Geniet ervan, snne! Wij hebben vanmorgen ook over de rommelmarkt gelopen (in een park achter ons huis) en ik heb een boekje gescoord met waarschijnlijk als titel onze jongensbabynaam zo lief! Ik ben opgestaan met hoofdpijn. Ik ben nogal een hoofdpijnpatiëntje, maar tijdens mn zwangerschap (deze en vorige) totaal niks niet geen last. En nu wel.. Dan begin ik weer te twijfelen of het nog wel goed gaat Ik wil graag na de termijnecho gaan kijken voor babykamerspullen. We moeten de hele kamer nog opknappen met behang en gordijnen en alles. De vloer ligt er al wel, dat hebben we in 1 keer gedaan toen we hier kwamen wonen in december. Bv weet ik nog niet. Lijkt me prachtig maar het is daar allemaal best gevoelig zegmaar. Ik hoop dat ik dat trek! Proberen ga ik het zeker! Fijne nuchtere koningsdag, ladies! Ik ga aan de oranjetompoes!
Lavina van harte gefeliciteerd! Hier weinig bijzonders.. Weer minder kwaaltjes even maar dat had ik laatst ook paar dagen dus ga me (zeg ik nu) niet druk maken..! Vandaag ouders vertellen.. En vind het rete spannend !!! Aan de ene kant vind ik het best nog vroeg en dus eng, maar andere kant wil ik het nu ook wel graag vertellen.. Ga de sokjes zo inpakken! Iedereen een fijne dag vandaag!
@Babykamer, mijn man moet nog meer dan twee jaar studeren en ik moet straks stoppen met m'n baan dus we zitten krap. Gelukkig kan ik wss wel wat dingen van mijn schoonzusje overnemen, die heeft een tweeling van anderhalf. Zijn meisjes dus zou handig zijn als wij ook een meisje zouden krijgen maar stiekem willen we best graag een jongetje haha, wat ik nou voor emo-momentje had! Mijn man en ik zaten rustig te ontbijten met de tv aan met bezoek van de koning enzo. Loopt hij door zo'n straatje met kindjes van groep 1&2, ik al 'aaaaaahww'.. zet ie daarna een handtekening op het gipsarmpje van zo'n kleintje, ik 'aaaaaahw!!' *snif snif* (serieus gewoon echt tranen in mn ogen!). Mijn man vet hard lachen natuurlijk
Wij hebben een 3 kamer appartement nu nog, de bedoeling is dat we volgend jaar zomer gaan verhuizen dus de baby komt tijdelijk bij ons op de slaapkamer. Zodat ons dochtertje rustig alleen kan slapen en als de baby doorslaapt dan slapen ze samen. Ik hoef dus ook niet veen aankopen te doen, wil voor op onze slaapkamer een wiegje met standaard en een nieuwe draagdoek en voor ons dochtertje dan een peuterbed. Ik ga vrijdag 20 juni kijken bij de Babydump want dan ben ik in de buurt en gelijk bestellen maar ga alles pas oktober laten bezorgen ofzo. Ik moet wel veel nieuwe kleertjes en rompertjes enzo kopen. Ik ben de afgelopen 2 dagen echt doodmoe en ook super aan het hoesten waardoor ik slecht slaap en het ff zwaar heb :-S Vandaag aan het werk dus geen Koningsdag voor mij. Lavina proficiat.
Gefeliciteerd Lavina ! over Borstvoeding, ik zou dat heel graag willen gaan geven als het lukt, zo niet dan is het ook geen ramp ik hoop zo dat ik een meisje krijg.. we hebben 2 meisjesnamen die we beide super vinden, en geen enkele jongensnaam die we echt mooi vinden als we soms eens kijken naar een naam voor een jongen kunnen we echt niets vinden wat ons aanspreekt.. gek he! ach als het allemaal maar goed gaat dat is het voornaamste verder zien we het wel
Gefeliciteerd lavina!!! De meisjes naam daar zijn we al uit. Voor 2 meiden zijn we klaar. De jongens naam is lastiger. Hebben we wat maar twijfelen nog. Heerlijk klaar met werken.
Iedereen genoten van koningsdag? Hier vanmorgen druk met alle boodschappen want morgen word de oudste 6.. Daarna even over de kermis geweest en daarna een uur geslapen. Maandag even contact opnemen want ik voel mij met de dag vermoeider en duizeliger! Heb dat de vorige zwangerschappen niet gehad. Morgen dus een drukke dag hier in huis,en ik hoop dat ik het vol hou! Vanavond fijn op de bank filmpje kijken,zie er elke avond tegenop om te gaan slapen omdat ik vooral in de ochtend zo naar ben... Nog ff en we zijn twaalf weken,dus ik zet de klaagmodes uit nu Fijne dag nog meiden
Hier weten onze ouders het al en een paar collega's omdat ze wisten waar we in het mmm traject zitten ivm iui en regelen met werk.
