Nee het geslacht doet natuuurlijk niks in de gezondheid van de kleine. En laat ik voorop stellen dat dat het enigste is wat uiteindelijk belangrijk is. Ik weet als geen ander dat geslacht in die zin niets uitmaakt.... we zijn onze bijna voldragen baby verloren. En deze zwangerschap voelt als een zegen. Maar, dat neemt niet weg dat ik ontzettend nieuwschierig ben en lichterlijk een voorkeur heb. Oei gevaarlijke uitspraak maar ik kan hem uileggen..... Onze babykamer is natuurlijk helemaal af, alles was ingericht voor Finn en alle kleertjes in de kast zijn voor een jongen. Het zweet breekt me uit als ik er nu aan denk dat ik al zijn spulletjes op moet ruimen en plaats moet maken voor meisjeskleding. En begrijp me niet verkeerd want wat de baby ook maar is.... niets liever dan een levende baby in mijn armen!! En Finn is natuurlijk onvervangbaar... maar het is ook een heel confronterende tijd voor ons. Mochten jullie een foto van Finn willen zien/er over willen lezen... ik deel mijn verhaal op instagram ---> Liefmoeder. (Niemand weet verder nog van de zwangerschap duss stt ) Nog meer instagram moeders hier? Vind het leuk om jullie te volgen! (Zijn overigens geen enge/nare foto's!)
Herkenbaar! Ik ook! Ben je ook veel te vroeg bevallen of dat (gelukkig) niet? Mijn zoontje is om die reden met 27wk gehaald. @Liefschaapje ik kan me je voorkeur goed begrijpen hoor! En ondanks dat gezondheid voorop staat heb ik na 3 jongens ook een kleine voorkeur voor een meisje (en een jongen zou net zo welkom zijn uiteraard!)
Welkom nieuwe dames hier een beetje in spanning Sinds gisteren heb ik wat bruine afveeg en lichte krampjes. Wel een 3+ op de CB, maar hou in mijn achterhoofd dat dit wel eens mis kan gaan
Ik hoop dat het niks betekent en dat het goed zit. Dit wachtbankje is nog erger dan het bankje na ei... pffff
Ja echt he. We weten voor nu dat we zwanger zijn. Maar of het goed zit of niet, is nog maar weer zien.
Wie heeft er ook al een mini buikje? Ik merk wel dat deze zwangerschap weer sneller gaat dan de drie voorgaande... poeh! Blij wat dat betreft dat we in social lockdown zitten nu kunnen we het iets langer geheim houden!