Ik heb denk ik alleen harde buiken af en toe. Kleine is al wel ingedaald, geen idee of ik daar iets van heb gemerkt haha. Ach we zien het wel.
Hier word ik ook ingeleid met 38,5/39 weken. Dus ook nog maar 2,5 week. Hier rommelt het al weken, dus daar kijk ik helaas niet meer gek van op. Vanaf volgende beginnen ze wel al met strippen, omdat mijn wens is om zo natuurlijk mogelijk te bevallen. Ben benieuwd of dat iets doet, hoop het wel, maar ga er niet vanuit.
hier van het indalen enorme steken in me *** . Nu voel ik ook dat hij heel laag zit, omdat me blaas continu wordt uitgeperst.
Ik heb denk ik ook nog nooit voorweeen gehad. Net wel mijn allereerste streep op mijn buik ontdekt na drie kinderen, toch wel een beetje balen.
Das altijd ruk. Hier niet op buik, maar wel op m’n heupen en benen. M’n huid voelt wel super strak op m’n buik, dus ben we nog wel bang voor.
Nou tot 42 weken was ik niet van plan. Met 41 is het wel genoeg. Brengt ook allerlei risico’s met zich mee (gezien mijn leeftijd) dus ik ga ervan uit dat ze er 12 dec wel is.
Hahaha nee ben ik ook niet van plan, maar weet niet of ik daar iets over te zeggen heb. Al verwacht ik dat ze niet gaan inleiden met de kerstdagen.
Je hebt daar tegenwoordig zeker een stem in, er gaan steeds meer stemmen op om de 42 weken grens te verleggen naar 41 weken. Maar goed, ik verwacht dat het bij mij net als bij mijn zoon rond 40 weken spontaan begint
Sorry, schandalige inbraak hier! Whoop whoop, wat spannend, het komt nu wel echt dichtbij! (Vorig jaar zat ik in dit schuitje en die van mij is bijna 1, tijd vliegt.) Succes! Aan alle andere dames hier: succes met de laatste loodjes! *Breekt uit.
Je kunt het altijd proberen. Ik heb bij mijn vk ook aangegeven absoluut niet over de 41 weken te willen lopen. Daar maakten ze helemaal geen punt van en zal geregeld worden indien nodig
Hier was het zo dat je met 41 weken een intake kon krijgen voor inleiden. En dan beviel je dus in de 42e week. Nu loop ik straks al bij de gyn en die zijn volgens mij ook voor inleiden met 41 weken. Ik hoop dat inleiden helemaal niet hoeft en het zo natuurlijk mogelijk verloopt voor zover dat kan in mijn situatie.
Hier vannacht onwijze last van mijn darmen, zo erg dat ik even twijfelde of het mijn darmen wel waren.. Ik ga er vanuit dat hij pas geboren wordt als ze hem over 2,5 week gaan halen, maar het kan natuurlijk dat hij zichzelf eerder meld.