Ik kon mijn baarmoeder wel voelen. Nu inmiddels iets minder goed omdat hij naar het gedeelte waar wat meer buikvet gaat. Maar het is echt zo'n harde rand zoals ze zeggen. Al moet je wel weten wat je moet voelen volgens mij. Bij dochter kon ik hem ook nooit vinden.
Ik mag vrijdag weer gluren. Dan gaan we als de kleine meewerkt er ook achter komen of R. een broertje of zusje krijgt.
Haha ja ik weet niet hoe ‘diep’ ik moet drukken en ik kreeg zelfs een beetje last van trekkend gevoel toen ik dat deed, dus ben er maar mee gestopt
@chantalvl ga je geen geslachtsbepalende echo doen? Wil je dat het een verassing blijft of wil je het dan tijdens de 20 weken echo te horen krijgen?
Nog 8 dagen en dan hebben we duidelijkheid betreft het geslacht. Dat wachten is echt niet te doen haha. Ben blij dat de werkweek weer begonnen is. Al voel ik me sinds zaterdag niet zo super.
Ik had 5 dagen later nog een echo gehad in ziekenhuis met ongeveer 11 weken trouwens, maar dan nog. Ja de dichtbijzijnde pretecho centrum is 30km. Ik had al tegen m’n man gezegd dat het wel leuk was om te doen zodat hij er ook eens bij kon zijn. Hij kan prima tot 20 weken wachten hahaha. Ach bij de vorige heb ik het ook zo lang volgehouden.
Bij de eerste hoorden we het bij de 20 weken echo, en ik denk nu weer. Haha. Ik wil aan de ene kant wel wat inplannen, maar die kleine is uitwendig nauwelijks te zien bij mij, dus ben bang dat het weggegooid geld is. Ook heeft mijn man minder problemen met wachten op 20 weken dan ik.
@Afr2310 De vk heeft mij geleerd de baarmoederwand te voelen, bij mij een stukje boven het schaakbot. Het is dat ik nu weet dat het wat anders voelt, hobbelig, maar anders zou ik het ook niet weten hoor. Maar geloof me, je bent zwanger, dus het zit er! Je raad het nooit! Ik stond om 16.50 in de rij bij de ijssalon. Telefoon, anoniem nummer. Nog getwijfeld om op te nemen. Verwacht niets en ziekenhuis is nog veel te vroeg met 10 dagen na de vlokken. Dus wel ziekenhuis met de array uitslag, alles is goed!!! Zelfs geen kleinste afwijking! Er zit gewoon een gezond mannetje in me!!!
Wat goed en wat snel? Ruim een week gewacht toch? Gefeliciteerd!!! Ik hoop echt dat ik gewoon thuis gebeld ga worden, ik moest gisteren op mijn werk al huilen, terwijl de eerste uitslag goed was.
Dank jullie! @me1989 Ik hoop ook voor je dat je thuis gebeld wordt! Het 1e belletje was ik bij de vader van mijn zoontje. Moest toen ook huilen. Gisteren dus bij de ijssalon, sta je dan opeens met knikkende knieën je bolletjes ijs uit te zoeken. Maar perfecte timing of niet, je neemt toch op. Was inderdaad nog maar 10 dagen na de vlokkenafname! Misschien omdat er geen afwijkingen waren ze niet verder hoefden te zoeken? Maar snel is het zeker. Hebben wij niet hetzelfde lab, of heeft ieder ziekenhuis zijn eigen lab?
Sinds zaterdag juist af en toe wat misselijk en vooral in de ochtend aan het kokhalzen. Verder gewoon ontzettend moe. En dan is 4x9 werken best wel pittig.