Das toevallig haha! Spannend ben benieuwd wanneer je naar VK mag! En ook spannend voor de MvM test! Ik heb me net ook ingeschreven voor MvM ben benieuwd wanneer ze bellen
even een (paar) nieuwschierig(e) vraagje(s) voor iedereen hier wanneer gaan jullie: -positie kleding kopen -baby kleertjes kopen -spullen voor het kamertje en wat voor kwaaltjes hebben jullie? ik had verwacht dat ik wel veel zou voelen, maar eigenlijk heb ik niet zo last van de kwaaltjes (maar wat niet is kan nog komen) ik ben ook benieuwd, (en zenuwachtig) wanneer ik naar de VK mag, ik hoop stiekem zo erg dat ik niet heel lang hoef te wachten ik wil gewoon gelijk met 8 weken! nou ik denk dat mijn MvM test wel gaat knallen (of althans dat hoop ik) want mijn test van vrijdag avond nadat ik net geplast had knalde! en die test deed ik omdat ik na het vrijen bloed verloor dus echt heel erg schrok! maar dat kwam gewoon omdat alles nu beter doorbloed is beschadig je sneller een aderstje en dezelfde avond was de roze afscheiding alweer helemaal weg! bij mij belde ze dus vandaag (nadat ik me dinsdag had ingeschreven vorige week) dus als je niet zo lang wil wachten raad ik je aan toch even telefonisch een afspraak te maken volgens mij weet je dan gelijk wanneer ze komen.
Positiekleding wanneer het nodig is Babykleertjes denk na de 1e echo pas Kamertje met ongeveer 20 weken (weet wel al wat ik wil ) Kwaaltjes, zere borsten maar verder eigenlijk niks Heb geen haast nog, kan toch pas vanaf 6 weken dus wacht wel ff hihi
Lavina, gewoon een elastiek voor in mn haar. Heb er toch genoeg van haha. Spannend joh! 24 april, hoeveel weken ben je dan? 8? Luckystar, positiebroek koop ik na de echo. Broeken zitten me echt niet lekker nu, dus ik wil graag iets beters. Spullen voor de baby en het kamertje pas als we het geslacht weten. We hebben met de miskraam zo achterlijk veel gekregen dat we haast niets meer nodig hebben. Ik ben erg moe. Ga zo ook even liggen. Ben met vlagen misselijk en mijn borsten zijn hard. Wat me op viel gister met scheren () is dat het boven mijn schaambot wat bol staat. kwaaltjes vallen dus wel mee, maar wat niet is kan nog komen. Moeders voor moeders moet me nog bellen, ben wel benieuwd naar die test. En het ziekenhuis belde ik dus vanmorgen, ik heb een half uur in de wacht gestaan. Ik moest werken en had dus geen tijd meer. Kom ik net thuis, bel opnieuw zijn ze bereikbaar tot half twaalf. Verdomme nou ik wil weten wanneer ik voor de echo mag. Ben zo benieuwd of het nu wel goed is.
