Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Boris10, Mar 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Lentekind welkom! Ga je alles terug lezen?! Succes dan! ;)

Wat een hoop echo's morgen! Veel succes en plezier allemaal!

Lavina wat lief dat je de box en kleed cadeau krijgt! Leuk hoor al die cadeaus. Vervelend hé die obstipatie. Ik heb er altijd al last van. Ga normaal al maar 1 keer in de 3 dagen en nu duurt het helemaal lang. Maar heb er eigenlijk niet zoveel last van.. Geen buikpijn ofzo.

Wat hebben sommige al een vroege termijnecho! Is dat niet gewoon een echo tussendoor en dat je er een aantal weken later nog één hebt?

Ik voel me sinds vandaag echt weer ff zo onzeker.. Heb naast dat ik moe ben eigenlijk nergens meer last van. En ook al heb ik de vorige keer ook nergens last van gehad, toch slaan dan af en toe de twijfels weer toe.. Gelukkig binnen 2 weken weer een echo.

Gisteren zei de gyn nog, nou over 4 weken dan de termijn echo. Dus ik keek haar volgens mij een beetje raar aan, want ze wist niet hoe snel ze erachter aan moest plakken of vind je dat te lang duren? Nou wat denk je zelf? Hahaha

2. Disi

Disi Actief lid

Dec 27, 2009
    267
    0
    16
    Yes!!! Er mag een hartje voor mijn naam!!! We hebben een prachtig "garnaaltje" mogen zien... De bloeding was nog duidelijk zichtbaar op de echo maar als het goed is wordt dat geabsorbeerd door mijn lichaam.

Over 3 weken op 21 mei weer echo

De donkere plek links is de bloeding geweest.

Attached Files:

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Mooi Disi!

4. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wauw disi mooie foto's! !

Wij zijn net terug van de kraamvisite. Wat super schattig en klein zijn ze dan eerst weer he?! Kan me nog niet helemaal indenken dat over iets meer dan een half jaar hier ook weer zo'n kleintje in mijn armen te hebben.
    Zoontje was ook mee. Hij reageerde erg leuk op de baby. Ben wel heel benieuwd hoe dat zal zijn straks als hij voor het eerst zijn broertje of zusje gaat zien.

Meiden met de echo's morgen veel plezier!!

5. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Wat goed Disi!

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Jaaaa Disi wat fijn, ga ik snel weer de lijst even nogmaals doen haha, oh kan hem nog wijzigen dus staat op vorige pagina :p

7. roja

roja Actief lid

Feb 26, 2014
    214
    1
    0
    Disi mooie echo meis!!!is die inwendig?vind hem zo duidelijk!

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Trouwens bij jou zie je die bloeding idd nog goed, bij mij liet ze ook zo'n plekje zien alleen was die niet zo duidelijk (heb ook niet uitwendig iets verloren), en verder weg van de baby denk ik. Wel prettig dat het vanzelf oplost verder.

9. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    2,290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Cupcakeje fijn dat je snel een echo hebt :)

Snne bruinverlies kan geen kwaad, kan aan zoveel dingen zijn. Als je bijv al veel hoest kan je ook al bruine afscheiding hebben.....

Swimming hier alles oke.... Sinds ik tumtummies inluis heb ben ik niet meer misselijk :) (maakt me natuurlijk ook weer onzeker heel fijn haha, maar morgen me echo :D)

Lentekind welkom!

Lavina Hihi leuke reactie van oma, zou precies de mijne kunnen zijn haha. Helpt rosevice laxo niet? Hielp bij mij bij de eerste wel.... Nu vergeet ik het elke keer te kopen terwijl ik het eigenlijk wel nodig heb :(
    Ik heb tumtummies gehaald dus me misselijkheid is weg :)

Ellie logies hoor die onzekerheid. Gelukkig heb je snel weer een echo :)

Disi jeej wat fijn meis, mooie echo gefeliciteerd!

Hier nu snel naar bed dan is het snel morgen en heb ik me echo :)

10. Me84

Me84 Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,180
    363
    83
    Gefeliciteerd disi!!! Super fijn! :)

Lentekind welkom! Fijn dat je goede echo had!

Ik heb mijn termijn echo bij 9+3 ongeveer.. (Maandag)
    Wordt sowieso inwendig..
    Ik denk niet dat ik daarna nog een echo krijg hoor..

Vanavond schoonouders verteld.. Ze hadden zo hun vermoedens al.. En ik had al door dat schoonmoeder het door had:D..
    Wel fijn dat nu open is en ze zijn hartstikke blij!

Verder blij dat deze dag er bijna op zit.. Jemig wat een humeur had ik.. Hopelijk morgen beter..

Iedereen die morgen een echo heeft, heel veel succes!!
    Ik duim voor allemaal mooie kloppende hartjes!

11. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Pff net naar de wc geweest en had ineens rood/roze verlies :( heb de vk gebeld het lijkt haar nu niet direct verontrustend en we moeten gewoon afwachten :(
    Bah en morgen weer werken ik zie er best wel tegen op. Straks gaat het mis op mijn werk ofzo .. ik ben echt liever thuis dan.. bah kuttt

12. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Oh bah das echt rot Snne, hoop dat het gewoon niks is en zometeen weer weg is

13. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

Jan 20, 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh naar snne! hopelijk is het niks bijzonders..

ik zag nog een mooie echo voorbij komen! fijn!

meiden die morgen echo/intake hebben: succes en hopelijk genieten !

ik duik mn bedje weer in..

14. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

Jan 20, 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    @me84: ja wil het graag met moederdag vertellen... dus die echo ervoor is wel fijn.

15. Knorretje24

Jul 1, 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel iedereen...
    1 ding geleerd hiermee, het is fijn als er om je heen wat mensen weten dat je zwanger bent/was. Nu zijn ze er ook om je te steunen.
    Ik probeer er zo nuchter mogelijk mee om te gaan en het een plekje te geven.

Ben wel blij te zien dat het gelukkig niet veel voorkomt, ook door te lezen dat het bij jullie goed gaat. Die positieve berichtjes over de zwangerschap doen je wel goed om het te verwerken vind ik.

@Lavina, lief dat je er naar vraagt. Ik mag morgen om 14.20u naar de gynaecoloog. Hierna weet ik ook hoe ver ik zou zijn geweest toen het is gestopt. Ik zal dan sowieso een berichtje plaatsen.

Nogmaals, dankjewel!

16. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    2,290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Me84 9+3 is natuurlijk al bijna 10 weken dus denk ook niet dat je een extra echo gaat krijgen... Maar wie weet wel ;)

Snne ik duim dat alles goed blijft gaan, maar kan me heeeeel goed voorstellen dat het eng is en je onzeker maakt. Hopelijk is het snel weg en over en is er niks aan de hand.

Knorretje zo zie je dat iedereen anders in elkaar steekt, ik vond het in januari helemaal niet fijn dat anders het wisten en dat ik dus gelijk moest melden dat het mis was gegaan... Ik had liever gehad het eerst zelf een plekje te geven, maar zo is ieder mens anders ;)

Ow straks echo, zenuwen gieren door me lijf! Zal proberen snel hier iets te plaatsen, maar dat zal denk ik pas worden als ik op mijn werk ben.....

17. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

Feb 5, 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Jeetje, jullie kletsen flink hier, haha!
    Geen tij gehad dus om alles terug te lezen..
    Het was gister mijn tweede echo, ik weet ook niet of dat echt heel vroeg is... Ze zei gister dat je de termijn het beste tussen 9 en 11 weken kan maken... En op papier dachten we dat ik gister 9.6 was, dus dan weer netjes in het midden van wat ze zei...
    In elk geval klopte het hartje nog en was het kleintje aan het bewegen, grappig om te zien!

De vk vertelde dat de misselijkheid meestal overgaat als de dooierzak op is gegaan in de baarmoederwand(denk de placenta in dit geval?)
    En bij mij lijkt dat niet lang meer te duren.. Hopelijk klopt haar theorie, haha! Nu moet ik zeggen dat het voorbije twee weken echt erg was en nu wel begint af te nemen... Maar bij de eerste duurde het tot 16wkn, dus ik durf niet te hopen😉

Hoe gaat het met de meiden hier? Hebben jullie veel last?
    Voor de dames met een echo vandaag: veel plezier!

18. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

Feb 5, 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    @knorretje: las je verhaal, wat ontzettend verdrietig!
    Heel erg veel sterkte!

@snne: hopelijk kan het allemaal geen kwaad, je hoort wel veel van die verhalen waarin het niet erg was gelukkig!

19. roja

roja Actief lid

Feb 26, 2014
    214
    1
    0
    Hier ook giga de zenuwen... Baal nu wel dat ik alleen moet hoor!mag 10:10 dus zal daarna eerst mijn man bellen en daarna hopelijk een mooie echo posten!!iedereen met de echo vandaag succes!!

20. DienB

DienB Actief lid

Apr 17, 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    :Wat een verhalen weer verdrietig en mooi...en dat voor een emodier als ik ;)

@knorretje24 meis heel veel sterkte, vanaf hier een dikke knuffel

@swimming bij mij zakken rond 22uur de ogen dicht haha maar ga dan tegen 23,30 naar bed om vervolgens om 7uur klaarwakker te zijn. haha veel slaap in te halen komend weekend

@cupcakeje gefeliciteerd

@lentekind85 welkom en succes met terug bladderen het is veel, geloof mij ;)

@lavina ja de foto is idd klein, via de telefoon gemaakt (heb een ouder model met slechte foto)

@ellie86 haha volgens mij duurt het standaard te lang voordat je een echo hebt :p heb ik wel, mag van mij wekelijks :p

@snne oh meid hoop zo voor je dat het goed zit, ik duim voor je

Hier verder weinig te melden, alles gaat z'n gangetje. Ik heb wel de familie wieg geregeld :D:D

x

Share This Page