Zelfs in groepje 16-31 dec heeft iedereen al een echo gehad onderhand. maar ik mag maandag al! Dan 8+4 of 8+5. Weet je zeker dat je niet gaat bellen voor een echo ergens 8-9 weken?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 1 december ♡ mailtje - 33 jaar - 1e kindje Kimberley91 - 24 jaar - 1e kindje ♡ Madoroza - 31 jaar - 3e* kindje 2 december 3 december ♡ Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje Olijfje93 - 26 jaar - 1e kindje 4 december 5 december ♡ Liefschaapje - 32 jaar - 4e* kindje 6 december 7 december ♡ Karina82 - 37 jaar - 3e kindje 8 december ♡ Soturi - 26 jaar - 2e kindje ♡ Vaasje - 32 jaar - 4e kindje ♡ Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje Lauva - 34 jaar - 1e kindje Marknes - ? - 4e kindje 9 december Zeeuwse mama - 35 jaar - 3e* kindje ♡ Lovey - 35 jaar - 3e* kindje ♡ Tido90 - 30 jaar - 1e kindje 10 december Visje79 - 41 jaar - 2e kindje 11 december 12 december ♡ Mama to b - 28 jaar - 2e kindje Vmk90 - 29 jaar -1e kindje ♡ Me1989 - 30 jaar - 3e kindje 13 december 14 december ♡ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje 15 december chantalvl - 28 jaar - 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ Citroentje93 ---------------------------------------------- Afspraken: Mei: 1 - Tido90 - intake vk 1 - Soturi - 2e echo (10:00u) 4 - Visje79 - 1e echo (14:30) 4 - Liefschaapje - 2e echo (10:15u) 4 - Myka27 - 2e echo (09:45u) 4 - Vaasje - termijn echo (14:20u) 5 - Olijfje93 - 1e echo 6 - Myka27 - termijnecho 7 - Lovey - intake verloskundige 7 - Vmk90 - 1e echo 11 - Kootje 321 - termijnecho 12 - Talithaaa - 2e vitaliteitsecho 13 - Zeeuwse Mama - 1e echo 13 - mama to b - telefonische intake 15 - Soturi - termijnecho 18 - Tido90 - 2e echo (termijnecho) 19 - Visje - termijnecho 20 - Karina82 - termijnecho (18:00u) 20 - chantalvl - 1e echo 22 - mailtje - termijnecho (8.45u) Juni: Wil je in de facebook groep? Stuur dan @Soturi een pb!
Ja en dan eigenlijk nog niet weten wat te doen.. Als de uitslag goed is dan valt alle stress en zorgen van mijn schouders, als de uitslag slecht is, dan weet ik het niet..?! Ik heb over twee weken een intakegesprek op de afdeling prenatale screening/diagnostiek/zorg (weet niet meer precies hoe het heet) en een telefonische afspraak met een klinisch geneticus, maar ik hoop niet dat ik al hoef te zeggen wat we gaan doen bij een slechte uitslag.
Ja ik had gereageerd op hun mail, en een herinnering gestuurd, maar zag nu op de site dat ze vragen niet via de mail beantwoorden. Moet maandag maar even bellen dan.
Ja ik zou ook bellen. Die vriendin van mij die 11 weken zwanger is, had haar eerste echo pas met 11 weken. Zoveel geduld lijkt me lastig..
Ja ik mocht ook pas 19 mei komen met bijna 11 weken, dan meteen termijnecho. Ook vanwege vg (miskraam) en leeftijd konden ze geen uitzondering maken. Gelukkig mag ik toch al 4 mei. Vind tot 11 weken wachten best lang. Wel spannend maandag
Hopelijk is het vanaf nu dan klaar met het bloedverlies. Goed dat je hulp hebt gezocht! Hopelijk helpt dat je snel om weer vertrouwen terug te krijgen.
Lijkt me niet dat je dat op voorhand al hoeft te beslissen. Is toch echt het gevoel wat je straks bij de situatie hebt mocht het niet oké zijn. Misschien is het helemaal niet nodig om een moeilijke beslissing te nemen.
Gewoon bellen inderdaad . Nee heb je, ja kun je krijgen. Zo’n eerdere echo neemt toch wel een deel van de spanning weg vind ik. Bij ons kun je ze ook niet mailen, irritant is dat haha.
Ik kan zelfs appen.. dat is nog prettiger. We moet je zelf dan afwegen hoe dringend iet is gezien je niet altijd direct een antwoord krijgt...
Ja ik weet niet of dat bij ons kan. Ach ik heb HELLP gehad en ik weet dat je dat niet al zo vroeg krijgt, maar toch, die spanning draag je wel mee.
Mooie echo's weer meiden! @Zeeuwsemama wat een spanning weer zeg! Hoop dat het hier bij blijft en je vanaf je volgende echo kunt gaan genieten (al snap ik dat het gezien je geschiedenis moeilijk zal worden) Hier mag ik maandag weer, vind het toch wel weer heel erg spannend en ben blij als het achter de rug is.