Hele dikke knuff knorretje wat vreselijk naar! Ik had vanmiddag ineens wat bruine afscheiding in mijn ondergoed. En met afvegen ietsjes... daarna steeds naar de wc maar niks meer gezien. Iemand een idee wat dat is? Ik heb vandaag mijn nieuwe contract gekregen! Ben super blij want heb een jaar contract weer. Was best zenuwachtig ervoor want heb natuurlijk vrijdag verteld dat ik zwanger ben. Ik ben echt blij dat dat nu niks heeft uitgemaakt Zometeen gaan we op kraamvisite bij mijn vriendin. Ze hreft anderhalve week terug een dochtertje gekregen. Brn heel benieuwd hoe ons zoontje er op gaat reageren die heeft nog nooit echt zo'n klein baby'tje gezien.
@snne ik heb dat Bruinverlies gehad en aangegeven bij de gyn. Dit kon geen kwaad. Kwam vaak voor en hoeft totaal niks te betekenen. Dus geen zorgen meid. Ik heb bijna geen Bruinverlies meer gehad. Voel me goed allen best moe tegen een uur of 5/6. Hoe is het met de andere zwangere dames???
Vervelend dat bruin verlies dames. Hoeft idd niks te betekenen maar snap je ongerustheid goed. Hier krijg ik geen hap door m'n keel. Denk de zenuwen voor morgen. Mag pas half 5 dus wordt een lange dag. Vl is de hort op dus denk dat ik vroeg in bed lig om zo snel mogelijk aan donderdag te kunnen beginnen.
Sorry meiden ik kom hier veelste weinig! Knorretje heel veel sterkte! Meiden die morgen net als ik ook een echo hebben veel succes!
Heel veel sterkte Knorretje. Wat een verschrikkelijk naar nieuws. Ben er weer even stil van. Ik gun het iedereen zo!
Hallo dames! Mag ik me bij jullie komen melden? Ik heb vandaag de intake en termijn echo gehad en ben terug gezet in termijn en kom nu uit op 1 december (in plaats van 27 november). Dus ik wil hier graag mee komen kletsen: lentekind85, 28 jaar, 2e kindje, 1 december uitgerekend Zal straks eens terug bladeren om jullie verhalen te lezen😃
Welkom lentekind. Fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap. Je hebt al vroeg een termijn echo gehad of niet? Maar nu ben je wel lekker een van de eersten die mag bevallen. Das wel fijn he Ik heb niet zoveel te melden. Drukke dag me de kinderen gehad. En bezig geweest met een digitaal foto album. Erg leuk, maar ook heel intensief om te doen. Nu lig ik weer lekker in bed. Oh ja, ik heb m'n banner aangepast. Zag bij iemand anders deze banner en die vond ik zo mooi, Dat wilde ik ook wel voor mezelf, dank dus
Swimming dat is toch veel te vroeg? Je kunt pas tussen 10 en 14 weken goed opmeten, wat gek. Zullen je nog wel een extra echo daarna er ook bijzetten. Char heel veel succes morgen!
@termijnecho: ik krijg hem nu ook met 8+5. maar ze vertelde me dat het kan zijn dat het inwendig gebeurt zodat ze toch beter kunnen meten en de termijn kunnen bepalen.
@GingerAle oh bah niet prettig in de trein zeg @mamainthe bedankt, ja aangezien mijn oma best oud en vergeetachtig is wilde ik het toch maar gezegd hebben voor het geval dat. reacties was beetje dwazig haha, oh nou leuk wat een verrassing, en even later: zijn jullie er zelf wel blij mee dan, ehhh ja duhhh wat lastig dat je alleen weinig weg kan met die misselijkheid zeg @Disi douche 's avonds wordt ik juist meer wakker van maar dank je voor de tip! @DienB klein fotootje maar mooie echo hoor @Knorretje oh meis wat een ontzettend naar nieuws, heel veel sterkte, dikke knuffel. Wil je dat ik je alvast van de lijst afhaal of liever na de echo bij de gyn (sorry voor de vraag, maar lijkt me voor jezelf anders ook niet fijn, en ik vind het ook moeilijk als lijstbijhouder.) @cupcakeje fijn toch nog voor moederdag! @Me84 oh had ik vandaag ook last van en echt alles irriteerde me @Snne bruinverlies kan er idd gewoon bijhoren, hoe was de kraamvisite? @26mei ahh vervelend die zenuwen, ik had het gelukkig alleen op de dag zelf, idd lekker vroeg naar bed @Lentekind welkom en gefeliciteerd, fijn dat je een goede echo had @termijnecho mijne krijg ik ook vrij vroeg met 9+3 Vandaag mijn oma dus verteld, daarna met mijn moeder naar de baby dump en prenatal geweest ff rondgekeken hihi, vond ze ook wel erg leuk. We krijgen van haar box+boxkleed cadeau als ik die ga bestellen, is wel superlief! Ben wel helemaal gaar nu erna. Nog steeds obstipatie bah, alweer 3 dagen niks, ga denk ik maar ff bij ha langs morgenochtend voor vezels om te kijken of dat helpt.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Knorretje24 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 4 december - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? 5 december ♥ - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december - Sarah0023 | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? 9 december - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|? - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|? - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|? ♥ - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? 10 december - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? 11 december - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|? ♥ - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? 13 december - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 15 december - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 16 december - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ - Snne, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Hier een dagje gewerkt en mijn beginnende bekkenpijn was duidelijk aanwezig...had gehoopt dat deze keer over te slaan..helaas.. Zenuwen voor morgen 10:10 echo...
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 1 mei - Mamainthefuture | 1e afspraak verloskundige intake+echo - 26mei | 1e echo verloskundige - Judithvl| 1e echo verloskundige - Char1983 | 1e echo gynaecoloog - Jonean | 1e echo verloskundige - Roja | 2e echo gynaecoloog - Lavina | intake verloskundige 5 mei - Krulletje | intake verloskundige - Me84 | termijnecho 6 mei - Picasso91 | intake verloskundige - Gaab27 | intake verloskundige, echo en voorlichting 7 mei - Xlns | 1e echo verloskundige - Lavina | termijnecho verloskundige 8 mei - Luckymartine | termijnecho - Elionorah | echo - Swimming | intake en termijnecho gynaecoloog 9 mei - GingerAle | intake verloskundige, echo en voorlichting - Cupcakeje | echo 10 mei - Eva2011 | afspraak verloskundige 12 mei - Krulletje | termijnecho - Ellie86 | echo 14 mei - Dathi10 | intake verloskundige + termijnecho 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho - SharJohn | echo - DienB | termijnecho - Lenaroos | intake en echo verloskundige 16 mei - Knorretje24 | termijnecho - Roja | termijnecho 19 mei - Familievdlaan | termijnecho 20 mei - Lianneke | 1e echo - Zonnebloem22 | termijnecho 21 mei - Snne | termijnecho - Disi | echo 22 mei - Roja | afspraak verloskundige 23 mei - Stefjuhhhh | termijnecho 26 mei - Me84 | afspraak verloskundige 28 mei - Ellie86 | intake en termijnecho