Positiekleding: ik denk dat ik binnenkort wel een broek ga kopen ja heb zo maar eens het idee dat ik niet lang hoef te wachten op een buikje. Dit is natuurlijk ook onze tweede en ze zeggen vaak dat het dan sneller gaat.. de boel is immers al eens uitgelubberd verder heb ik veel shirts die nog lang mee rekken en die ik bij de vorige ook heb aangehad. Die broek die ik toen had is helemaal versleten die had ik bijna elke dag aan Babykleertjes: hmm ja nog niet echt over nagedacht eigenlijk.. ik denk pas als we de echo hebben gehad dat we iets gaan kopen. We zitten ook nog wat in dubio of we deze keer het geslacht willen weten. Bij de eerste was het een verrassing. We hebben altijd gezegd bij een tweede weer een verrassing maar begin nu toch te twijfelen. We hebben nu natuurlijk al heeeel veel kleertjes van onze zoon. Stel dat het weer een jongetje is dan vind ik het fijn om alvast die kleinste kleertjes te kunnen uitzoeken en te wassen. En we hoeven dan gewoon niet zoveel te kopen. Is het een meisje tjah... Dan wil ik natuurlijk shoppen!!! Hihi duss Uhh tjah ik weet het nog niet goed wat ik wil.. ik zou absoluut niet willen dat anderen het geslacht dan weten dat vind ik dan weer niet leuk maarja kun je het stil houden? Volgens mij verlul je je vast wel eens. Spullen voor de kamer: onze zoon gaat verhuizen naar een grotere kamer. Hier hebben we verder nooit wat mee gedaan sinds we hier zijn komen wonen dus die gaan we helemaal aanpakken. De babykamer laten we verder zoals het is. Ik wil daar niet te lang mee wachten. Anders zijn het straks wel heel veel veranderingen voor de oudste. Vind het wel prettig dat hij al een tijdje aan zijn nieuwe kamer heeft kunnen wennen voordat zijn broertje of zusje komt. Kwaaltjes: moe, heel moe slaap ook zo slecht. Heb net 2 uurtjes op de bank geslapen heerlijk hihi... Vriend en zoontje zijn even naar schoonmoeder kon ik even lekker liggen ook omdat ik hoofdpijn had. Dat is gelukkig nu weer redelijk over na 2 paracetamol. Bij vlagen ben ik soms al wat misselijk maar zoals snel als het komt zo snel is het ook alweer verdwenen. Ojaa en mijn geur is weer heel sterk! Dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad nog na de bevalling van de oudste, maar het is toch nog weer sterker geworden dat had ik niet verwacht. Had van mij niet gehoeven... Al die vieze luchtjes van de honden bijvoorbeeld jak!! Poepluiers van de oudste... Blegh!!! Haha Wat een verhaal haha. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Positiekleding: ik heb van de vorige zwangerschap nog wel wat liggen, toen kon ik met 20 weken mijn eigen kleding nog aan. Ben benieuwd hoe dat nu gaat (zoon is inmiddels al 4 dus ben alweer even in vorm ) Kleertjes: nog niet aan gedacht! Zal na de eerste echo pas gaan kriebelen denk ik. Kamer: we hebben alles in de berging staan ! Alleen nog kamer opknappen waar de oudste dan uiteindelijk gaat slapen, thats iT! Heerlijk genieten eerst maar! Kwaaltjes: niet bijzonder veel... Gevoelige borsten.. En om 19.00 helemaal op, ga dus lekker op tijd naar bed!! Morgen de verloskundige bellen!
Ik ben al niet de slankste, met broekmaat 44/46 heb ik het idee dat de positiekleding echt maatje tent is. Dat moet ik nog eens onderzoeken anders sluit ik me wel 9 maanden op in m'n huis, hihi! Leggings en jurkjes zijn er altijd wel, toch? Ik heb ook leuke buikbanden gezien op internet met uiltjes. Die ga ik zeker bestellen! Babykleertjes wacht ik ook nog even mee tot ergens week 13 ofzo. Ik zal geheid een heleboel krijgen, maar ik probeer dit keer te wachten met kopen. Met de babykamer wil ik graag wachten tot na de 20weken echo. Het geslacht willen we niet weten ik wel, maar hij niet, haha! Ik ben vandaag grieperig geworden en voor het eerst echt misselijk geweest! Bah! Had ik m'n vorige zwschap niet. En zere opgezette borsten. En mooooooeeeeeee...
Snne inderdaad de hond! De mijne kwam net naast me liggen met slapen en ik vind hem toch stinken!! Normaal vind ik hem altijd lekker ruiken haha. Net even lekker een siësta gehouden. Vanavond weer sporten maar ik ben eigenlijk bekaf.
