@26 mei vervelend zeg dat je niks binnen kan houden, wel in de gaten houden dat je niet uitdroogd hoor @gingerale nog gefeliciteerd dan! @zonnebloem brrr wat een vreselijk verhaal ook @kaatje welkom en gefeliciteerd! spannend meteen echo @mamainthefuture doorverwezen van gyn naar vk, en ja is gelukt! en dat gevoel van die misselijkheid die jij nu hebt, heb ik de laatste twee dagen ook, echt bah @swimming ook vanaf hier nogmaals gefeliciteerd!! @disi het kan maar je hcg was hartstikke mooi gestegen meis! @sharjohn ook gefeliciteerd met je mooie echo! @ellie ja ook jij een mooie echo gefeliciteerd, je blijft toch wel gewoon hier he? Hier vandaag met de verloskundige gesproken, mag donderdag 1 mei al voor een intake en 7 mei heb ik mijn termijnecho al ivm schoonouders die het weekend erna komen (mijn vriend is duits dus zijn ouders wonen in duitsland). Mocht het nog nodig zijn doe ik er met 12 weken lekker nog 1 Verder komt ineens hier toch ook wel misselijkheid opzetten, en zoveel luchtjes echt gatverdamme Mijn buik zit me ook een beetje in de weg, darmen zetten flink op en altijd al problemen mee gehad ook darmkolieken enzo. Maar het hoort erbij en heb het er zeker voor over
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december ♥ - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? ♥ - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 14 december - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 29 april - Lenaroos | 1e echo - Elionorah | intake verloskundige - DienB | intake verloskundige - Stefjuhhh | intake verloskundige 30 april - Disi | 1e echo - MG87 | intake +1e echo verloskundige - Cupcakeje | intake verloskundige 1 mei - Mamainthefuture | 1e afspraak verloskundige intake+echo - 26mei | 1e echo verloskundige - Judithvl| 1e echo verloskundige - Char1983 | 1e echo gynaecoloog - Jonean | 1e echo verloskundige - Roja | 2e echo gynaecoloog - Lavina | intake verloskundige 5 mei - Krulletje | intake verloskundige - Me84 | termijnecho 6 mei - Picasso91 | intake verloskundige - Gaab27 | intake verloskundige, echo en voorlichting 7 mei - Xlns | 1e echo verloskundige - Lavina | termijnecho verloskundige 8 mei - Luckymartine | termijnecho - Elionorah | echo - Swimming | intake en termijnecho gynaecoloog 9 mei - GingerAle | intake verloskundige, echo en voorlichting 10 mei - Eva2011 | afspraak verloskundige 12 mei - Krulletje | termijnecho - Ellie86 | echo 14 mei - Dathi10 | intake verloskundige + termijnecho 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho - SharJohn | echo 16 mei - Knorretje24 | termijnecho - Roja | termijnecho 19 mei - Familievdlaan | termijnecho 20 mei - Lianneke | 1e echo 21 mei - Snne | termijnecho 22 mei - Zonnebloem22 | termijnecho - Roja | afspraak verloskundige 26 mei - Me84 | afspraak verloskundige 28 mei - Ellie86 | intake en termijnecho
Swimming gefeliciteerd! Erg fijn Disi meestal is overgeven juist wel erg goed vaak een teken dat het juist goed zit. En leg iets wat je kan eten op je nachtkastje zodat je eerst iets binnen hebt voor je op staat, dat helpt vaak. Kaatje eng ingerolde ik heb een aantal blz terug een hele uitleg gegeven over wanneer een echo Zal eens kijken of ik die nog kan vinden..... Me84 ik ben ook erg moe heb weinig energie en ben constant misselijk het huishouden ligt hier al een tijdje stil... Oeps.... SharJhon gefeliciteerd idd erg duidelijke foto! Ellie86 gefeliciteerd, je wist het toch al niet zeker en kon toch ook wel eens veel minder ver zijn? Blijf wel gezellig hier kletsen hoor! Lavina owja Hihi was ik vergeten het is zo vervelend dat misselijk zijn ik sta ermee op en ga er mee naar bed dit had ik bij de eerste echt niet, dus herken het ook zo niet! Heb ook mega opgezette buik/ darmen. Ben inmiddels al gestopt met cola drinken terwijl ik dat nu juist lekker vond of sprite.... Drinken we ook maar niet meer hopelijk iets tijdelijks............
