Oh, en de kozijnen in de babykamer moeten ook echt opnieuw geschilderd worden. En eerst opgeschuurd. Ze zijn zó lelijk en doen ook echt afbreuk aan de rest van de babykamer. Maar ook die kan ik fysiek niet zelf. Zou dan weer afhankelijk zijn van mijn vriend of desnoods schoonouders om dat te doen. Maar dan wil ik gelijk alle kozijnen boven in huis. Want die zijn allemaal lelijk. Al zijn ze op de babykamer wel echt het lelijkst. Moet nog even bedenken of ik dat ook nog van mijn vriend ga verwachten of dat we het nog voor ons uit schuiven.
Ik moet zeggen, dat het de laatste weekjes wel snel gaat. Het besef dat we er bijna zijn, zorgt wel dat ik nog extra wil genieten van het getrappel en de buik! Wellicht is het de laatste, ik zal het mezelf kwalijk nemen als ik er niet nog even van heb genoten!
Ik mag even 2 dagen niet werken. Gisteren hele dag wat hoofdpijn en zeurend gevoel tussen mijn schouderbladen. Ook rond avondeten wat flitsen voor mijn ogen alsof ik migraine ging krijgen. Toen ik thuiskwam toch maar even mijn bloeddruk gemeten en die was wat verhoogd. Savonds voor de zekerheid de verloskundige gebeld en die heeft me na het constateren van een hoge bloeddruk voor de zekerheid naar het ziekenhuis gestuurd. In het ziekenhuis is mijn bloed en urine gecontroleerd en hebben ze een CTG gemaakt, dit alles was gelukkig goed. Ook in het ziekenhuis vonden ze mijn bloeddruk te hoog, dus hebben me gevraagd om vandaag en morgen niet te werken, en morgenmiddag weer alle waarden te laten controleren.
Het is intussen bij getrokken. Gisteren zelfs een lage bloeddruk. Snap er niks van haha. Ik moet nu wel eerder met verlof, dus nog maar 2 weken werken.
Oh en in jouw geval is dat niet fijn toch? Je vond verlof niks aan. Nou hopelijk kan je je nu een beetje vermaken. Ik werk nog 1 week! Heb er zin in, verlof
Wat gaan we snel ineens met onze termijnen! Volgende maand zijn misschien de eerste baby’s er gewoon al.
M’n zoon is over anderhalve week geboren. Voor mijn gevoel hoef ik niet zo lang meer, maar het kan zomaar nog 10 weken duren.
Bij mij zal het ook eind november worden! Ivm zwangerschapsdiabetes en insuline spuiten word ik rond 38 weken ingeleid.. can’t wait!
Oh wat spannend. Volgende maand is het voor een deel van de groep gewoon zo ver! Ik denk dat ik na half december pas beval haha
Ohhh heerlijk hè dat het einde in zicht is! Hier volgende week groeiecho, dan wordt ook inleiding besproken! Vind toch wel heel gek!
Het gaat zeker snel nu! Bij mij wordt waarschijnlijk ook eind oktober al een datum geprikt voor wanneer ze de baby gaan halen (ergens tussen de 38 en 39 weken). Zelf vind ik 02-12-2020 wel mooi, maar ik heb geen idee of ik inspraak heb. Hoe is het verder met jullie? Ik mag gelukkig niet klagen, ik voel me goed. Ik ben al wel 15 kilo aangekomen. Het enige dat echt niet fijn meer is, is stofzuigen, ik neem dan een houding aan die echt niet fijn is voor mijn heupen..
Was je bij de eerste over tijd? Ik ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat, de eerste is gehaald, dus geen idee of hij te vroeg of te laat geboren zou zijn.
Hier word ook alles steeds zwaarder. Ik ben nog maar 2kg aangekomen. Maar zal nu vast ineens veel sneller gaan.