Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ben zo benieuwd naar de echo maar zo bang dat er iets mis is:( me boobs zijn al sinds een kleine week niet pijnlijk meer en voelen gewoon weer normaal... en dat was een van me weinige kwaaltjes, echt bijna me enige:( dit betekend toch hopelijk niks naars dat ze al bijna een week pijnloos zijn???

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Dat hoeft echt niets te betekenen hoor! Kan zomaar zijn dan je er morgen weer last van hebt.. Of helemaal niet meer. Ik heb behalve dat ik iets sneller moe ben ook helemaal geen kwaaltjes. Iets wat me ook zo onzeker maakt. Maar aan de andere kant had ik mijn vorige zwangerschap ook echt helemaal nergens last van. Je zou bijna willen dat je elke dag misselijk bent, omdat je dan in ieder geval iets voelt haha

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier alles goed. Geen gekke afscheiding meer gehad. Ik krijg 7 kannen sowieso wel vol en evt de 8ste een klein beginnetje.

Nog ruim een weekje voor de echo. Spannend. Boops doen zeer en kan niet meer zonder bh. Af en toe weer lichte krampjes en licht misselijk. Ben zoooo benieuwd naar de echo!

4. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    #1284 Sarah0023, 19 apr 2014
    Laatst bewerkt: 19 apr 2014
    Hallo allemaal,

Vanmorgen een echo gehad, helaas een leegvruchtzakje. Verloskundige vertelde dat het kan zijn dat ik later een eisprong heb gehad dan gedacht! Maar ik geloof er niet in omdat we na de positieve test pas weer gemeenschap hebben gehad omdat ik last had van buikpijn... Volgende week zondag nog een echo om te kijken of er een vruchtje ontstaan is zo niet dan word ik gecurriteerd.

Vanavond heb ik een feestje waar ik eigenlijk best wel zin in heb om even m'n gedachte op iets anders te zetten. Ook maalt het al een paar uur door m'n hoofd om vanavond een wit wijntje te drinken, wat vinden jullie?

Diep in m'n hart had ik dit al verwacht, ik voel me totaal niet zwanger.
    Net nog een verloren zwangerschapstest gedaan maar die gaf echt een knal streep, helaas is het allemaal voor niks.
    Ik voel me rot en opgelucht te gelijk.

Liefs

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Oh sarah wat erg! Fijn dat het ook een beetje deze opluchting is. In ieder geval veel sterkte. Een wijntje moet dan gewoon kunnen denk ik..

6. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Oh shit, sarah! Heel naar zo'n bericht :( sterkte in ieder geval. Als je al 7 weken bent, kan er dan wel ineens een vruchtje ontstaan? Als je het denkt van wel zou ik niet drinken. Als je er niet meer in gelooft zou ik een dikke borrel nemen vanavond. Veel succes en ik hoop dat je gauw weer zwanger wordt! x

7. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    @sarah heel veel sterkte!!

hier last van obsipatie ben er gewoon beroerd van.

8. Marjolein33

Marjolein33 Actief lid

26 jan 2014
    112
    0
    0
    Verzorgende (ouderenzorg)
    @ Swimming fijn dat je afscheiding weer normaal is!

@ Sarah wat rot voor je zeg!:( Sterkte! Als ik jou was zou ik gewoon lekker van een wit wijntje gaan genieten vanavond hoor!

9. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah shit Sarah! dat is balen.:( sterkte

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ahh Sarah wat balen zeg!! Heel veel sterkte!

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @sarah dikke knuffel meid. Hoe kan dat nou meid. Je gevoel zat dus goed zoals je zegt. Volg je gevoel en neem lekker een wijntje.

12. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    wat jammer sarah !
    probeer te genieten van je avond en je wijntje!

Ik had gisteren en vandaag dat ik gewoon rustig buiten stond
    te kletsen met de buuf en beide keren viel ik net niet flauw,
    kon nog net binnen komen??
    heb het ook best warm dan ineens.
    daarna beide keren ff een dutje op de bank en ik ben er weer,
    iemand die dit herkend?

ook weinig zin in zware maaltijden,
    net een soepje met een broodje gehad
    en gisteren een maaltijdsalade, dan ben ik echt vol.

13. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    oef...
    misselijk heel erg , en moet nog eten, en gerommel en pijn in me onderbuik. hopelijk positieve pijn en misselijkheid want rond week 7-8 gaat je baarmoeder groeien las ik ergens wat buikpijn en misselijkheid kan veroorzaken. ik ben gewoon een bange schijtert voor alles rondom mijn zwangerschap:)
    sorry dat ik zo'n klagende zeur ben:( zo voel ik me echt!

zijn er nog overige meiden die nog een pendel willen? of heeft iedereen haar pendel nu in dit topic:) anders nog een PB'tje sturen met je naam achternaam en geboortedatum:)

14. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    wat is een pendel?
    of stel ik nu een hele gekke vraag...?

15. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    neehoor geen gekke vraag!

Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kan geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?".

bron: Wikipedia

hopelijk is het zo duidelijker ik kan dus door middel van de informatie van een persoon een vraag stellen en vragen aan de pendel die op een bepaalde manier dus gaat bewegen:) de ene beweging betekend ja de andere nee
    dus zo kan ik voor jullie pendelen wat jullie kindje word (jongen/meisje)

ik pendel alleen op geslacht!
    (let op : de uitslag hoeft niet altijd te kloppen , zie het meer als een soort spelletje dan als de waarheid!) maar verrassend vaak kloppen pendels wel!

als je een pendel wilt moet ik je naam en meisjesnaam weten (eigen achternaam) en geboortedatum.

voor jullie eigen privacy wel in een privé bericht, bericht word verwijderd nadat ik heb geantwoord! en jullie informatie vergeet ik daarna toch wel weer:) heb niet zo'n super geheugen met namen of cijfers

16. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Sarah dikke knuffel meid!neem lekker een wijntje,stel dat volgende week de echo toch goed is,maakt dat ene wijntje echt niks uit hoor...

Hier voor de rest even ego..ouders waren super blij voor ons!!mijn moeder had tranen in dr ogen!!

Hier elke avond misselijk, zit compleet vol terwijl ik geen eens avondeten heb gehad!!

17. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat fijn dat ze zo reageren! Maakte je je een beetje zorgen om niets. ;)

Bij mij wisten mijn ouders en zusje het al en toen dacht ik laat ik mijn broers ook maar eens op de hoogte houden. De oudste helemaal enthousiast. Jongere broertje nam niet op dus die heb ik maar een bericht gestuurd. Zo bijzonder vind ik het niet meer om het te vertellen. Dit was dus gisteren middag en heb nu gewoon nog niets gehoord!!! Zo raar..

18. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sarah... :(
    Moest een paar keer knipperen toen ik je naam zag verschijnen en bij het lezen van je berichtje; wat jammer...

Juist ook bij het lezen dat je gevoel het je misschien al zei.
    Ik heb ook bar weinig symptomen. Alleen moe en iets gevoelige borsten. Zeer doen ze niet meer sinds een dag of 2/3. Verder wat steekjes in m'n buik, doet geen zeer/pijn. Bizar! Woensdag heb ik m'n echo, ben heel benieuwd.

Sterkte & hoop dat je inderdaad de borrel hebt genomen, even pffff..
    Liefs!

19. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Sterkte Sarah...:(

Ik heb sinds paar dagen ook geen gevoelige borsten meer...
    Ook slaap ik weer door 's nachts en plas ik niet zoveel meer..
    Maakt me ook zo onzeker..:)
    Ben alleen nog heel erg moe en opgezette buik..
    Blijft toch afwachten..woensdag echo

Das idd raar Ellie dat je nog niks gehoord hebt.. Niet fijn...

20. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Erg hé die onzekerheid!

Ja ach hij blijft de vreemde eend in de familie haha

Deel Deze Pagina