Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ach Sarah wat enorm kl*te. Hoop voor je dat het ene laat ei was, maar als je gevoel hierbij al niet goed is ziemik het somber in. Sterkte

@hier. Een enorme darmen buik. Gelukkig valt hij 's ochtends wel mee dus de familie morgen bij de brunch zal niks opvallen. Ben nu nog twee soepen ,voor die brunch morgen, aan het maken. Kon niet eerder omdat vl erg laat was met boodschappen doen. Dus nu na m'n avond dienst nog even koken. Phoe... word er echt zo misselijk van. Weet i.i.g. wel dat ik zo als een blok in slaap val als ik eenmaal in m'n bed lig. Dat is weer positief!

Meiden een fijne pasen gewenst. xx

2. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Fijns Pasen dames

3. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Sarah, wat raar zeg! Wat schrikken. Knuff!!!

4. Lenaroos

Meiden zonder kwaaltjes; maak je daarom nou geen zorgen!!!
    Het zegt niets. Niet iedereen heeft ze. Je hoort vooral over misselijkheid enzo. Maar dat is lang niet altijd.
    Ik had bij Eva nergens last van en dat maakte mij heel onzeker.
    Nu weer en vind ik dat alleen maar fijn.

Ik las iets over gele afscheiding. Dat had ik toen ook en nu weer. Dus dat zal wel normaal zijn?!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik heb de laatste restjes opgemaakt. :D:D:D

6. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Sarah, sterkte!

Fijne Pasen allemaal...

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Fijne Pasen allemaal :)

8. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarah... Heel veel sterkte! Wat naar zeg.

Ellie... Raar van je broertje, zeker na wat er is gebeurd met je vorige zwangerschap.
    Jammer vooral he.

Goede paasdagen!

9. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Swimming, zijn ze echt op nu? Hihi

10. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb dit topic ook al in miskraam geopend maar ben niet in de stemming om nog een keer het zelfde iets te schrijven:(:(:

hoi meiden,
    ik zit er even helemaal doorheen,

ik heb nooit echt kwaaltjes gehad behalve moe en zere boobs.
    sinds een kleine week zijn die kwaaltjes weg, word ik snel misselijk sinds een paar dagen, vanaf gisteren eind middag tot aan vanochtend steeds ongi-pijn... en sta op met bruinverlies en een mini stolseltje... van denk 2mm...
    heb 1 minuut lang een tampon in gedaan die was beige van kleur, daarna er weer uit gehaald en maar een inlegkruisje ingedaan om te kijken of ik meer ga bloeden...

dit is zeker niks positiefs in combinatie met dat ik pijn had voor ik ging bloeden (tijdens het bruinverlies nu geen pijn meer...) en dat me zere boobs en vermoeidheid weg zijn...

zeg het me maar eerlijk het is mis he? dit mijn eerste zwangerschap ik weet het gewoon niet maar dit voelt niet goed, en ik kan niks want het is 1e paasdag...

fijne paasdagen trouwens:(

11. Lenaroos

O lieve Lucky star!

Ik kan het je echt niet zeggen! Je hebt dus geen rood verlies gehad?
    Nogmaals over de kwaaltjes, daar moet je niet teveel naar kijken hoor!
    Maar logisch dat je je nu kut voelt. Bah..

ik hoop dat het bruin verlies nu weg blijft! Dikke knuffel!!

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Lucky star dikke knuffel. Wat erg. Ik denk aan je meid.

Ja de testen zijn echt op.

13. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    wat erg voor je meis :(
    Maar je mag altijd de vk bellen erover hoor!

14. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Jemig wat kl*ten lucky star :( ..
    Ik hoop en duim voor je dat het hier bij blijft en het goed gaat..!!

Bedankt Lenaroos bedankt voor je berichtje over geen kwaaltjes hebben..!
    Stelt me toch wat meer gerust..

15. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfoe, de VK gebeld en die zegt dat ze met mijn termijn nog niks kunnen zien op de echo.... ik moet terug bellen als ik krampen krijg of het erger gaat bloeden/helder rood bloed verlies. ze gaan dinsdag met mijn intake de echo plannen voor hopelijk nog deze week zei ze...

ik zit er helemaal doorheen

16. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lucky star! Ik kan het eerlijk gezegd niet zeggen of dit echt een mk wordt, maar ik heb nog hoop voor je... Wat naar he die onzekerheid.
    Wel raar dat de vk zegt dat er nog niks te zien is met jouw termijn, je bent bijna 8 weken! Dan is er op een echo echt wel wat te zien.
    Sterkte meid ik hoop dat je beebje blijft plakken!

17. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Dat vind ik ook raar..
    Ik heb woensdag een echo en ben paar dagen minder ver als jou..
    Kon daar vanaf 7 weken terecht.. Moest geen mooie beelden verwachten maar iig wel hartje kunnen zien kloppen als alles goed is..

Sterkte...

18. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel me zo onzeker:( ik ben zo bang, ik keek zo erg uit naar vandaag, gezellig met familie naar de dierentuin en daarna gourmetten... nu wil ik het liefst elke minuut naar de wc rennen om te kijken of het erger word

ik probeer er niet aan te denken maar vriendlief belt elke minuut op (hij is even bij zijn familie) om te vragen hoe het nu gaat... en dan zeg ik 1000x dat ik er nu even niet bij na wil denken door letterlijk elke minuut in me broek te kijken:(

als het mis gaat nemen we hierna wel even een pauze denk ik :( misschien ben ik gewoon nog niet lang genoeg gestopt met roken?.. paar dagen voor de posi test zijn wij allebei gestopt, misschien heeft het stoppen teveel stress gegeven?
    ik ga mezelf weer overal de schuld van geven, elk klein dingetje denk ik shit als ik dat niet had gedaan, of als ik eerder wist dat je geen salami mocht, of geitenmelk, of teveel dropjes of zoute chips voordat ik wist dat het slecht was..
    is het dan mijn schuld misschien? had ik al moeten stoppen met roken toen we begonnen met onze kinderwens? zovaak geprobeerd maar dat lukte steeds niet langer dan paar dagen/week.

19. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik begrijp wat je nu doet..
    Zal ook echt iets voor mij zijn..

Maar alsjeblieft lucky star stop daarmee!!!
    Het is niet jouw schuld..
    'Wat als' etc helpt je niet..!!!
    Hoe moeilijk alles nu ook is.. Daarmee maak je het nog moeilijker voor jezelf.. Geen schuldgevoel hebben en ik weet dat het makkelijker gezegd als gedaan is..

20. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Lucky Star ik hoop voor je dat het bij bruinverlies blijft en dat alles goed blijft gaan!

En ga jezelf alsjeblief geen verwijten maken. Het heeft helemaal geen zin om je nu een schuldgevoel aan te praten. Het 'Wat als' helpt je nu idd helemaal niet. Geloof me ik snap dat je zo gaat denken en het is moeilijk om niet te doen, maar je schiet er niets mee op..

Heel veel sterkte met het wachten op meer zekerheid.

Deel Deze Pagina