Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    #1941 26mei, 1 mei 2014
    Laatst bewerkt: 1 mei 2014
    Wat een mooie echo's weer vandaag. Ik mag over minder dan een uur. Op van de zenuwen.. Ik laat het jullie weten.

Fijn snnee dat je geen rood meer hebt. Hopelijk blijft het zo. Duim voor je.

2. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Mooie echo Jonean! Scheelt maar een paar dagen qua termijn met mij een toch is het al meer een "kindje" :)

Snne hopelijk blijft het weg...

3. Jonean

Jonean Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

4. Jonean

Jonean Niet meer actief

Ja, absoluut. Het is ineens hartstikke echt. En tegelijkertijd ook een roze wolk gevoel. :)

5. Jonean

Jonean Niet meer actief

Klopt ja. Ik heb zo'n dag-voor-dag 3d echo boek en ik verbaas me erover hoe snel die ontwikkeling gaat. De ene dag is het nog een soort van macaroni en een paar dagen later is het ineens een mini-mens. Heel bijzonder.

6. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's!!! Super fijn :)

Hoop dat het niets is Snne..!!

Ik vandaag voor het eerst echt weeïg op de maag dat ik er klein beetje misselijk van werd.. Moet ook echt vaak even wat eten. Das wel nieuw voor mij.

Sprak vandaag iemand die 22 weken zwanger is.. En bijna nog niks te zien.. Terwijl ik toch echt nu al een bolle/ opgezette buik heb.. Dat wordt nog wat :D

7. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Gefeliciteerd met de echo's en succes met jullie zwangerschap!
    Ik ben thuis en heb medicijnen meegekregen waar ik mee aan de slag kan. Zal jullie alles besparen want daar heb je helemaal niks aan ;)

Ik mag dus van de lijst af en ga (wanneer dit achter de rug is) weer naar het NOD forum. Heeft ook wel weer iets het proberen..

Geniet ervan dames! :)
    Liefs!

8. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Lief van je knorretje..

Heel veel sterkte en duim voor je dat je gauw mag genieten van een goede zwangerschap..!

9. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    #1949 Judithvl, 1 mei 2014
    Laatst bewerkt: 1 mei 2014
    Hier ook een mooie duidelijke echo! ( het filmpje dan) hartje klopte super, en de baby was op en neer aan het bouncen! Mooi gezicht hoor!
    image.jpg

10. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Mooie echo Judithvl...hier een luie baby...bewoog echt niet

11. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Er mag ook een hartje achter mijn naam!

Net een mooie echo met kloppend hartje gezien. Ze berekende percies 8 weken. Ik dacht 8.1 dus zat mooi dichtbij.

Termijn echo is 21 mei
    13 mei hebben we de intake

Hier in de wolken en zo opgelucht!
    Ga het nu vieren met vl.

12. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    26mei gefeliciteerd!!

13. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Fijn al die positieve reacties hier, na de echo's.
    Allemaal roze wolkjes :)
    Ik mag volgende week weer voor een echo.
    Ben dan 9w4d ongeveer.
    En toch is het (gelukkig) nog niet de termijn echo :)
    Termijn echo krijg ik rond 11w4d denk ik.
    En 20mei pas de intake bij de vk.
    Best laat, omdat ze geen tijd hadden ivm een baby boom ;)
    Volgende week mag ik bellen of er tussendoor nog een plekje is.

Ik heb m'n hb laten prikken omdat ik zo giga moe ben.
    M'n Hb was goed.
    En verder zei de arts, het zal wel normaal zijn en zeker met twee jonge kinderen thuis, das niet niks.
    Dus ben ik weer door banjeren.
    Weten jullie of er naast laag Hb nog andere typische dingen kunnen zijn die me zo moe maken? Behalve zwangerschap dan haha
    Misschien laag vitamine D?...

Ach nog 3 weken doorhalen, en moet t weer beter gaan :)

14. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Gefeliciteerd Judith en 26mei!

Duidelijke echo Judith, mooi!!

Ik ben ook vreselijk moe elionorah en ik heb nog geen kinderen ;)!
    Denk je dat met meer is dan zwangerschapskwaal?
    Ik slik zwanger vitamines dus neem aan dat dat wel goed zit..
    Maar ben ook echt heel moe en gooi het allemaal op de kleine die nu veel energie vreet om zich te ontwikkelen :)

15. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Lente kind ik hoop dat dat klopt van misselijk zijn en dooierzak bij mij was die ook al vrij klein ;)

DienB leuk een familiewieg dat hebben wij ook, staat nu bij me zusje dus is zo hier ;)

Familievdlaan, leuk als kleintjes close zijn :) ziet er altijd zo lief uit.

Dathi is zeker een mooie tijd om te vertellen ;) voor vrienden hoop ik het ook zo lang stil te kunnen houden, maar op mijn werk zal ik het vertellen als we het aan ouders hebben verteld en dat hopen we dit weekend te doen :)

Medith leuk wij hebben ook 15 mei termijn echo :D

Roja gefeliciteerd met goede echo en jeetje zal wel schikken zijn geweest misschien twee. Maar gelukkig gaat het met 1 goed!
    Kan me wel voorstellen dat je ff bij moet komen ;) en ik zou ook zeker ff bellen, al is het om je gerust te stellen toch ;)

Stefjuh ik heb ook weinig trek maar fruit gaat er wel in :D heerlijk!

Judith vervelend zeg voor die vriendin de meeste gaan gelukkig goed, maar helaas gaan er ook veel zwangerschappen fout!
    Mooi echo! Hoe ver ben je nu, of klopt je banner gewoon?

Char jeej ook een goede echt, gefeliciteerd!

Jonean ook voor jou gefeliciteerd! Waarvoor boek is dat wat jij hebt?

Me84 mijn collega is 26 weken en daar zie je heel iets buik nu.... Die huik die zij nu heeft had ik bij 18 weken bij de eerste haha, voor zij met verlof gaat heb ik misschien een grotere buik ;)

Knorretje lief om nog te laten weten, heel erg veel sterkte hopelijk heb je snel een positieve test in handen. Breek je dan even in om het te melden?

26 mei gefeliciteerd! Ga het maar lekker vieren :)

Elionorah geen idee of er nog iets anders is, maar vertrouw me heeft denk ik echt met de zwangerschap te maken ik ben echt dood op en lig het liefste de hele dag in bed en lekker slapen! En geloof me ik kan echt de hele dag in bed liggen zoals ik me nu zo moe voel (helaas doet me zoon niet mee werken)
    Bij me eerste had ik dit ook, alleen kon ik makkelijker ff liggen dat gaat nu niet dus ben ik extra moe :(

@hier sorry wilde echt gelijk reageren want had om 9 uur al mijn echo, maar was zo druk op me werk dat het niet is gelukt sorry!
    Er mag ook bij mij een heel mooi hartje voor me naam en jeetje wist niet dat je na een mk zo opgelucht kon zijn om nu een flikkerend lichtje te zien wouw!
    Helaas is mijn echo foto niet hele denderende kwaliteit aan gezien ze hem uitwendig heeft gedaan, lukt dus niet eens om daar een goede foto van te maken. Sorry dames, ga nog wel me best doen maar ben er bang voor......

Lavina 15 mei termijn echo en 2 juni combinatietest en een hartje voor mijn naam nu ;)

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wat een mooie echo's zijn er voorbij gekomen!!!

17. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's! Blijft zo bijzonder om te zien.

18. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Dank dames voor jullie reacties op m'n moeheid vraag.
    Ik denk zelf ook wel dat t 'gewoon' de zwangerschap is.
    Zal wel goed gaan met de beeb dan he, als er zoveel hormonen door m'n lijf gieren ;)

Ik kan er nog steeds niet echt bij dat we nog een kindje krijgen.
    Die mk in december heeft toch meer indruk gemaakt dan ik van te voren dacht.
    Ik zit nu wel steeds meer te denken aan de toekomst.
    Maar eerder was ik weken lang bezig met de vraag of t kindje wel zou blijven leven.
    Ook na de echo's merk ik nog wel dat m'n roze wolk er heel even was,
    Maar vrij snel weer weg was.
    Ik zie zo uit naar het tweede trimester.
    Das voor mij echt de mooiste van de drie!
    Een mooie buik, niet al te veel kwaaltjes, nog goed mobiel,
    En de baby schopt nog schattig tegen je buik ;)

Dus ik hou nog een paar weekjes vol, en dan krijg ik vast meer energie en ga ik op m'n roze wolk zitten :)

19. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Elionorah ja leuk is dat dan hè de eerste schepjes etc! Maar ik herken het vind het ook nog heel erg onwerkelijk hoor ik was ook zo opgelucht toen ik het hartje zag kloppen, maar toen dacht ik vrijwel gelijk owwww blijf maar kloppen hartje blijf je bij ons kleine baby!

20. Sem25

Sem25 Lid

1 mei 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Heb de laatste dagen (stiekem) meegelezen met jullie en vond het tijd om me ook eens aan te melden op deze site.
    Ik vond het fijn om jullie verhalen te lezen en voornamelijk erg fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben met misselijkheid- en darm klachten. Het is mijn eerste zwangerschap en ik ben voor zover ik nu nog weet uitgerekend op 10 december. Op 14 mei heb ik mijn eerste termijnecho dus misschien zal dit nog een paar dagen verschuiven.

Erg leuk om de eerste echofoto's van een aantal van jullie te zien, het maakt me heel erg nieuwsgierig naar mijn eigen eerste echo. :)

Deel Deze Pagina