Denk sinds eind 2012 al niet meer nee, toen ik wat problemen had en daarna wilde ik mezelf niet meer gek maken, af en toe ging ik wel eens spieken bij de meiden die ik nog kende hoor.
Gaat het weer helemaal goed nu Lavina? Ik kan me inderdaad herinneren dat het tussen jullie niet lekker liep toch?
@Smnee klopt maar is weer helemaal goed gekomen gelukkig!! @Luckymartine dank je wel en ja we zijn tijd bezig geweest ja, jij ook nogmaals gefeliciteerd!
Lavina leuk dat je ook komt mee kletsen jullie zijn zeker lang bezig geweest zeg wat super dat je nu eindelijk zwanger bent! en natuurlijk gefeliciteerd!! Alle andere nieuwe zwangeren ook gefeliciteerd!! Mijn werkweek zit er weer op had het ook wel even gehad. Ik slaap de laatste tijd zo slecht. Heel vroeg wakker ook steeds :/ en dan vanochtend ook nog een uur vooruit pff haha En natuurlijk ook wel balen dat ik moest werken met dit heerlijke weer. Nouja als het goed is het morgen ook nog wel lekker weer. Morgenochtend komt moeders voor moeders! Vind het best een beetje spannend. Straks is de test niet zo donker als zou moeten ofzo.... Ik heb donderdag voor het laatst getest. Doen er nog meer meiden mee met moeders voor moeders?
Hier komt het ook nog steeds niet echt aan haha... Ik heb dan gelukkig niet de ervaring van een mk, maar bij de eerste dacht ik de hele dag Oeh ik ben zwanger!! Nu denk ik idd afentoe ineens oojaah ik ben ook nog zwanger heel gek hihi. Kijk ook steeds op de testjes vind die streepjes er zo mooi op kan het nog steeds niet echt geloven.
Ik kan me voorstellen dat je moe bent.. Zeker na het werken. Ik ben ook de hele dag al duf! Ik heb me aangemeld gister, ik hoop dat ze me morgen bellen.
1 december LuckyMartine, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Luckystar, 19 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Elionorah, 32 jaar, 3e kindje J/M/Verrassing 2 december Snne, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing Bloem1988, 25 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 3 december Smnee, 22 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing Medith, 31 jaar, 3e kindje, J/M/Verrassing Knorretje24, 27 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 4 december MG87, 26 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing 5 december Me84, 29 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 6 december 7 december Jenna28, 1e kindje, J/M/Verrassing Lavina, 31 jaar, 1e kindje, J/M/Verrassing 8 december 9 december Liz, 34 jaar, 2e kindje, J/M/Verrassing Scrat, 29 jaar, 2e kindje,J/M/Verrassing 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december Afspraken: 31 maart Snne, moeders voor moeders. ----- Om de lijst aan te passen; quote de lijst en haal de [haakjes] weg
1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|? - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Smnee | 22 jaar | 1e kindje |J|M|? - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december 7 december - Jenna28 | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december Afspraken: 31 maart - Snne | moeders voor moeders. 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige ----- Om de lijst aan te passen; quote de lijst en haal de [haakjes] weg
Zo ik heb de afspraken er bij gezet. Hopelijk kan ik er morgen ook wat afspraken van mezelf opzetten. Binnen nu en een paar weken hebben we allemaal de eerste echo!
@Snne Dank je wel! En pff kan me voorstellen dat je dan moe bent ja, ff lekker bijkomen nu dan. Ik wil ook mee gaan doen met MvM maar vind het een beetje eng om nu al te gaan inschrijven wil nog even wachten. @Klok ik heb ontzettende last van die klok die een uur vooruit is gegaan, kan daar altijd slecht tegen dus niet vanwege zwangerschap hihi. Morgen ziekenhuis bellen ben benieuwd!
morgen 5 weken! en ik vind me broeken nu al iets strakker zitten? kan dat? zijn zeker mijn darmen? @nieuwe Zwangere , Welkom! ook ik bel volgende week de verloskundige aangezien ik me via internet had aangemeld maar ga toch maar telefonisch de VK en MvM bellen
Luckystar ik ook! Ik draag leggings of een elastiek door het knoopsgat. Bij een goede echo koop ik eerst een nieuwe positiebroek. Zo, straks het ziekenhuis bellen.
nou bij mij gaan de knopen nog nét dicht maar na een tijdje erin lopen krijg ik er wel last van want heb ik gelijk me broekrand afdruk in me heupen staan. gelukkig heb ik ook legging-broeken die zitten nog wel fijn ik wacht ook nog even met positie kleding tot een goede echo
Mn mvm afspraak gaat helaas niet door ze belde net af er was iets tussen gekomen privé.. nu komt ze morgenavond. Mijn broeken passen nog wel.. van die tregging gevallen die rekken nog wel een stukje mee. Ik heb ook niet het idee dat mn buik al iets dikker is. Heb wel gigantische hoofdpijn vandaag vandaag maar even lekker niksen denk ik
@Lucky star, met de broeken heb ik nog niet maar heb altijd snel last van opgezwollen buik dus zal snel wel komen denk ik @Smnee goed idee dat elastiek, watvoor elastiek gebruik je? Heb je Zh al gebeld? @Snne oh vervelend meis lekker rustig aan doen Ik heb net gebeld met ZH 24 april om 14.50 uur mijn 1e echo! jeej!! Nou in spanning zitten tot dan haha. Vanmiddag wil ik nog iets voor vl gaan kopen als cadeautje en nog ff wat extra kruidvat testjes En ff mijn nieuwe testje
donderdag om 9:30 komt er iemand langs van Moeders Voor Moeders en morgen belt de Verloskundige terug voor een eerste afspraak wat nou echt héel toevallig was is dat ik net op "bellen" klikte naar moeders voor moeders en werd die verbroken omdat ik nét gebeld werd door MvM zelf
1 december - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? - Luckystar | 19 jaar | 1e kindje |J|M|? - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 2 december - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december - Smnee | 22 jaar | 1e kindje |J|M|? - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december 7 december - Jenna28 | 1e kindje |J|M|? - Lavina | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december Afspraken: 1 april - Snne | Moeders voor Moeders. 3 april - Lucky Star | Moeders voor Moeders 23 april - Snne | 1e echo bij verloskundige 24 april - Lavina | 1e echo ----- Om de lijst aan te passen; quote de lijst en haal de [haakjes] weg