Gefeliciteerd @Danitcha met de geboorte van jullie zoon. Mooie naam hebben jullie hem gegeven ♡ Ik hoop dat je een trotse moeder bent. Verder heel veel kracht toegewenst en heel veel liefs.
Ik merk dat ik niet goed de woorden kan vinden hoe ik hier nu op moet reageren. Maar ik wil het ook niet lezen en negeren. Een hele dikke knuffel dan maar. ❤️ Neem je tijd om het te verwerken en voel je vrij om hier (of in pb, al heb ik gelukkig geen ervaring hiermee) te komen uithuilen. Het lijkt me echt enorm zwaar om hier doorheen te moeten.
Ah, slik.... Gefeliciteerd met de geboorte van je kleine ventje en sterkte met dit grote verlies!! Vreselijk... Dikke knuffel... ik denk aan je/jullie!
Gefeliciteerd en tegelijkertijd ook veel sterkte met het verlies. Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Doe rustig aan en neem jullie tijd. X
Hoi allemaal! hoe gaat het met jullie? Zien jullie op tegen de komende dagen qua warmte of valt t mee? Ik had vanochtend controle en het hartje kon niet gevonden worden, pfff.. werd even een jaar terug in de tijd gezogen, met angst en paniek. Echo apparaat erbij en gelukkig een hartje! We zouden naar het strand gaan, maar lig nu in mijn bed, nog steeds ben ik er erg paniekerig onder. Pfff, wat kan een zwangerschap toch spannend zijn...
Das wel even schrikken! Ik geniet juist van dit weer! Het kan mij niet warm genoeg zijn. het enige vervelende is dat het snachts zo plakkerig is.
Ah, wat rot. Kan me je paniek enorm goed voorstellen. Als ik onze dame ff tijd niet voel dan maak ik me ook direct zorgen blegh. Qua warmte, met het zwembad(opzetbaar hoor ) in de tuin is het goed te doen. Heb gelukkig vakantie! Moet veel denken aan kleine Elias.... en natuurlijk aan @Danitcha. Denk dat iedereen daarom nu ook wat stiller is!
Hier gaat het goed. Had vorige week enorme pijn in m’n lies, kreeg de ene voet niet voor de andere. Maar dat is nu zo goed als weg gelukkig. Verder gaat het goed. Kleine meid schopt lekker. Over twee weken heb ik drie weken vakantie, dus dat is ook een lekker vooruitzicht. Ook ik ben uiteraard erg onder de indruk van de geboorte en het overlijden van Elias. Zullen we hem op de lijst zetten? Bij kopje ‘geboren’?
Vind ik een goed idee. Ik zat er zelf ook al aan te denken. Bij 'sterretjes' vond ik ook niet helemaal passen.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 30 november ♡ Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje 1 december ♡ mailtje - 33 jaar - 1e kindje ♡ Madaroza - 31 jaar - 3e* kindje 3 december ♡ Vaasje - 32 jaar - 4e kindje 5 december ♡ Tido90 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Visje79 - 41 jaar - 2e kindje ♡ Karina82 - 38 jaar - 3e kindje 6 december ♡ Liefschaapje - 32 jaar - 4e* kindje 7 december ♡ Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje ♡ Manootje - 36 jaar - 3e* kindje ♡ Soturi - 26 jaar - 2e kindje 8 december ♡ Lauva - 34 jaar - 1e kindje ♡ Marknes - 35 jaar - 4e kindje ♡ Zeeuwse mama - 35 jaar - 3e* kindje 10 december ♡ Mama to b - 28 jaar - 2e kindje 11 december ♡ 11131618 - 30 jaar - 5e kindje 12 december ♡ Me1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Afr2310 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje 13 december ♡ chantalvl - 28 jaar - 2e kindje 16 december ♡ Vmk90 - 29 jaar -1e kindje ---------------------------------------------- Jongen (9) Meisje (8) Verrassing (3) ---------------------------------------------- ☆ Sterretjes ☆ Citroentje93 ---------------------------------------------- Afspraken: Juli: 27 - Visje co vk 28 - Talithaaa - controle vk 29 - Soturi - controle vk Augustus: 03 - Danticha - controle vk 05 - Liefschaapje - echo 05 - Tido90 - kinkhoestvaccinatie 05 - Tido90 - controle vk 07 - Visje - kinkhoestvaccinatie 10 - Myka27 - groeiecho 12 - mama to be - 22 wekenprik 12 - Karina82 - kinkhoestvaccinatie 13 - Myka27 - kinkhoestvaccinatie 18 - Talithaaa - kinkhoestvaccinatie 19- chantalvl - controle vk 31 - Soturi - kinkhoestvaccinatie September: 01 - Zeeuwsemama - kinkhoestvaccinatie 21 - chantalvl - kinkhoestvaccinatie ---------------------------------------------- Geboren: ☆ Elias - 30.07.2020 - Danitcha (21+4)
En als er meer baby's komen, dan kunnen die er gewoon direct onder. Maar dan hopelijk wel met een hartje ervoor ipv een sterretje. Hij zal niet vergeten worden