Bedankt allemaal, helaas geen beter beeld. Ze heeft het super lang geprobeerd, maar kon niet inwendig. Wel gewoon hartslag te zien gelukkig.
Ja dat zei ze ook al.. mijn baarmoeder zit waarschijnlijk ver naar achteren en ze is echt een half uur bezig geweest. Het beste beeld heb ik nu nog uit een filmpje van vrijdag gehaald, maar na een paar seconden zitten mijn darmen er alweer voor en dat hoor je haar ook zeggen, dus dat filmpje is niet echt iets om te delen. Dit is een foto van het filmpje:
Ik ben zo moe de laatste week. Echt amper energie. Zo blij dat de kinderen deze week weer 2 dagen naar school mogen russssst!!
ja hier worden de kwaaltjes ook met de week erger. Kleine inderdaad vanaf morgen weer na de opvang. Scheelt zoveel met thuiswerken
Ik heb gisteren ook onverwacht een extra echo gehad. Na het weekend een late, daarna een vroege lange dienst gewerkt te hebben wilde ik gisteren in bad gaan en had ik bloedverlies. Ik heb toen gelijk het ziekenhuis gebeld en na lang drammen mocht ik langs komen voor een echo. Het hartje klopte en ze heeft er gelijk een termijn echo van gemaakt. Ik ben nu 10,2 wk weer een dagje vooruit geplaatst haha
Fijn dat alles goed is! Dus een sinterklaasavond kindje? dat is ook mijn "uitgerekende" datum maar ben benieuwd waar mijn termijnecho straks op uitkomt
Ja, al weet ik dat deze baby waarschijnlijk eind november al gehaald wordt ivm geplande keizersnede in de 39e wk
Doen jullie al mee aan moeders voor moeders? Kom net het onderstaande artikel tegen: https://www.ad.nl/binnenland/moeders-voor-moeders-tekort-aan-urine-probleem-voor-vruchtbaarheidsmedicijn~a8465b3a/?utm_source=facebook Ik mag helaas niet meedoen deze keer, doordat ik een bloedtransfusie heb gehad. Zou het graag weer willen doen.