♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 1 december mailtje - 33 jaar - 1e kindje - onbekend Kimberley91 - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 2 december 3 december Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje - onbekend Olijfje93 - 26 jaar - 1e kindje - onbekend Madaroza - 31 jaar - 3e* kindje - onbekend 4 december 5 december Liefschaapje - 32 jaar - 4e* kindje - onbekend 6 december 7 december Karina82 - 37 jaar - 3e kindje - onbekend 8 december Soturi - 26 jaar - 2e kindje - onbekend Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - onbekend Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje - onbekend Lauva - 34 jaar - 1e kindje Citroentje93- 26 jaar - 2e kindje 9 december Zeeuwse mama - 35 jaar - 3e* kindje - onbekend Lovey - 35 jaar - 3e* kindje - onbekend 10 december Visje79 - 41 jaar - 2e kindje 11 december 12 december Mama to b - 28 jaar - 2e kindje Vmk90 - 29 jaar -1e kindje 13 december 14 december Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 15 december chantalvl - 27 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: April: 14 - myka27 - 1e echo (vitaliteitsecho) 15 - Vaasje - 1e echo 20 - Liefschaapje - 1e echo 21 - mailtje - 1e echo 25 - Soturi - 1e echo (vitaliteitsecho) (10:15) 27 - mama to b - 1e echo (11.30) 29 - Soturi - intake vk (10:45) 29 - mailtje - intake vk Mei: 4 - Talithaaa - 1e echo (vitaliteitsecho) (10:40) 4 - Visje - 1e echo 5 - Olijfje93 - 1e echo 6 - Myka27 - termijnecho 13 - Zeeuwse Mama - 1e echo 13 - Vmk90 - 1e echo 15 - Citroentje93 - 1e Echo (termijn Echo) 19 - Visje - termijnecho 20 - Karina82 - 1e echo Juni: Wil je in de facebook groep? Stuur dan @Soturi een pb!
Vanwege mijn knaller dan knaltesten loopt iedereen me gek te maken met een tweeling.... zou toch niet??? Pffff. Had 1 dag na nod al een predictor express met teststreep donkerder dan controlestreep
Volgens mij kan je ook best met eenling al hoog hcg krijgen. Het ligt er ook aan wanneer je positief testte en dus wanneer de innesteling was. Ik testte deze zwangerschap op 8dpo positief. De zwangerschap van dochter op 10 a 11 dpo. Met een verdubbeling per 48-72 uur zal ik nu op 14 dpo hoger hebben gezeten qua hcg dan bij dochter. Ik had nu trouwens volgens mij op nod ook al een predictor met de teststreep donkerder dan de controlestreep
Nee het zal ook wel loslopen. Ik heb mijn eerste test pas gedaan op 15 dpo. Was 18 rondes witte testen zo zat......
Ja dat dacht ik dus ook, alleen ben ik nu overal over aan het twijfelen ♀️♀️ En die biopt stond al gepland voordat ik wist dat ik zwanger was (misschien hadden ze daar ook niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn) ik ga zowiezo naar die afspraak toe, misschien maak ik me veel te druk terwijl dat helemaal niet nodig is! Maar heb ook zo’n nare ervaring gehad met die colposcopie!
Dames even wat anders. Wanneer gaan jullie het leuke nieuws vertellen aan familie/vrienden? Hier weet mijn beste vriendin het al. Familie wacht ik mee tot na de eerste echo (al moet ik me nu continu inhouden) en op werk denk ik na de termijnecho.
Sowieso wil ik tenminste een goede echo. Daarna kijk ik wel verder. Ik denk dat ik als dochter jarig haar een shirt aantrek met grote zus erop ofzo. Als er dan geen familie over de vloer is, maak ik wel foto’s.
Denk ik ook inderdaad! Spreek vooral je ongeruste gevoelens uit bij de gynaecoloog. Daar zijn ze ook voor @Dalin
Afgelopen zondag onze ouders en m’n zussen verteld. En 4 collega’s weten het al haha. Na mijn vorige ervaring maakt het me niet meer zo uit dat mensen het al weten.
Op het moment dat je zwanger bent stopt alles als het gaat om het HPV virus. Ik kreeg in 2017 een pap3 diagnose. Alles gehad tot het afschrapen van de baarmoedermond (en geloof me er gaat niets gebeuren zonder verdoving) alleen een biopt maar da's ff vervelend. Dus zodra je laat weten dat je zwanger bent stoppen alle onderzoeken. Ik moest 4 mei weer gaan en bij de.melding van de verloskundige bij de gynaecoloog is de afspraak afgezegd.
Ja, dat ga ik ook zeker doen!! Bedankt voor jullie reacties blij dat er een forum is waar je je “ei” kwijt kan
Ja dat gaat bij mij helaas niet op, ik ben al geopperd omdat wegschrapen niet ging, en met de eerste biopt ben ik als een gek leeg gaan bloeden, zo erg dat ze met spoed moesten dichtbranden dat zonder verdoving dus! nou is dat al geen pretje zonder dat je zwanger bent, denk dat ik helemaal panisch wordt als dat nu met zwanger zijn gebeurd! Dat het hpv virus stopt wist ik dus niet, en hebben ze mij ook niet over geïnformeerd! Nogmaals dus zo blij met forums zoals dit! Fijn dat ik niet de enige ben! Bedankt voor je reactie die heeft me best gerust gesteld!!
Paar spelfouten maar geopperd is dus geopereerd! Ik heb vanmiddag het zkh gebeld om eigenlijk die afspraak dus te cancelen, maar daar willen ze niet aan beginnen omdat ze het toch niet vertrouwen??? Dus nu heb ik de afspraak staan alleen onderzoek met de ogen dus geen biopt oid, klinkt misschien stom maar met mijn eerdere ervaring durf ik dat gewoon niet aan!
Het HPV virus stopt niet hè, wel de onderzoeken er naar omdat de uitslag beïnvloedt kan worden door de zwangerschap. Hier is mijn afspraak dus niet door gegaan van 4 mei omdat ik zwanger ben. Na december gaan de onderzoeken weer verder
Ja, ik snapte er geen r**t meer van. Twee keer was ik super snel zwanger (ronde 3 en ronde 2 (MA)) en nu pas in ronde 19! Zo blij!
Wat fijn! Bij mij geen 19 rondes gelukkig, maar 11, en dat terwijl het bij onze eerste in 1x raak was!