Snne kan dat geen blaasontsteking zijn?zou voor de zekerheid ff laten testen! Meiden met de echo's vandaag...succes ik duim voor jullie!! Lucky star dat klinkt niet goed meis,in het bijzonder duim ik heeeel hard voor jou voor een goede echo!! Hier van het prik drinken misselijk elke avond,dus overgestapt op sapjes en dat gaat beter!gelijk dankzij de appelsap de pijn in de buik weg van de obstipatie! Voor de rest heb ik in 1 been al een week een spierpijn/kramp gevoel! Zo verder met de slaapkamers, wat een hels karwei heb ik mij op de hals gehaald!!zon drukke week met verjaardagen enz ben al moe als ik er aan denk!Helaas kan ik er niet onderuit omdat mijn zoontje jarig is! Fijne dag allemaal
Dsi succes met bloed prikken vandaag! De dames van de echo spannend veel plezier Lucky ik denk aan je......je klachten lijken op een mk dus duim voor jou extra hard. Ik heb vandaag avonddienst pfffff word een hel want ben zo moe en ongelofelijk last van stemmingswisseligen. Ik maak mezelf er gek mee en de mensen om mij heen
Oneeee Lucky star!!! klinkt niet goed he sterkte meid! Ik duim toch door voor een wonderecho! Disi hoe laat weet jij meer? Snne, lijkt me ook eng. Hoop dat het niets bijzonders is!
Goedemorgen meiden, Wat een spannende tijden is het voor velen hier. Zelf heb ik die onzekerheid ook een tijdje als angstig ervaren. Maar door steun en woorden van ML en familie heb ik t los kunnen laten. We hebben geen controle over de zwangerschap, En dat is iets wat we als mensen niet gewend zijn of prettig vinden. We hebben vaak de neiging om controle te hebben op ons leven en allerlei zaken in ons leven. Mag ik de meiden in Spanning aanmoedigen om zich over te geven aan de zwangerschap, probeer positief te denken, en laat het gebeuren zoals het gebeurd. Dat klinkt niet altijd makkelijk, maar als je daar in blijft oefenen krijg je toch weer meer vrede in je hart. Acceptatie van hoe het ook loopt is al zoveel winst. Sterkte dames met bloedprikken en echo's vandaag en morgen! Ik hoop dat jullie de hartjes zien kloppen. @lucky star. Sterkte meis, je kan niet anders dan mee te gaan in wat er in je buik gebeurd. Je kan t niet veranderen, het zit goed of het zit niet goed. Hou vol. Wat je ouders opmerking betreft, misschien was het een liefdevolle opmerking om even pauze te nemen mocht t mis gaan. Zodat je tijd neemt om te rouwen, verdriet te uiten etc? En als je hun opmerking niet begrijpt en je blijft er mee lopen, vraag dan aan ze hoe het bedoeld is. Dan kunnen ze je de achterliggende betekenis van de opmerking vertellen. Dus ondanks alle onzekerheid, blijf positief Ik doe ook m'n best om positief te blijven.
Hallo meiden, Ik durf het niet toe te geven, maar het is raak na 4,5 jr. en nog spontaan ook We zijn echt blij maar durven dat nog niet zo goed. Uitgerekend 7 december. Ik mag er dus bij op de lijst, ben 29 en zwanger van de 1e. Volgende week de 29e naar de vk, ben benieuwd. @lucky star als ik jou verhaal lees krijg ik m'n eigen zenuwen weer die ik soms liever niet voel. Heel veel sterkte!! x
MamaEva en DienB, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Voor diegene wie vandaag de echo hebben, succes & natuurlijk veel plezier! Lucky star ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen... Snne, hoe is het nu met je?
