Zo fijn dat je echo goed was! Na het plassen had ik wat bloedverlies, gebeld met verloskundigenpraktijk en die zouden in de loop van de dag terugbellen. Heb aan de ene kant wel hoop, maar aan de andere kant bij Ise* hadden we rond deze termijn ook bloedverlies (toen bleek het toen wel goed te zijn, maar later niet). Word een beetje terug in de tijd gezogen... adem in, adem uit
Heel veel sterkte! Ik snap heel goed dat je door dit soort dingen extra geconfronteerd wordt met wat er gebeurt is. @Liefschaapje wat fijn van je goede echo! @Citroentje93 succes vanmiddag!
Fijn! Ja onzeker wordt je ervan dan hè. Maar 5 dagen is nog te overzien, en net een mm scheef gemeten scheelt weer een dag, dus nu maar proberen te genieten van het kloppende hartje.
Ik heb zelf nog eens gebeld en we kunnen om half 12 terecht, het is 40 minuten rijden, dus we zijn al in de auto. Heb niet echt krampen, maar wel een soort druk op mijn baarmoeder.
Wat een berichten allemaal zeg. Niet echt de berichten van mijn voorkeur om bij te lezen. Hopelijk is alles bij iedereen vals alarm.
Oh mijn god, het was goed! Ik heb een kloppend hartje gezien en alles zag er voor nu goed uit.. ze dacht zelf aan een innestelingsbloeding, kan nog wel aanhouden, maar zolang ik geen krampen heb etc zou het goed moeten zijn! Ik geloof het nog niet helemaal..