Ik denk dat ik pas na de eerste echo of vanaf de 12e week ga kijken voor spulletjes.. En ik ben zo benieuwd hoe lang ik mijn eigen kleren nog aan kan..! Ik heb ook erg sterke reuk, regelmatig hoofdpijn.. Vrij moe..ben ook steeds erg vroeg wakker en dat ben ik anders nooit! en veel jeuk op mijn rug..? Weet niet of dat een symptoom is maar anders toevallig steeds last van jeuk op mijn rug.. En vanaf de positieve test zaterdag gestopt met roken... Af en toe wel een ontwenningsscheutje maar weet waar ik het voor doe!! Vanmorgen meteen vk gebeld.. Kan 22 april heen voor intake.. Krijg dan volgens mij nog geen echo
Heey meiden is een besloten club ook een idee? Vind het wel prettig als we gewoon vrijuit kunnen kletsen zonder meelezers... Of ben ik de enige die daar zo over denkt?
Oja dat wist ik niet... Dat is wel jammer idd. Maar ik vind het wel vervelend om hier niet vrijuit te kunnen praten.. hebben jullie daar geen last van?
Ik heb m'n privacy instellingen op 'alleen geregistreerde leden'. Verder ken ik hier niemand. Ik vind het geen probleem als het besloten wordt, hoor!
@snne, ik vind deze plek leuker, met de banners. En dat er meegelezen wordt, tja, ik vertel gewoon minder privé dingen. Dat vind ik niet erg. Maar ik begrijp je gevoel. @afspraken: YESS! Ik mag 10 april 1e echo!!! Zo ontzettend fijn dat ik dan al kan. Ze kennen me bij de praktijk natuurlijk nog van december. Toen ging het mis, mk. En helaas in 2008 een drama buitenbaarmoederlijke gehad. Dus nu met 6w4d een eerste echo. En dan vanaf 1 mei mag ik de termijn echo inplannen. En eerste controle bij Vk. Volgens mij klopt mijn banner niet. Als ik maandag 24 febr dag 1 cyclus had, Dan ben ik nu toch 5w1d?... M'n banner geeft 1 dag minder aan.... Ah ja, maakt t uit haha @misselijkheid. Nog niet echt gehad. Wel een soort vlaag wat in de buurt kwam van misselijkheid. Ik hoop wel dat ik wat misselijkheid klachten krijg. Dat klinkt wellicht wat raar, maar bij m'n vorige zwangerschap had ik t nauwelijks. En toen bleek t dus een mk te zijn. Dus als ik nu misselijk wordt is t voor mij een teken dat ik lekker veel hcg in m'n lijf heb en dus (hopelijk) een goede zwangerschap. @kleding. Ja mijn broek zat ook al wat strak. Straks lekker m'n jogging broek aan En positie kleding heb ik al voldoende door de vorige 2 zwangerschappen. En tuniekjes kunnen ook altijd. Ook leuk. Of jurkjes en leggings. Nou ik ga weer verder. Oh ja, vanmorgen had ik eindelijk een knaltest!! Zo blij, hij blijft oplopen! Pffffoei gelukkig
je haalt de woorden uit mijn mond! mij lijkt het een prima idee! ik weet niet hoe je een besloten groep maakt, maar ik voeg me er maar in toe als er eentje gemaakt word
Ik heb een club aangemaakt. Ik hoor het wel wie ook uitgenodigd wil worden Ondertussen kunnen we natuurlijk ook hier een beetje blijven kletsen voor de meiden liever alleen hier blijven. Lucky star jou heb ik toegevoegd!
Nee, ik vertel geen geheimen maar ik snap dat het vervelend is. Als iedereen verhuist dan ga ik wel mee hoor. Blijf ook niet graag alleen Wat fijn! 10 april is al bijna ik heb ook een bbz gehad, ik ga morgen weer een poging doen tot het ziekenhuis bellen. Hopelijk gaat het nu goed bij ons Ik had trouwens ook 24 februari eerste dag menstruatie, maar ik heb een langere cyclus denk ik En wat je zegt over misselijk, je haalt me de woorden uit de mond!