Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar we hebben 50 procent kans dat ons kindje het erft en hoe erg het zich gaat uiten is niet van te voren in te schatten.
Nou hopelijk valt de munt dan nu op de goede kant voor jullie. Zowel je dochter als je zoon heeft de ziekte toch. Pfff. Nou heel hard duimen dat het nu goed is!
@me1989 wat een goed nieuws!!! En een jongetje, gefeliciteerd!!! Even rust nu, lekker van genieten! Mij is gezegd hopelijk eind deze week de uitslag van de array, anders begin volgende week. Dat is nogal een verschil, daar zit een heel weekend tussen!
Dat zou fijn zijn, vooral deze week, maar sowieso eerder dan die drie weken! Bij mij zei ze gisteren alleen dat die uitslag wat langer duurt, maar dat wist ik natuurlijk al..
Goedemorgen! Na weer een dag vol spanning mochten we toch gisteren onze mini zien. Mijn man heeft van het weekend een corona test afgenomen en we wachten nog op de uitslag.. Zou er allang moeten zijn maar schijnbaar hebben ze vertraging. Maar omdat hij 24 uur geen klachten meer heeft, met mondkapje, afstand en de echoscopiste ook een mond kapje, mocht hij er bij zijn! En mochten we überhaupt naar de echo. Na de ma blijf ik echo's toch wel spannend vinden. En wat is het dan mooi om een klein bewegende mini te zien ❤ We hebben hele mooie foto's. En we weten wat het is! Een meisje! Stapje voor stapje durf ik echt te geloven dat we nog een mini erbij krijgen. Nu wachten we nog wel op de nipt, dat is bijna 2 weken geleden geprikt. Vind dat nog erg spannend. En dan donderdag naar het ziekenhuis voor de schildklier. Pfff wat moeten we deze week veel afwachten...
Ik ben vandaag echt onzeker merk ik. Termijnecho was al met 10 weken en 4 dagen en het duurt nog ruim een week tot de volgende echo. Mijn buik lijkt minder ‘dik’, ik lees overal dat je je baarmoeder zou moeten kunnen voelen als je op je rug ligt maar ik voel hem volgens mij niet. Pfff.. 13 weken en 3 dagen en nu ineens zo onzeker!
Ja dat baarmoeder voelen is mij ook nog niet gelukt, en ben ook amper aangekomen. Herken het onzekere gevoel goed! Heb je binnenkort een afspraak bij de vk staan? Daar leef ik namelijk een beetje naartoe, morgen mag ik langs voor controle (hartje luisteren en mijn bloeddruk meten).
Ja volgende week woensdag pas. Maar het feit dat de termijnecho al zo vroeg was maakt me gewoon onzeker..
Ik heb een behoorlijke buik maar m'n baarmoeder voelen is me alle vier de keren niet gelukt haha. Ik snap dat het lang duurt idd als je met tien weken al een echo hebt gehad.
Ik heb nog nooit een hartslag gehoord dus wil daarmee wachten tot na de volgende echo. Het is helaas gewoon nog even een weekje afwachten denk ik
Heeeel herkenbaar. Hier de volgende echo pas met 20 weken. De 24e weer controle, dus hopelijk dan een kloppend hartje luisteren.
Oh jij had hem toen ook al ergens in de 10 weken toch? Pff dan is het idd nog lang tot de 20 weken.. het is ook zo spannend allemaal!