Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Soturi, 25 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Mochten jullie willen trouwens, ik heb een facebook groep aangemaakt.
    Zonder link kan niemand de groep vinden en ook niemand die er niet in zit, kan zien wie erin zit en wat er gezegd wordt. De groep is volledig geheim. Dus je hoeft niet bang te zijn dat iemand erachter komt dat je zwanger bent.

    Mochten mensen erin willen, dan mag je mij @Soturi een pb doen.
     
  2. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ik heb je een pb gedaan (als het goed is)

    Hier wat klachten maar vooral MOEEE en heb wat bandenpijn. Merk ik vooral als ik (net zoals nu) aan het werk ben. Met vlagen wat misselijk maar heb weinig eetlust en dat laatste is voor mij een dingetje (heb een maagverkleining gehad dus moet 6x per dag eten)
     
  3. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Oh wat spannend
    Zeker na zo een verdrietige periode
     
  4. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Pff, 6x per dag eten! Al had ik met de vorige zwangerschap extreem last van misselijkheid en daardoor geen eetlust. Maar als ik dan iets in mijn maag had, voelde ik me iets beter. Dus dan was het echt met enorm tegenzin eten. Dan zou 6x per dag kleine beetjes eten voor mij gunstiger zijn als het goed is.

    Qua symptomen hier met vlagen misselijk dus. Maar ook dat ik al op tijd naar bed ga, want moe. Maar ik ben wel eerder wakker dan normaal. En zere borsten! Was alweer vergeten hoe dat voelde.
     
  5. Zeeuwsemama

    Zeeuwsemama Actief lid

    9 jun 2019
    125
    107
    43
    Hoi allemaal,

    ik ben nog een beetje huiverig, gisteren getest op dpo 11 (extra gevoelige sensitest) en deze was positief!

    ik zou 9 december uitgerekend zijn.
    Ik ben 34 jaar (volgende week 35) en dit wordt mijn derde kindje. Ik heb al een zoontje van 2,5 en afgelopen augustus bevallen van een meisje, helaas was zij niet levensvatbaar.

    Maar ik schrijf graag mee en hoop dat ik deze keer tot december mag meeschrijven!

    Heb nog niet veel last van kwaaltjes, af en toe heel moe (maar ben ook heel druk bezig dus of het daaraan ligt of de prille zwangerschap) en heb dezelfde soort gevoel als bij mijn dochtertje (niet echt misselijk, maar moeilijk kunnen eten).
     
  6. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Welkom! En wat verdrietig dat je dochtertje niet levensvatbaar was. Hopelijk nu wel een goede zwangerschap
     
  7. Karina82

    Karina82 Bekend lid

    9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje wat een verdriet voor jullie! Wisten jullie al dat ze niet levensvatbaar zou zijn?
     
  8. Karina82

    Karina82 Bekend lid

    9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Leuk die Facebook groep! Misschien kunnen we elkaar daar wat beter leren kennen! We zitten toch, als alles goed blijft gaan, nog even met elkaar "opgescheept"...:roflmao:
     
    Soturi vindt dit leuk.
  9. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Ja precies. Bij het groepje van mijn dochter heb ik het ook gehad. Zelfs een appgroepje. Dan is het contact toch wat persoonlijker.
     
  10. Zeeuwsemama

    Zeeuwsemama Actief lid

    9 jun 2019
    125
    107
    43
    we hebben een vlokkentest gedaan en toen bleek dat zij syndroom van down had maar met zoveel meer afwijkingen (hart werkte niet goed, nieren ook niet) dus hebben we de zwangerschap afgebroken. Toen ze is geboren zagen we ook echt dat ze nooit de 9 maanden had kunnen overleven (rond nekje veel te veel vocht en buik). De dokters waren verbaasd dat ze nog leefde voordat we het hadden afgebroken.

    Was en is heel verdrietig, maar wij hebben haar veel pijn bespaard en hebben deze pijn overgenomen van haar. Deze zwangerschap is dus wel erg spannend, ook al is de kans net zo klein als ieder ander, maar toch..
     
  11. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw

    Jeetje wat heftig! Onbezorgd zwanger zijn zal er wel niet meer bij zitten.
     
  12. Karina82

    Karina82 Bekend lid

    9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat zeg je mooi, haar de pijn besparen en dat jullie het hebben overgenomen. Ondanks dat jullie wisten dat ze niet levensvatbaar zou zijn zal het verdriet er niet minder om geweest zijn....
     
  13. Karina82

    Karina82 Bekend lid

    9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb vanmorgen m'n testen gedaan. En moet zeggen dat ik me druk maak omdat het niet echt knaltesten zijn...

    Wat denken jullie ervan?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Heb je foto’s van je eerdere tests? Het is belangrijker dat er oploop is dan dat ze knallen. Vooral nu.
    Dat de cb met deze termijn 1-2 zegt is niet gek in ieder geval.
     
  15. Kimberley91

    Kimberley91 Nieuw lid

    29 mrt 2020
    3
    3
    3
    Vrouw
    Ja klopt mijn eerste kindje, ik ben uitgerekend op 1 december! Ik ben 24 jaar!
     
  16. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ik heb dezelfde testen haha en maak me om dezelfde reden zorgen.

    Net een afspraak gemaakt voor m'n eerste echo... 15 maart pas (ivm coronavirus gaan alleen de medische echo's door dus niet eerder dan de termijn echo :()
     
  17. Karina82

    Karina82 Bekend lid

    9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb net gebeld, ik mag 20 mei pas komen.... Wel erg laat maar dat hebben we te danken aan heel die corona....

    Bedoel je trouwens 15 april of 15 mei?
     
  18. Karina82

    Karina82 Bekend lid

    9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Met die predictor die je ergens anders liet zien (of was het toch hier? :rolleyes:) was toch al een mooie oploop te zien? Ik heb net nog een Predictor gehaald. Die is voor morgenvroeg. Dan kan ik ook oploop zien vanaf zaterdag. Dat stelt me dan misschien wel weer wat gerust.
     
  19. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Ga ik dat zo even aanpassen.

    Als je wil, is er een facebook groepje. Niemand kan die vinden of de berichten ervan zien, tenzij je zelf lid bent. Je hoeft dus niet bang te zijn dat door erbij te gaan iemand achter je zwangerschap komt.

    Wil je erbij, dan mag je mij pb doen.
     
  20. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    De actiontesten zijn echt bagger trouwens volgens mij. Ik ken iemand die ze ook deed en waar ze echt een paar dagen gewoon níét opliepen. De predictor die ze ernaast deed, liep wel op volgens mij.
    Die zwangerschap is een gezonde dochter geworden.

    De kruidvat tests zijn volgens mij ook niet meer wat het geweest is.
     

Deel Deze Pagina