Ja klopt inderdaad. Had zelf verwacht dat ik rond de 7 weken zou zijn. Op de eerste meting gaf het apparaat geen eens een weken indicatie aan, wat betekend dat ik zelfs minder ver zou zijn dan 6 weken. Daarna precies 6 weken dus daar hou ik het voorlopig maar op. Ik ben nu ook steeds vaker misselijk. Nog niet in de ochtend, maar het komt in de loop van de dag. Ook ik heb een mega opgezette buik. En herken dit ook totaal niet van de vorige keer. Echt een hele andere zwangerschap!
Ellie86 kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog niet helemaal hersteld was van de bevallig dus dat je cyclus nog niet regelmattig was. Was je wel al meerder keren ongesteld geweest? Mijn eerste keer ongesteld was namelijk uberhaupt pas na 3 maanden (nee geen bv gegeven) De echo was in elk geval goed daar gaat het om wat de uitrekendatum dan uiteindelijk wordt of is maakt ook niet uit....
@Lavina en Ellie Thanks!, en Ellie gefeliciteerd met de goede echo! Lekker hier blijven idd! Qua misselijkheid heb ik het idee dat sommigen het nog veel erger hebben, als ik het zo lees. Niet fijn, maar even doorzetten nog meiden! (Y)
Ik was na 4 weken weer ongesteld en daarna na 32 dagen weer. Maar dat wil volgens mij ook niet alles zeggen. Maar inderdaad de echo is goed en daar gaat het om! Loop nu bijna gelijk met de vorige keer. Toen was ik de 26ste uitgerekend.
wat naar Gaab27.. Beterschap gewenst ! gisteren en vandaag kotsmisselijk tijdens het koken.. en ook tijdens het avondeten, verder geen misselijkheid.. rare dingen die hormonen Ik heb 20 mei de termijnecho ipv de 22e, sorry foutje
Beterschap gaab!!!! weer mooie echos voorbij zien komen jippie!!!! hier rustig aan moe en misselijk maar ja hoort erbij. ga ff heerlijk onder de warme douche.
Wat een mooie echo's weer erbij! Kaatje, gefeliciteerd en welkom! Gaab, beterschap! Ik zit vanaf vandaag al in week 9!! Gaat hard zeg! Ik voel me heel opgeblazen en "luchtig" zegmaar, haha! Af en toe misselijk maar gelukkig niet met overgeven. Nu maar naar bed, hondsmoe ben ik altijd! Slaap lekker, dames!
Van harte gefeliciteerd met de mooie echo's! Ik heb net wel alles bijgelezen maar ben niet heel actief want ben midweekje weg met schoonfamilie. Vandaag 2,5 uur in de auto gezeten, ben nu echt totaal gesloopt. Reed samen met schoonzusje met tweeling van anderhalf dus was super druk. Nu schoonouders, zwagers en schoonzusjes enzo verteld dat ik zwanger ben, leuke reacties gelukkig. Ik las heel ver terug iets over iemand die een boekje had gekocht met de gekozen jongensnaam in de hoofdrol. Van de naam die wij hebben zijn ook boekjes, miss dezelfde? Is het een originele naam? Van die van ons zijn er minder dan honderd in heel Nederland dus die is wel vrij uniek..
@swimming. Wat een aparte echo foto Het lijkt wel of ik een kroontje zie als ik inzoom. Of komt dat door een flits? Ik kan niet onderscheiden wat embryo en dooierzakje is. Maar dat zal vast aan mij liggen. @libido. Hoe gaat dat bij jullie? Hier is t rond t vriespunt Ik merk dat ik wat dat betreft niet lekker in m'n vel voel zitten. Alsof er een soort kloof tussen ML en mij zit. En omdat ik de hormonen heb, ben ik bang dat t aan mij ligt. Maar ik heb t idee dat hij zich terug trekt en weinig toenadering in gesprekken zoekt enzo... Klinkt dat herkenbaar als zijnde zwangerschapsgerelateerd? Anyways, ik ga maar slapen. ML zit nog tv te kijken... Boring