Gefeliciteerd, nieuwe zwangeren! Ik heb straks een kraamfeest waar veel vriendinnen zijn. Ik hoop dat ik m'n mond kan houden!! Ik heb ook nog helemaal geen kwaaltjes, alleen gisteravond op een bruiloft misselijk van de frisdrank, haha!
Hoi dames, mag ik hier ook mee komen kletsen? ik ben volgens mijn berekeningen op 9-12 uitgerekend. Ik ben 29 jaar en dit wordt mijn 2e kindje (als alles goed blijft gaan). ik vind t allemaal nog heel onwerkelijk, ondanks dat t niet de eerste keer is. iedereen gefeliciteerd hier!
@smnee, ja we kijken uit met klussen hoor. Pfff heb alleen wel rugpijn nu zeg. Ik lig al lekker in m'n bedje. Een homeparty van cabana? Wat is dat? Ah wij hebben t ook verteld aan m'n schoonouders en zus en zwager. Was leuk, maar toch anders dan alle andere keren. Vooral omdat we zelf nog erg on hold staan. M'n zus wil ook graa zwanger worden, dus dat is een beetje dubbel. Dat begrijp ik heel goed. Ze zijn blij maar willen ook graag blij voor hun eigen nieuws zijn. Maar we houden hoop dat zij ook gauw zwanger worden. @medith, ja derde kindje! Als de baby geboren wordt is dochterlief nog net 5 en zoonlief is 3. Een mooi leeftijdsverschil. Ik kan er al wel aan wennen. Vond t eerst teveel verschil, toen ik die miskraam kreeg. Nu is t weer geaccepteerd in t koppie En bij jou? Ik heb nog geen misselijkheid klachten. Maar hoop/denk dat ik ze vanaf 6 weken krijg. Dat had ik bij m'n andere 2 kinderen ook. Bij de laatste zwangerschap had ik amper last van iets. Ik voelde me veel te goed. En daarom twijfelde ik ook de hele tijd of t wel goed zat. En t zat helaas niet goed bleek na 12 weken. Af en toe voel ik wel spierpijn onderin m'n buik. En af en toe een pijnlijk steekje. Meer niet. @jenna, jij voelde dus echt dat je zwanger was? Heerlijk. Ik dacht t te voelen en ging 4 dagen voor nod testen, maar zag alleen een heel heel ver weg tuurstreepje. @me 84, yay!! Zwanger zwanger. Welkom. @scrat, wow 3wk4dg das echt vroeg, pril mooi hoor Ik geloof dat ik je op een ander topic eerder tegen gekomen ben. Maar weet niet meer welke. Oh ik ga lekker even wat thee zetten en lekker hangen. Helaas geen drankje meer in t weekend. Maar daar zal ik wel aan gaan wennen. Ik ben trouwens ook direct gestopt met roken naar de positieve test!!! Vet stoer van mezelf haha. Fijne avond allemaal.
Ik heb een hele korte cyclus (25) en vandaag was mijn nod (en ongeveer 12 dpo). Kan best dat het met een echo nog bijgesteld wordt, weet eigenlijk ook niet hoe dat zit. volgens mij op t nodforum van 15-31 mrt, kan dat? knap dat je gestopt bent met roken!
Wat leuk, nog meer zwangere!! Ik bevat het nog niet helemaal.. Ook nog geen kwaaltjes hier, behalve dan om 19.00 instorten.. Maar dat vind ik geen punt ! Morgen mijn ouders vertellen, zie hen zo vaak dat het lastig wordt het voor ons te houden. Met de rest wachten we nog even, lijkt wel alsof we het zelf nog niet helemaal geloven! Anderen dat ook?
Pff gesloopt hier! Drukke dag op het werk gehad en was a om 6 uur wakker terwijl ik er pas rond 8 uit hoef... Nu echt een beetje blegh gevoel ook wat misselijk.. morgen nog ff werken en dan gelukkig even weekend ben ik wel aan toe. Leuk en gezellig dat er steeds meer meiden ons komen vergezellen in dit topic! Verder weet ik even niet meer wie wat geschreven heeft. Ik ga nu eerst lekker vroeg mijn bedje in. Vannacht een uurtje korter slapen! Welterusten voor straks allemaal
@mg78 dat heb ik ook! Geen kwaaltjes en het dringt ook nog echt niet tot me door.. Bekijk 1000x de testen of er wel echt 2 streepjes op staan
Heb ik ook idd. Ondanks dat het de 2e wordt, lijkt t niet aan te komen. Vandaag n cb test gedaan en je ziet het staan, maar ik blijf n beetje voorzichtig enthousiast. Misschien ook wel omdat ik vorige maand n v.mk heb gehad, vind t toch weer spannend.