Deze tekst zou ik net gaan typen , nu gequote voor t gemak Ik moest vanmorgen bij opstaan spugen....en zonet weer... Ben nu echt ff aan het bijkomen, tril als n rietje
Ja ik kwam ook ff kijken hoe de echo's waren want die waren toch allemaal vroeg in de ochtend? De 2 nieuwe dames welkom :-D
MamaEva en DienB, welkom en van harte! lucky star, héél veel sterkte meid! Lenaroos, ik heb als vanaf dat we het wisten en volgens mij al daarvoor (paar dagen na bevruchting denk ik) veel last van krampen. Heb er al voor naar de huisarts gebeld omdat ik bang was voor BBZ maar die zegt zolang je niet vloeit en de pijn niet continu aanhoudt is er niets aan de hand. Heb je gewoon veel bandenpijn en dus pech.. Mja, vervelend is het wel. Ik heb het vooral 's avonds en 's nachts, schijnt te helpen als je beweegt en dat doe ik rond die tijden niet echt dus zou kunnen kloppen. Als ik moet hoesten of niezen terwijl ik lig zorg ik dat ik eerst mijn benen optrek zodat mijn buik de klap niet hoeft op te vangen.. hier: mini-btje misselijk af en toe, nauwelijks noemenswaardig. Wel nog steeds omgelofelijk moe en af en toe duizelig. Had er vorige week een keer de vk over gebeld, die deed nogal luchtig van ''hoort erbij'' maar inmiddels kan ik amper 5 minuten staan of iets doen en dan moet ik echt weer even gaan liggen of rustig zitten. Erg vervelend dus heb voor vanmiddag een afspraak bij de ha om bloedruk en ijzergehalte te meten. Ik las dat je met overgewicht ook meer kans op zwangerschapsdiabetes hebt en aangezien ik volgens BMI ernstig overgewicht heb (ik lijk alleen stevig maar ben dus eigenlijk veel te dik, 1.68m en 89kg) en mijn moeder diabetes heeft mogen ze daar ook wel even naar kijken denk ik.. Zou iig fijn zijn als ik weer een beetje normaal kon functioneren, maarja, heb het allemaal graag over voor de kleine. Ben zoooooo benieuwd of het een jongetje of meisje wordt! Wil op zich wel een keer die zouttest doen maar ochtendurine heb ik nooit echt omdat ik altijd een miljoen keer plas 's nachts. En weet ook niet zo of ik daar in geloof. Mijn man en ik hebben beiden het gevoel dat het een meisje wordt terwijl we allebei stiekem het liefst een jongetje willen, vet gek
Hoi allemaal, ik ben als het goed is ook begin december 2014 uitgerekend. Ik heb vanmorgen de verloskundige aan de telefoon gehad en die schatte in dat ik nu 7 weken zwanger ben. Dat zal dus waarschijnlijk voor 10 december worden. Ik heb 9 mei de eerste afspraak. Ik heb een stukje meegelezen maar niet alle pagina's, vanaf nu zal ik het bijhouden. Plaats zo ook wel even een nieuwe lijst!
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - GingerAle | 26 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 22 april - Me84 | intake verloskundige - Luckystar | echo verloskundige - Jonean | intake verloskundige - SharJohn | intake verloskundige - Xlns | vroege echo 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige - Stefjuhhhh | 1e echo - Luckymartine | 1e echo - Familievdlaan | 1e echo en intake gynaecoloog - Zonnebloem22 | 1e echo - Me84 | 1e echo 24 april - Lavina | 1e echo bij gynaecoloog - Roja | intake verloskundige - Medith | intake verloskundige en echo - Lil | intake verloskundige en echo 25 april - Krulletje | 1e echo - Elionorah | controle echo 27 april - Sarah0023 | controle echo 28 april - Swimming | 1e echo gynaecoloog - Ellie86 | 1e echo gynaecoloog - SharJohn | 1e echo 29 april - Lenaroos | 1e echo - Elionorah | intake verloskundige 30 april - Disi | 1e echo - MG87 | intake +1e echo verloskundige - Cupcakeje | intake verloskundige 1 mei - Mamainthefuture | 1e afspraak verloskundige intake+echo - 26mei | 1e echo verloskundige - Judithvl| 1e echo verloskundige - Char1983 | 1e echo gynaecoloog - Jonean | 1e echo verloskundige - Roja | 2e echo gynaecoloog 5 mei - Krulletje | intake verloskundige 6 mei - Picasso91 | intake verloskundige - Gaab27 | intake verloskundige, echo en voorlichting 7 mei - Xlns | 1e echo verloskundige 9 mei - GingerAle | intake verloskundige, echo en voorlichting 14 mei - Dathi10 | intake verloskundige + termijnecho 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Lucky Star, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Morgen eindelijk de echo. Ben nu echt de uren aan het aftellen haha. Dacht dat het bij de tweede wel minder spannend zou zijn maar niets is minder waar. Ik zit nu ook constant hier in de gaten de houden over de dames die de echos krijgen. Hoe zou het met lucky star zijn?
Ik kwam ook al even kijken, spannend! Hopelijk allemaal goed nieuws! Welkom en gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren! Ik heb vanmorgen bloed geprikt en moet nog een paar uurtjes wachten voor ik kan bellen, hopelijk een mooie stijging! @Judithvl jij vroeg het volgens mij maar ik heb vandaag voor de 2e keer bloed geprikt om te kijken of het hcg stijgt vanwege de bloeding met 5w5d van afgelopen woensdag. @lenaroos, vanaf een uur of 3 kon ik bellen... Ik zit dus in de zenuwen... Is het goed of niet...
Kan ook niet wachten tot het morgen 10.10 is..... Heb de hele dag zo'n honger en als ik niet gelijk iets eet word ik misselijk. Hebben andere dat ook? Heb het idee als ik zo door ga dat de 10 kilo die ik was afgevallen er zo weer aan zitten Krijg ook van alles, behalve water, het zuur. Word dat water zo zat.... Benieuwd idd naar de echo's die vandaag zijn!