Hier ook echt verschrikkelijk veel haaruitval, sinds een week lijkt het iets minder te worden, maar dan is het nog steeds veel verbaas me dat er nog haar op mijn hoofd staat haha! Kinkhoestvaccinatie heb ik aangevraagd en kreeg toevallig net een berichtje dat ik 1 september aan de beurt ben. Ben dan 26 weken maarja..
Moet je dat nu al aanvragen? Dan moet ik die brief die ik heb meegekregen van de verloskundige ook maar eens open maken.. Ik moet mijn 20 weken echo ook nog aanvragen.
Dat verschilt heel erg per regio. Ik kan de 22weken prik ook nog niet aanvragen. Zometeen eens navragen bij de vk.
mijn verloskundige zei dat er in onze regio een lange wachtlijst staat dus vandaar! Weet ook dat ze hier niet elke dag zitten, een keer in de twee weken ofzo, voor mijn zoontje voor het consultatiebureau is het ook altijd een heel gedoe om een afspraak te maken.
Hoi allemaal, Leuk om weer wat berichtjes hier te lezen. Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het best goed, nog 1,5 week tot het SEO (heb deze al bij 18 weken). Ik merk dat de spanning weer begint op te komen; gaat alles nog wel goed? Ik voel hem nog niet bewegen denk ik..
Hey ladies. Hier vandaag echo gehad. Alles zag er goed uit, alleen was te zien dat de navelstreng niet in het midden van de placenta zat. Dit is wel gewenst maar hoeft niks te betekenen. Hier gaan ze tijdens de 20weken echo goed naar kijken. Tevens vandaag advies gehad om per direct te stoppen met werken, ivm onrustige buik/harde buiken de laatste dagen. Hier zijn ze wat voorzichtiger mee ivm vorige zwangerschap (vroegtijdig weeën en verweekte bmm). Krijg vanaf nu ook bmm metingen. Beetje van me padje af, maar voor nu even goed naar mijn lichaam luisteren. Heb met het consultatiebureau gebeld en de 22 weken prik gepland.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 30 november ♡ Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje - jongen 1 december ♡ mailtje - 33 jaar - 1e kindje ♡ Madaroza - 31 jaar - 3e* kindje - meisje 2 december 3 december ♡ Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - meisje 4 december 5 december ♡ Tido90 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - meisje ♡ Karina82 - 37 jaar - 3e kindje - meisje 6 december ♡ Danitcha - 42 jaar - 2e kindje - jongen ♡ Liefschaapje - 32 jaar - 4e* kindje - meisje 7 december ♡ Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje - jongen ♡ Manootje - 36 jaar - 3e* kindje meisje ♡ Soturi - 26 jaar - 2e kindje - meisje 8 december ♡ Lauva - 34 jaar - 1e kindje ♡ Marknes - 35 jaar - 4e kindje ♡ Zeeuwse mama - 35 jaar - 3e* kindje verrassing 9 december ♡ Lovey - 35 jaar - 3e* kindje 10 december ♡ Mama to b - 28 jaar - 2e kindje - jongen 11 december ♡ 11131618 - 30 jaar - 5e kindje - jongen 12 december ♡ Me1989 - 30 jaar - 3e kindje - jongen ♡ Afr2310 - 27 jaar - 1e kindje - jongen ♡ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - jongen 13 december ♡ chantalvl - 28 jaar - 2e kindje 14 december 15 december 16 december ♡ Vmk90 - 29 jaar -1e kindje - jongen ☆ Sterretjes ☆ Citroentje93 ---------------------------------------------- Afspraken: Juli: 01 - Karina82 - controle vk 01 - Liefschaapje - controle vk 03 - mama to b - 11.15 bmm meting 06 - Tido90 - controle vk 08 - Myka27 - GUO 20wkn (14:30) 10 - Liefschaapje - GUO 20wkn 13 - Vaasje - 20wk echo & controle 13 - Soturi - 20 weken echo (15:30) 14 - Tido90 - SEO 20wkn 15 - Karina82 - 20 weken echo (14:45u) 17 - Manootje - 20 wkn echo 20 - Visje79 - 20 wkn echo 22 - Zeeuwsemama- GUO 20 wkn 23 - Talithaaa - 20 weken echo (9:00) 23 - chantalvl - 20 weken echo 24- mama to be - 20 weken echo (11.30) 27 - Visje co vk Augustus: 05 - Liefschaapje - echo 7 - Visje - kinkhoestvaccinatie 12 - mama to be - 22 wekenprik 18 - Talithaaa - kinkhoestvaccinatie 19- chantalvl - controle vk Wil je in de facebook groep? Stuur dan @Soturi een pb!
begrijpelijk en herkenbaar. Komt weer een mijlpaal aan, de 20 weken echo! Hier voel ik kleine man gelukkig wel al, maar bij de eerste was dit ook pas later.
Mag ik vragen wat je voelt? soms denk ik: zou dit het zijn? Maar ik weet ook niet goed wat ik moet voelen!
Oh jeetje, lees nu dit bericht van jou. Kan me voorstellen dat dat even schrikken is. Fijn dat ze je goed in de gaten gaan houden. Hopelijk kun je je rust een beetje pakken.
In het begin was dit een plopje, toen een soort gekriebel en nu als ik rustig lig voel ik de kleine drukte maker echt goed, een wat stevigere kriebel zeg maar. In het begin wist ik het ook niet zeker, maar met echo werd het gevoel (tevens met de tegendruk van apparaat) wel bevestigd. Weet je of je placenta voor of achter ligt? Hier ligt hij dit keer achter, vandaar ook dat ik het eerder voel. Ja vind het wel fijn dat ze zo voorzichtig zijn en me goed in de gaten houden. Rust pakken ligt niet zo in mijn aard, maar wel heel belangrijk nu. Wel fijn dat de druk van het moeten werken wegvalt. Nu even nieuw evenwicht zoeken.
Oké, ja ik heb soms wel het idee dat ik een plopje voel, maar dat kunnen ook gewoon luchtbelletjes in darmen zijn naar mijn idee. Ik vind het spannend, lees vandaag ineens allemaal slechte verhalen en daar kan ik dan zo onzeker door raken. Maargoed, nog even volhouden....
Waar voel je die ongeveer? Als het echt onder je navel is, kunnen het haast onmogelijk nog darmen zijn. Hangt wel een beetje af van de stand van je baarmoeder. Maar die zal in de meeste gevallen niet gek ver meer onder de navel zitten.
Ja het voelde meer als een verschuiving van lucht onder mijn navel in het midden van mijn onderbuik zegmaar
Het kan best de baby zijn hoor. Als je niet weet hoe het moet voelen, is het makkelijk te verwarren met darmen.
Maar je darmen zitten eigenlijk al belachelijk hoog in je buik. Dus ook links kan het best de baby geweest zijn.
Nee enorme bos haar, krullen, het glanst. Terwijl ik enorme haaruitval kreeg toen zoon zes maanden was, en droog haar, ik heb bijna een bob moeten knippen om het er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien. Nu kan ik het weer laten groeien. Hoe is je ijzer? Evt even laten prikken.