Hoi dames! Mag ik ook al gezellig komen meekletsen? zondag is pas mijn nod, maar mijn test en klachten liegen er niet om! Zet mezelf zondag op de lijst als alles goed gaat, om teleurstelling te voorkomen
ja spannende daagjes toch wel pff.. testjes vergelijken en onzeker worden haha. Hopen dat die kleintjes blijven plakken!!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 1 december mailtje - 33 jaar - 1e kindje - onbekend Kimberley91 - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 2 december 3 december Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje - onbekend Olijfje93 - 26 jaar - 1e kindje - onbekend 4 december 5 december 6 december 7 december Karina82 - 37 jaar - 3e kindje - onbekend 8 december Soturi - 26 jaar - 2e kindje - onbekend Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - onbekend Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje - onbekend 9 december Zeeuwse mama - 34 jaar - 3e kindje - onbekend Lovey - 35 jaar - 3e* kindje - onbekend 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december ---------------------------------------------- Afspraken: April: 20 - myka27 - 1e echo 21 - mailtje - 1e echo 22 - Soturi - 1e echo 29 - Soturi - intake vk 29 - mailtje - intake vk Mei: 5 - Olijfje93 - 1e echo 15 - Vaasje - 1e echo 20 - Karina82 - 1e echo Juni:
Ik mag me ook voorzichtig aansluiten, afgelopen zaterdag was mijn nod. Ik ben 5 december uitgerekend als alles goed mag en zal gaan. Vorig jaar februari zijn we ons kindje (compleet onverwachts) verloren met een duur van 35 weken zwangerschap. Hij had een infectie opgelopen... CMV. Iets wat te vaak voorkomt maar weinig over bekend gemaakt wordt Dit zal voor ons een hele spannende tijd worden. Deze testen zijn van afgelopen week.. Ik hoop as vrijdag een knaltest in handen te hebben! 20 april de eerste echo!
Welkom en gefeliciteerd! Wat een verschrikkelijke tijd hebben jullie gehad en wat wordt deze tijd dan extra spannend.
Vandaag was een spannende dag, gelukkig kwam de postbode dan met m'n testen haha. En ook weer opgelopen. Vind het spannend om de verloskundige te bellen. Hebben jullie dat al gedaan? Verder merk ik wel dat ik wat vaker moet eten. Maar ben niet heel erg misselijk. Wel wat last van m'n borsten, hoofdpijn en vooral heel moe. Hebben jullie al veel klachten of valt het mee? Inslapen vind ik dan wel weer heel lastig, m'n hart voel ik dan heel erg kloppen en wordt er onrustig van.
Ik kom ook graag aansluiten! Vandaag een super test! Uitgerekende datum 3-12 in November een miskraam gehad met 7 weken. Extra spannend allemaal 31 jaar, 3e kindje Wil iemand me op de lijst zetten?
hier ontzettend veel klachten. Heb bij mijn eerste nooit klachten gehad behalve moeheid. Nu echt erg misselijk, super moe en pijnlijke borsten. En nog niet eens nod gehad maar vind t heerlijk iets te voelen. Heb alleen ook heel de dag door krampen en steken, word ik wel wat onzeker van..
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld, wordt terug gebeld voor een vervolg afspraak. De vroege echo doen ze helaas niet meer, dus wordt pas bij de termijnecho waarschijnlijk. Vind het heel spannend, door alle toestanden bij ons dochtertje in augustus ben ik enorm bang voor een echo. Ik merk dat als ik eraan denk ik al een paniekaanval krijg, dus dat gaat nog wat worden... zeker omdat mijn partner dan ook niet mee mag. We gaan het zien... De testen lopen mooi op, dus daar ben ik heel blij om. Ik merk ook dat ik erg moe ben, vooral tegen een uur of 5 ‘s middags. En mijn haar valt weer lekker uit en heb pukkels! Lang leve de hormonen
Welkom hier En wat verdrietig van jullie kindje Dat dit maar een voorspoedige zwangerschap mag zijn, met aan het einde een prachtig gezond kindje in jullie armen ❤️
Hier nog geen klachtjes eigenlijk. Iets vermoeider, maar dat is nu ook de periode. Fijn he als de testen toch weer die duidelijkheid geven.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 1 december mailtje - 33 jaar - 1e kindje - onbekend Kimberley91 - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 2 december 3 december Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje - onbekend Olijfje93 - 26 jaar - 1e kindje - onbekend Madaroza - 31 jaar - 3e* kindje - onbekend 4 december 5 december 6 december 7 december Karina82 - 37 jaar - 3e kindje - onbekend 8 december Soturi - 26 jaar - 2e kindje - onbekend Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - onbekend Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje - onbekend 9 december Zeeuwse mama - 34 jaar - 3e kindje - onbekend Lovey - 35 jaar - 3e* kindje - onbekend 10 december 11 december 12 december 13 december 14 december 15 december ---------------------------------------------- Afspraken: April: 20 - myka27 - 1e echo 21 - mailtje - 1e echo 22 - Soturi - 1e echo 29 - Soturi - intake vk 29 - mailtje - intake vk Mei: 5 - Olijfje93 - 1e echo 15 - Vaasje - 1e echo 20 - Karina82 - 1e echo Juni: