Hoezo denk je dat eigenlijk? Ik vind het ook wel een beetje wennen hoor. Lijkt me ook leuk om beiden mee te maken. Toch ook wennen aan het idee dat ik waarschijnlijk nooit een dochter zal hebben. Maar dan moeten m’n knullen maar zorgen voor dochters hahaha
Dat heb ik exact zo. Dan krijg ik dus nooit een dochter. We gaan hierna stoppen. Ik ben dan bijna 42, en die 19 rondes zijn me ook niet in de kouwe kleren gaan zitten..... ik voelde me zo hetzelfde als bij de zwangerschap van mijn zoon, dat ik denk dat het weer een jongen is. Maar goed, ik zit er altijd naast, bij zoon dacht ik meisje hahaha
Ik vind de tijd toch snel gaan... iedereen heeft t alweer over de geslachtsbepalingen. Hier zojuist de uitslag van de nipt binnen. Geen bijzonderheden gevonden. Dus ben in ieder geval blij dat ze niet iets wel hebben gevonden.
Leuk @Vaasje een babygirl! Ik zal een jongetjes-mama blijven, laat me meteen na de bevalling steriliseren. Overkomt me niet nog een keer! Leeftijd en onvruchtbaarheid zegt ook niet alles, zag laatst bij hotter than your daughter een vrouw van 61 die net bevallen was van een ongelukje . Voor nu ben ik onwijs blij, maar hierna is het klaar hoor! En met een sterilisatie hoef ik niet meer aan hormonen. De techniek gaat onwijs vooruit vind ik, bij mijn zoontje was geslachtsbepaling op z'n vroegst mogelijk bij 15 weken.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 1 december ♡ mailtje - 33 jaar - 1e kindje ♡ Madoroza - 31 jaar - 3e* kindje 2 december Ivana1803 - 22 jaar - 1e kindje 3 december ♡ Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje - jongen ♡ Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - meisje 4 december 5 december ♡ Tido90 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Visje79 - 41 jaar - 2e kindje ♡ Karina82 - 37 jaar - 3e kindje 6 december ♡ Danitcha - 42 jaar - 2e kindje - jongen ♡ Liefschaapje - 32 jaar - 4e* kindje 7 december ♡ Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje ♡ Manootje - 36 jaar - 3e* kindje ♡ Soturi - 26 jaar - 2e kindje 8 december ♡ Lauva - 34 jaar - 1e kindje ♡ Marknes - 35 jaar - 4e kindje ♡ Zeeuwse mama - 35 jaar - 3e* kindje 9 december ♡ Lovey - 35 jaar - 3e* kindje 10 december ♡ Mama to b - 28 jaar - 2e kindje 11 december 12 december ♡ Vmk90 - 29 jaar -1e kindje ♡ Me1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Afr2310 ♡ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje 13 december ♡ chantalvl - 28 jaar - 2e kindje 14 december 15 december ☆ Sterretjes ☆ Citroentje93 ---------------------------------------------- Afspraken: Juni: 08 - Liefschaapje - echo gynaecoloog 08 - Manootje - pretecho geslachtsbepaling 10 - Tido90 - controle vk 11 - Manootje - intake internist/gynaecoloog 12 - Soturi - pretecho geslachtsbepaling (15:15u) 13 - mama to b - pretecho geslacht (10.30) 15 - Karina82 - controle vk 16 - Zeeuwsemama - intake POP 16 - Liefschaapje - pretecho (18:30u) 16 - Karina82 - pretecho geslachtsbepaling (19:30) 16 - Manootje - afspraak verloskundige 17 - Liefschaapje - controle vk 17 - Zeeuwsemama - echo 17 - Talithaaa - pretecho geslachtsbepaling (18:40) 18 - Visje - geslachtsbepaling (8:45) 18 - Myka27 - extra echo (9:00) 20 - Vaasje - pretecho (09:45) 22 - Visje - controle vk 23 - Talithaaa - controle vk (9:00) 23 - Danitcha - controle vk 24 - chantalvl - controle vk 30 - mama to b - echo vk (10.30) Juli: 06 - Tido90 - controle vk 08 - Myka27 - GUO 20wkn (14:30) 13 - Vaasje - 20wk echo & controle 13 - Soturi - 20 weken echo (15:30) 14 - Tido90 - SEO 20wkn 17 - Manootje - 20 wkn echo 20 - Visje79 - 20 wkn echo 22 - Zeeuwsemama- GUO 20 wkn 23 - Talithaaa - 20 weken echo (9:00) 23 - chantalvl - 20 weken echo Augustus: 18 - Talithaaa - kinkhoestvaccinatie Wil je in de facebook groep? Stuur dan @Soturi een pb!
Ja het gaat enorm vooruit! Bij m'n oudste was het 16wk idd en de jongste 14,5 liefst 15. Ik laat me nu ook helpen, waarschijnlijk al tijdens de sectio. Wil geen risico lopen en vier kindjes vind ik meeeeer dan genoeg
Het gaat echt heel snel ja! En ondertussen kan ik ook niet wachten om uit te vinden of mijn dochter een broertje of zusje krijgt. Fijn van je goede nipt ook.
Mag ik vragen waarom jullie je laten helpen? Ik bedoel, waarom jullie man niet? Mijn man heeft deze maand de intake voor de sterilisatie (was al gepland, voordat deze kleine door de pil heen kwam). Maar als de baby gezond is of we er voor besluiten te gaan indien niet gezond, dan krijg ik een keizersnede en kunnen ze mij ook net zo goed helpen. Alleen mijn man vindt het 'normaal' dat hij het doet, omdat ik al meer dan 15 jaar de pil slik.. Nu vindt hij het zijn beurt.
Mijn man laat zich ook helpen. Maar ik ook, ik wil zeker weten geen kinderen meer dus ga ik het risico zo klein mogelijk maken door zowel hem als mezelf te laten helpen.
Was echt bizar hier! Vanmorgen kwam ik beneden al m'n tuinstoelen om gewaaid. Was bang dat m'n zwembad het niet zou overleven maar die staat gelukkig nog haha