Even een vies verhaal, maar ik heb last van diarree. Verder geen koorts ofzo en ik kan op internet niks vinden over diarree in combinatie met de vlokkentest. Nu twijfel ik of ik moet bellen. Ik weet dat het altijd mag, maar omdat ik niks op internet kan vinden denk ik dat ik misschien over bezorgd ben. Ik heb sowieso steeds zere darmen..
@me1989 Ik ben ook al een paar dagen aan de diarree! Terwijl ik door de hormonen last had van obstipatie. @Liefschaapje Wat een goed nieuws! En mooie aankondiging! Ik heb voor de aankondiging een t-shirt voor mijn zoontje gekocht, daar moet ik even een creatieve foto mee maken. Na de uitslagen pas hoor...
@Liefschaapje wat fijn! En wat een leuke foto! Wat knap dat jullie gewacht hebben zeg! Hier hebben we het vorige maand al bekend gemaakt haha. Nou kon ik er qua buik ook niet echt meer omheen en kreeg ik van iedereen vragen haha.
Nou bloedprikken voor NIPT ging hier net zo fantastisch als het maken van dr afspraak. Ik liep na prikken de trap af, en voelde nattigheid. Was het watje en de tape al helemaal doordrenkt met bloed, het liep gewoon langs m’n arm naar m’n hand. Gelukkig is beneden vrijwel direct de spoedeisende hulp, dus daar wou ik nieuwe pleister halen. Hebben ze toch maar verbonden omdat niet stopte met bloeden. Nu m’n jurk ook onder het bloed, beetje jammer. Zou aan ascal liggen waar ik maandag mee ben gestart?
Ik word dan toch wel beetje zenuwachtig van jouw berichtje. Zeker als je nog op uitslagen wacht bv. Maar met de mei 2009 mama 's waren we met meer dan 30 baby's en allemaal gezond.. dus lijkt mij dat zo'n groep statistisch niet zo veel zegt.. Gaan inderdaad gewoon voor gezonde kindjes in dec! Ik hoop het ook voor jullie! Hihi mini schopje Wat fijn!!! En zo leuk die foto!! Ik heb geen idee of daar verband in is. Van de zwangerschap kan je ook diarree krijgen..? beterschap! Ah zonde van je jurk! Gelukkig konden ze je nog even verbinden.
Vandaag een hele mooie pretecho gehad! De verloskundige maakt ook 20-wekenecho’s en wilde bij mij wel even oefenen voor de 13-wekenecho die ingevoerd gaat worden. Alles uitvoerig bekeken. Neusbotje zag er al goed uit, middenrif gezien, ze dacht het begin van de nierbekken te zien. Zag er allemaal erg goed uit voor in hoeverre ze het nu kon beoordelen. En we weten eigenlijk al bijna helemaal zeker of er een zoontje of dochtertje erbij krijgen!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2020 ♡ 1 december ♡ mailtje - 33 jaar - 1e kindje ♡ Madoroza - 31 jaar - 3e* kindje 2 december Ivana1803 - 22 jaar - 1e kindje 3 december ♡ Myka27 - 35 jaar - 3e* kindje - jongen ♡ Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - meisje 4 december 5 december ♡ Tido90 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Visje79 - 41 jaar - 2e kindje ♡ Karina82 - 37 jaar - 3e kindje 6 december ♡ Danitcha - 42 jaar - 2e kindje ♡ Liefschaapje - 32 jaar - 4e* kindje 7 december ♡ Kootje321 - 27 jaar - 2e* kindje ♡ Manootje - 36 jaar - 3e* kindje ♡ Soturi - 26 jaar - 2e kindje 8 december ♡ Lauva - 34 jaar - 1e kindje ♡ Marknes - 35 jaar - 4e kindje ♡ Zeeuwse mama - 35 jaar - 3e* kindje 9 december ♡ Lovey - 35 jaar - 3e* kindje 10 december ♡ Mama to b - 28 jaar - 2e kindje 11 december 12 december ♡ Vmk90 - 29 jaar -1e kindje ♡ Me1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Afr2310 ♡ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje 13 december ♡ chantalvl - 28 jaar - 2e kindje 14 december 15 december ☆ Sterretjes ☆ Citroentje93 ---------------------------------------------- Afspraken: Juni: 08 - Liefschaapje - echo gynaecoloog 08 - Manootje - pretecho geslachtsbepaling 10 - Tido90 - controle vk 11 - Manootje - intake internist/gynaecoloog 12 - Soturi - pretecho geslachtsbepaling (15:15u) 13 - mama to b - pretecho geslacht (10.30) 15 - Karina82 - controle vk 16 - Zeeuwsemama - intake POP 16 - Liefschaapje - pretecho (18:30u) 16 - Karina82 - pretecho geslachtsbepaling (19:30) 16 - Manootje - afspraak verloskundige 17 - Liefschaapje - controle vk 17 - Zeeuwsemama - echo 17 - Talithaaa - pretecho geslachtsbepaling (18:40) 18 - Visje - geslachtsbepaling (8:45) 18 - Myka27 - extra echo (9:00) 20 - Vaasje - pretecho (09:45) 22 - Visje - controle vk 23 - Talithaaa - controle vk (9:00) 24 - chantalvl - controle vk 30 - mama to b - echo vk (10.30) Juli: 06 - Tido90 - controle vk 08 - Myka27 - GUO 20wkn (14:30) 13 - Vaasje - 20wk echo & controle 13 - Soturi - 20 weken echo (15:30) 14 - Tido90 - SEO 20wkn 17 - Manootje - 20 wkn echo 20 - Visje79 - 20 wkn echo 22 - Zeeuwsemama- GUO 20 wkn 23 - Talithaaa - 20 weken echo (9:00) 23 - chantalvl - 20 weken echo Augustus: 18 - Talithaaa - kinkhoestvaccinatie Wil je in de facebook groep? Stuur dan @Soturi een pb!
Het lijkt er toch wel heel erg op dat de nub omhoog staat... Kan me niet voorstellen dat het toch ineens anders is haha. 17 juni weten we het zeker als die kleine meewerkt
Leuk! Twee ventjes! Ik krijg denk ik ook weer een zoon! Kan me ook helemaal niks voorstellen bij een meisje
Haha dat had ik ook! Ik was heilig overtuigd een vierde zoon te krijgen.. Maar het is echt een meisje