Gelukkig alles in orde! Bloed lijkt niet uit de baarmoeder te komen. Daar zag ze geen bloed en het was rustig. Dus moet een gesprongen bloedvaatje zijn. Hartje voor het eerst gehoord, want dat mocht met het echo-apparaat vanaf 10 weken. Kreeg er tranen van. Die kleine was ontzettend druk aan het bewegen. Ze nam ook echt veel tijd voor de echo, zodat we er echt even van konden genieten. Mooi 2 hersenhelftjes al gezien, neusje, begin van de oogkassen, vingerkootjes enzo. Kan nu ontspannen slapen gelukkig. Hopelijk was dit de eerste en laatste keer bloedverlies. Maar kan een gevoelig bloedvaatje zijn. Alles wordt met elke zwangerschap dunner gaf ze aan.
Ja gelukkig weg. Nog wat oud bloed met afvegen. Hopelijk was dit de eerste en laatste keer. Mocht het weer gebeuren, dan mag ik ze gelukkig direct bellen. Dat is ook wel heel fijn!
@Karina82 Wat fijn een goede echo! We krijgen zo te zien veel Pietjes @Talithaaa Pfff wat een schrik! Maar netjes dat je zo snel mocht komen voor een echo! En wat een mooie foto's!
Morgen de termijnecho. Al twee echo's gehad maar het blijft gewoon zo spannend. Heb vandaag positiejurkjes gekocht maar durf de kaartjes er nog niet af te halen . 5 juni mag ik naar de POP-poli (poli voor vrouwen met psychische problemen) hoop zo dat er daarna snel een punt komt dat ik wel durf, kan en van mezelf mag genieten van deze frummel in mijn buik hopelijk is morgen alles goed en kunnen iig de kaartjes van de jurkjes eraf. Een eerste stap
Fijn dat je al 5 juni terecht kan! Ik ben ook nog steeds aan het wachten om kleren te kopen, bij elke echo hou ik mezelf nog een beetje voor dat het niet mijn kindje is op t scherm ofzo soort van zelfbescherming, ook al weet ik dat het nergens opslaat en er beter van kan genieten.. Morgen hopelijk lekker genieten van je frummeltje!
Ja heel herkenbaar. En ga met tig doemscenarios die kant op... maak het mezelf ook niet makkelijker dan. Gelukkig mogen we iets vaker spieken!
Klopt! Het was heel fijn om het kindje weer te zien het bewoog direct toen ze de echo op mijn buik zette, dus gelijk geruststelling dat alles het nog doet. Zelfs een paar dagen vooruit gezet, ze denkt op basis van deze meting dat ik 13 weken ben. Ik heb daar mijn twijfels bij, met de duidelijke ovulatietest van 8 maart, maar we zullen zien wanneer het komt Ik lees alles mee met iedereen, maar reageer niet zo vaak misschien dat dat wel weer komt, nu het eerste trimester opeens voorbij is (en dus hopelijk de vermoeidheid/misselijkheid ook!)
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 1 december ♡ mailtje - 33 jaar - 1e kindje ♡ Madoroza - 31 jaar - 3e* kindje 2 december Ivana1803 - 22 jaar - 1e kindje 3 december ♡ Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje 4 december 5 december ♡ Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - meisje ♡ Tido90 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Visje79 - 41 jaar - 2e kindje ♡ Karina82 - 37 jaar - 3e kindje 6 december ♡ Danitcha - 42 jaar - 2e kindje ♡ Liefschaapje - 32 jaar - 4e* kindje 7 december ♡ Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje ♡ Manootje - 36 jaar - 3e* kindje ♡ Soturi - 26 jaar - 2e kindje 8 december ♡ Lauva - 34 jaar - 1e kindje ♡ Marknes - 35 jaar - 4e kindje ♡ Zeeuwse mama - 35 jaar - 3e* kindje 9 december ♡ Lovey - 35 jaar - 3e* kindje 10 december ♡ Mama to b - 28 jaar - 2e kindje 11 december 12 december ♡ Vmk90 - 29 jaar -1e kindje ♡ Me1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Afr2310 13 december ♡ chantalvl - 28 jaar - 2e kindje 14 december ♡ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje 15 december ☆ Sterretjes ☆ Citroentje93 ---------------------------------------------- Afspraken: Mei: 25 - Danitcha - intake ziekenhuis 25 - Myka27 - extra echo 26 - Talithaaa - termijnecho (9:00u) 26 - mama to b - echo (11.15) 27 - Vaasje - echo (14:30u) 27 - Vaasje - controle gynaecoloog 27 - Zeeuwse mama - 2e echo (16.15u) 28 - chantalvl - controle vk in ziekenhuis 29 - kootje 321 - echo bij gynaecoloog Juni: 03 - Myka27 - GUO 14 weken 08 - Manootje - pretecho geslachtsbepaling 12 - Soturi - pretecho geslachtsbepaling (15:15u) 13 - mama to b - pretecho geslacht (10.30) 15 - Karina82 - controle vk 16 - Liefschaapje - pretecho (18:30u) 17 - Talithaaa - pretecho geslachtsbepaling (18:40) 18 - Visje - geslachtsbepaling (8:45) 22 - Visje - controle vk 24 - chantalvl - controle vk Juli: 14 - Tido90 - SEO 20wkn 15 - Myka27 - GUO 20wkn Wil je in de facebook groep? Stuur dan @Soturi een pb!