Wij hebben een hele originele jongensnaam, alleen al daarom zou ik een jongentje stiekem leuker vinden Een leuke meisjesnaam hebben we ook, maar die is wel wat minder speciaal. Ik vind best wel veel namen leuk, maar mijn man niet en die bedenkt zelf ook niet echt alternatieven, irritant. Maarja, zolang we geen meerling krijgen zitten we goed Ik merk dat het bij mij helpt om als ik duizelig word (wordt ik sowieso na paar minuten staan) even met mijn benen omhoog te gaan zitten of liggen. Blijkbaar toch een bloed-dingetje. De huisarts zei ook iets over dat je vaten wijder zijn ofzo dus dat je bloed snel naar beneden zakt geloof ik.. Gisteren liet ik mijn man de lijst zien en hij zei meteen 'jij bent echt vet de jongste' En dan te bedenken dat we er bijna een jaar over gedaan hebben.. Mja, we zijn nu twee jaar getrouwd en de kinderwens was er gewoon ineens. (ik wilde eerst schrijven dat we er klaar voor zijn maar ten eerste is dat zo cliché en ten tweede moet ik daar over negen maanden wss heel hard om lachen als we allebei kapot zijn van gebroken nachten en ons afvragen waar we toch aan begonnen zijn ) Ohja, morgenochtend vertellen we het aan mijn schoonouders. Zin in!
Wij hebben er 2 jaar over gedaan. Laatste jaar in ziekenhuis. Al die voortrajecten en eer je kan beginnen met de 1 ste behandeling. Nu ben ik zwanger en eerlijk is eerlijk je laat het snel achter je. En nu dol blij en super gelukkig. blije ik!
Gelukkig dat het dan zo snel achter je ligt! Nog een paar daagjes hebben wij ook eindelijk onze echo!! Hoe laat moet jij? Ik ben in mei precies 2 jaar geleden gestopt met de pil. Lijkt ook alweer zo lang geleden. Ik heb gelukkig wel het geluk dat ik snel zwanger raak. Nu nog een keer een goede afloop en blijer kan je me niet maken.
Ellie ik mag maandag om 12.30uur. Ik vindt het zo spannend. Hopelijk een mooi kloppend hartje te zien! Hoe laat mag jij?
hey meiden allemaal een leuke koningsdag gehad? hier wel heerlijk een dagje met vrienden en kids het dorp in geweest. @bv; nee ga ik niet doen. bij mn meisje wel gedaan,maar ik vond het maar niks voor mij. wilde veel te snel... en ff gauw voeden. dat werkt dus niet. dus deze keer de fles hier weet alleen mn moeder het. op t werk doe ik denk ik rond de 12 weken vertellen. alvast voor maandag: succes en hopelijk veel plezier met de echo's!
@Picasso Wat lief dat je zo ontroerd raakte. Hormonen doen gekke dingen maar het is toch heerlijk! Trouwens heel herkenbaar dat je man wel namen afschiet maar zelf weinig bedenkt... ach het heeft nog 'even'. Mijn man heeft vandaag in een WhatsApp-groep met vrienden heeeel doorzichtige hints gegeven. Hij kan het niet voor zich houden. Ik denk dus dat we het morgen toch vertellen. Ook ivm mijn moeite met eten. @Me en anderen die het al verteld hebben, hoe was dat?
UD 11 december - Eva2011 | 33 jaar | 2e kindje geplande afspraak 10 mei - Eva2011 | afspraak verloskundige Hoi allemaal! Vanmorgen heb ik mijn eerste afspraak gehad bij de vk. Spannend! Gelukkig een mooi kloppend hartje mogen zien. Ik ga eerst nog even wat meelezen in het topic om jullie te leren kennen hoor
@ Picasso 91, het maakt toch niet zoveel uit hoe jong of oud je bent? Ik had ook op m'n 23e ofzo aan kinderen willen beginnen. Maar soms loopt je leven anders dan je in gedachte had. Ik word in december 30 en ik heb altijd gezegd dat ik voor m'n 30e een kindje wil. Dat gaat als het goed is wel lukken anders zou ik ruim 2 weken overtijd zijn pfff hihi! Fijne zondag, dames!
Ik ga m'n vriend maar eens een ontbijtje op bed brengen. We zijn vandaag 2 jaar samen! Dus voortaan dubbel feest op koningsdag voor ons! Ik ben weer lekker vroeg wakker...
Goede morgen hier ook al weer vroeg wakker. Gister gezellige koningsdag gehad. Paar dagen geleden gehoord dat vriendinnetje van me neefje ook in verwachting is, nu 6 weken. Hun weten het nog niet van mij maar echt super leuk hihi Helemaal gebroken na gister ochtend verhuizing van me zus en hele dag op me benen staan met koningsdag! Vandaag sportdag met me honden. Ik ga dinsdag even met vl en beste vriendinnetje naar babydump