Snap dat je zenuwachtig bent was ik ook hoor vanochtend. ga duimen op een mooie echo maar zal vast wel!
Woowww wat een goed-nieuws-dag! En inderdaad heel erg leerzaam, want ik heb ook nog nooit echoleesles gehad. Nog wel 1 vraag: als de eerste echo gepland staat met vermoedelijk 10 weken, is dat dan ook meteen de termijnecho?
Dit was echt een goed nieuws dag! Zo fijn dat iedereen een goede echo heeft gehad. Kan nu helemaal niet meer wachten tot maandag! Ben ook zo benieuwd hoe ver ik ben..
Ik kan ook niet meer wachten, maar zal toch moeten wachten tot maandag! Morgen even in de stad andere broeken komen. Wordt van dat geknel.
Herkent iemand dit? Ik zit de hele dag zo vol van het minste of geringste wat ik eet. Moet mezelf echt een soort van dwingen om weer te gaan eten. Terwijl ik hier normaal helemaal geen problemen mee heb haha
De meiden die ik nog niet gefeliciteerd heb met hun mooie echo.... Gefeliciteerd!! Wat fijn dat bij jullie ook alles goed is. (Sorry ik weet niet meer wie ik wel en niet gehad heb hihi zijn er ook zo veel vandaag ) Zo de kratten van mvm nog even wegbrengen.. heb eigenlijk geen zin om de deur nog uit. Maarja als ik het morgenvroeg doe dan is het daar vet druk in de buurt zit een basisschool... Daar zit ik ook niet echt op te wachten haha... Wat was ik blij geweest als ze de dingen gewoon thuis afleverden en ophaalden Wie weet hoe ik het op mijn werk moet vertellen?? Ik heb echt geen idee...
@snnee Chocolaatjes kopen met roze en blauwe bolletjes erop en dan op tafel zetten in een overleg? Wanneer ga je dat doen meid? @ellie dat heb ik tijdens en na avond eten.
Ik wil het misschien vrijdag vertellen dan zijn we er alledrie namelijk en dat gebeurt niet zo vaak. Ik ga het niet zo heel lang meer stil kunnen houden namelijk. Wij hebben eigenlijk nooit overleg dus dat wordt wat lastig hihi...