De vader en ik hebben nogal een aparte relatie, zover je het een relatie kunt noemen. Hij heeft de wens voor zijn 40e 3 kinderen, ik weet niet niet wie hij dat van plan is, maar met mij gaat dat niet gebeuren Vandaar dat ik mezelf laat helpen. Ik weet niet wat de toekomst brengt, maar ik vind mezelf te oud worden voor kindjes hierna. Ik weet wel dat ik onvruchtbaar ben, maar het is na 14 jaar geen anticonceptie toch gelukt. De kans is dus blijkbaar geen 0. Destijds zei de gyn dat ik minder kans had dan gezonde vrouwen die de pil slikken, vandaar nooit meer de pil geslikt. Hier in westfriesland ijkt het wel herfst Vooral veel regen...
Haha ja dan is het slim indd! Dan weet je zeker dat er niet nog eentje "tussendoor glipt" Dat is voor mij dus ook de reden dat ik mezelf ook laat helpen. Ik wil hierna gewoon echt geen kinderen meer dus ga het risico zo klein mogelijk maken.
Vraagje; hebben jullie soms ook last van zo’n zeurend gevoel in onderbuik? Ik heb het nu weer een paar dagen, voornamelijk in de ochtend.
Ja, met bewegen met name, met opstaan, soms even best hevig, stekend. Maar dat bedoel je misschien niet? Ik denk dat het bandenpijn is. De baarmoeder groeit enorm, die is opgehangen aan banden in de buik, ook een paar die aanhechten in je liezen. Dus dat kan je voelen. Anders een keer noemen bij de controle bij de vk.
Even klagen hoor.. wat duurt wachten lang! Ik heb nog niks gehoord van de vlokkentest en verwacht vandaag of morgen de eerste resultaten. Nog niks in mijn dossier te zien ook. Ik heb echt ontzettende buikpijn (darmen denk ik), misschien ook wel van de spanning..
zo’n steek heb ik heel af en toe ook wel eens, bijv bij omdraaien in bed. Maar ik bedoel idd meer een zeurend gevoel in mijn hele baarmoeder, uitstralend naar liezen..
@me1989 Ik dacht net onderweg nog aan je, dus dacht even inchecken. Maar nog niets dus. Denk maar zo, geen nieuws is goed nieuws! Ik heb ook regelmatig buikkrampen. Vind het best wel eng. Maar tot nu toe gaat alles goed! Gebeurt ook veel in het buikje hè! Hier vandaag voor het eerst een positiebroek aan Voel me opeens extra zwanger Lijkt ook wel of je er meer buik van krijgt. Hoe gaat het met jullie trek of juist tegenzin mbt voedsel? Mijn vriezer ligt opeens vol met ijs . En teveel om op te noemen waar ik echt niet aan moet denken.
Ja ik vooral in de avond. Lig soms echt met een kruik op bed omdat het zo'n naar gevoel is! Bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad overigens!
Heb je geen blaasontsteking? Kan ook heel anders zijn in de zwangerschap.. even naar de huisarts urine inleveren...
De eerste uitslagen zijn binnen en zijn goed We krijgen er een zoontje bij. Qua eten zijn nu vooral zuivel en pasta's dingen waar ik blij van wordt..
En betekent dat dan dat hij de ziekte niet heeft? Gefeliciteerd! Of nu nog wachten op meer uitslagen dus?