je echt de contouren al mooi,vorige keer was het bij mij toen zowat al een complete baby.. Hier in de avonden ontzettend misselijk,gister in bed zo beroerd dat ik voor het eerst in een zwangerschap overgegeven heb!!!! Nu naar mijn ouders het nieuws vertellen!!fijne Pasen dames
Hier soms ook last van gelige afscheiding. Denk dat het geen kwaad kan. Anders even overleggen met je vk als het heel veel is en je last hebt van jeuk en een branderig gevoel . Dan zou het een schimmelinfectie kunnen zijn maar dat is goed te behandelen. Ongeloofelijk idd die 8 flessen van mvm!! Ik zag ze hier vrijdag toen ik thuis kwam van werken ook staan. 2 kratten... dacht moeten die allemaal vol??? Hoop dat dat gaat lukken, ik doe mijn best! Wel vervelend ja als je ze 15 min op de fiets mee moet dragen. Hier worden ze gelukkig opgehaald. Hier geen roze afscheiding meer gehad! En ook geen buikkrampen / ongigevoel meer! Had alleen gisteravond dus wat roze afscheiding maar het was maar een klein beetje. Ik las dat (gering) bloedverlies in het 1e trimester redelijk vaak voorkomt en vaak onschuldig is. Vaak is de oorzaak onschuldig of word er nooit een oorzaak voor gevonden. Het kan soms een dreigende miskraam betekenen maar las dat bij de helft van die gevallen de zwangerschap vervolgens verder normaal verloopt. Dus ik leg het maar even langs me neer en en probeer weer van mijn zwangerschap te gaan genieten. Iedereen fijne paasdagen!!
Volgens mij heb je acht flessen zodat je elke dag een nieuwe kunt pakken voor de vieze geurtjes.. Niet dat ze alle acht vol moeten hoor
Owww hahaha dat wist ik niet! Bij de intake liet ze maar 4 flessen achter dus stond ervan te kijken dat het er nu ineens 8 waren.
Hopelijk gaat het bij iedereen goed ondanks btje bloedverlies. Wel vervelend natuurlijk, je gaat je toch btje zorgen maken.. Roja, hoe reageerden je ouders? Hier: ben nog steeds erg moe en duizelig. Had het vorige week al aan de moeder van mn oppaskinderen en ze reageerde wel oké maar ik kreeg nu wel ineens gisteren én vandaag dikke boodschappenlijst om te halen en moest vanmiddag met jongste kind naar druk paasevenement in de stad. Ben nu echt gesloopt, gisteren bijna tien uur achter elkaar gewerkt en vandaag ook. Moet nog tot half7 en ben kapot. Pffff! Maargoed, om positief te eindigen, daarna tot volgend weekend weer gewoon thuis werken dus als het dan niet gaat kan ik gewoon op de bank gaan hangen