Scrat welkom en gefeliciteerd! Je bent er vroeg bij zeg, hihi. Elionorah Cabana zijn wellness producten en cremes enzo. Massage olieën enzo. Heerlijk van die spulletjes, ben er gek op. Ik heb ook van hot stones genomen, daar kun je heerlijk mee masseren. Goed van je, niet meer roken! Vind je het moeilijk? Ik ben zelf drie jaar terug gestopt en vind het soms nog moeilijk haha. MG87 Ik heb hetzelfde. Gister hebben we het onze families verteld, en nog geloof ik het zelf soms niet. Ik ben ook wat huiverig nog, van na de miskraam denk ik. Als ik morgen een afspraak heb voor een echo word het allemaal wat echter hoop ik. Ik stort trouwens ook echt in aan het einde van de dag, ik ga even lekker slapen als ik thuis kom na het werk. Doordeweeks sport ik ook vaak nog, dus ik heb echt mijn energie nodig. Snne O ja dat uurtje poeh.. ik werd wakker en dacht, o heerlijk half tien pas.. even blijven liggen. Vervolgens was het dus half elf en ben ik blijven liggen tot net. Word een brakke zondag haha. Me84 Haha ja, ik kijk ook elke keer op de testen! Geweldig. All Fijne zondag meiden Ik heb een negenmaanden dagboek van pauline oud, hij ligt echt op me te wachten. Maar ik durf hem nog niet echt goed te pakken, ik wilde echt dat ik de tijd even vier weken vooruit kon spoelen.
1 december LuckyMartine, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Luckystar, 19 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Elionorah, 32 jaar, 3e kindje J/M/Verrassing 2 december Snne, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing Bloem1988, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 3 december Smnee, 22 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Medith, 31 jaar, 3e kindje, J/M/Verrassing Knorretje24, 27 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 4 december MG87, 26 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 5 december Me84, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 6 december 7 december Jenna28, 1e kindje, J/M/Verrassing 8 december 9 december Liz, 34 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing Scrat, 29 jaar, 2e kindje,J/M/Verrassing 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december Afspraken: ----- Om de lijst aan te passen; quote de lijst en haal de [haakjes] weg
Ja, ik wil ook de tijd doorspoelen. Bij m'n vorige zwangerschap kreeg ik natuurlijk ook net nog geen buik. Alleen m'n broek zat iets strakker dan normaal. Dat wil ik nu dus echt zo graag meemaken! Echt verschrikkelijk als dat in 1 klap afgekapt wordt.. Maar nu blij zijn en er niet teveel aan denken! We zijn zwanger en dat blijven we! Fijne zondag!
Och jee meis 12 weken nog! Wat vreselijk! Maar je hebt gelijk, nu zijn we zwanger en dat blijven we! Het moet. Mijn broek zit nu ook niet echt lekker trouwens. Hebben jullie dat ook?
Hallo meiden! Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd!! Ben zelf al heel lang niet op het forum geweest omdat het me te confronterend werd, en nu weer een beetje terug! Vandaag op 13 DPO getest en ik ben zwanger van ons 1e kindje eindelijk!! Voor de lijst, 31 jaar, 1e kindje, 7 december 2014. @Smnee, lang geleden meis, fijn jou ook weer zwanger te zien!
1 december LuckyMartine, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Luckystar, 19 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Elionorah, 32 jaar, 3e kindje J/M/Verrassing 2 december Snne, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing Bloem1988, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 3 december Smnee, 22 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Medith, 31 jaar, 3e kindje, J/M/Verrassing Knorretje24, 27 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 4 december MG87, 26 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 5 december Me84, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 6 december 7 december Jenna28, 1e kindje, J/M/Verrassing Lavina, 31 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 8 december 9 december Liz, 34 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing Scrat, 29 jaar, 2e kindje,J/M/Verrassing 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december Afspraken: ----- Om de lijst aan te passen; quote de lijst en haal de [haakjes] weg