Oh lucky....wat jammer..... Bah zeg, krijg er kippevel van... Disi fijn gevoel moet dat zijn,zulke uitslagen!!! Ik ga nu een cupasouppie nemen, goed idee
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - GingerAle | 26 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 22 april - Me84 | intake verloskundige - Jonean | intake verloskundige - SharJohn | intake verloskundige - Xlns | vroege echo 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige - Stefjuhhhh | 1e echo - Luckymartine | 1e echo - Familievdlaan | 1e echo en intake gynaecoloog - Zonnebloem22 | 1e echo - Me84 | 1e echo 24 april - Lavina | 1e echo bij gynaecoloog - Roja | intake verloskundige - Medith | intake verloskundige en echo - Lil | intake verloskundige en echo 25 april - Krulletje | 1e echo - Elionorah | controle echo 27 april - Sarah0023 | controle echo 28 april - Swimming | 1e echo gynaecoloog - Ellie86 | 1e echo gynaecoloog - SharJohn | 1e echo 29 april - Lenaroos | 1e echo - Elionorah | intake verloskundige - DienB | intake verloskundige 30 april - Disi | 1e echo - MG87 | intake +1e echo verloskundige - Cupcakeje | intake verloskundige 1 mei - Mamainthefuture | 1e afspraak verloskundige intake+echo - 26mei | 1e echo verloskundige - Judithvl| 1e echo verloskundige - Char1983 | 1e echo gynaecoloog - Jonean | 1e echo verloskundige - Roja | 2e echo gynaecoloog 5 mei - Krulletje | intake verloskundige 6 mei - Picasso91 | intake verloskundige - Gaab27 | intake verloskundige, echo en voorlichting 7 mei - Xlns | 1e echo verloskundige 9 mei - GingerAle | intake verloskundige, echo en voorlichting 14 mei - Dathi10 | intake verloskundige + termijnecho 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Lieve Lucky star ach nee meisje toch... Wat ontzettend rot voor jullie... Heel veel sterkte met verwerken en hopelijk mag je je gauw weer bij een ander groepje aanmelden. Dikke knuffel van mij! X
Heel veel sterkte Luckystar. Wat verdrietig. Lijkt me zo naar een mk. Sterkte met het verwerken. En geef je zelf er niet de schuld van he! Van stress of een sigaret krijg je geen mk. Ik hoop dat je snel een gezonde zwangerschap mag hebben! Ik zal je nog eens opzoeken op het forum!
@lianneke je kan ook op mijn banner drukken en daarna kun je er zelf een aanmaken. @eten ik moet ook eten anders wordt ik misselijk. Vandaag hele dag honger gehad en in de avond kan ik niet veel eten, door zwaar gevoel maag. Echt zo vreemd. Hoe is het met de andere echo meiden?
Luckystar, sterkte meiske! Het had niet zo mogen zijn, ik weet er alles van, het is heel moeilijk allemaal.. Neem de tijd om het te verwerken en praat er veel over met je vriend en mensen die je vertrouwt. Jullie tijd komt echt nog wel!!
Heel veel sterkte lucky star..!!! Disi wat fijn dat je waardes zijn gestegen! Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd... Mijn intake bij vk ging helaas niet door vanmiddag.. Er kwam een bevalling tussen.. morgen 23-4 intake vk Honger... Ik heb ontzettende vreetbuien..! Kwam net ook thuis en wist niet hoe snel ik iets moest eten.. Moet voortaan maar wat bij me houden om even te kunnen snaaien. Xlns en nog iemand hadden toch echo vandaag? Ben benieuwd.. Kan ook niet wachten tot de echo morgen!!! Zo spannend!!
Luckystar wat vreselijk Kl ote zeg!! Hele dikke knuffel <3 verder weet ik niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Hopelijk komt jullie tijd ook snel. Hier vandaag gelukkig geen rare dingen meer aangetroffen bij het afvegen. Ben blij dat mijn werkdag er weer op zit. Gelukkig weer eventjes 2 dagen vrij. Gelukkig morgen de echo. Ik ben blij dat het niet nog langer duurt. Disi wat fijn dat de waardes goed gestegen zijn! Super! Verder ben ik even kwijt wat iedereen geschreven heeft. We gaan gauw nog even eten... Latertje vandaag
@ lucky star heel veel sterkte met het verwerken. @ disi wat een goede uitslag, probeer te genieten. @ echo's: waar blijven ze. Ben zo benieuwd, dames die morgen mogen vroeg naar bed des te sneller is het morgen hoop op mooie echo's. Ik mag helaas nog ff wachten morgen nog 3 weken. Hier gaat alles z'n gangetje, ik ben alleen vreselijk moe, geen eetlust (zware maag) waar je dan weer beroerd van voelt als je niet eet heb totaal geen hongergevoel. Alles valt zwaar op de maag. Maar eet wel anders gaat het niet goed. En last van zere borsten, vreselijk gespannen dus al met al ik doe alles op de relax modus. Maar ik geniet wel van mijn zwangerschap. Heb al expres wijde kleding aan omdat me buikje al begint te groeien.