Uitgerekend 1 t/m 15 december 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel1986, 24 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunflowerr

Sunflowerr Bekend lid

19 aug 2021
    615
    517
    93
    Vrouw
    3+ zou je krijgen vanaf een HCG van +2000 met 5 weken is dat net een randgeval @Romytje

2. Eendropje

Eendropje Actief lid

24 jan 2018
    120
    100
    28
    Vrouw
    afgelopen maandag had ik ook 2-3 weken en was toen net 5 weken. Ga er vanuit als ik het nu zal doen wel 3 weken op komt te staan.

3. RoosAnne

RoosAnne Actief lid

23 feb 2018
    219
    218
    43
    Vrouw
    Ik typ dit voor de tweede keer. Vind het zo irritant dat je per ongeluk op zo'n balkje komt die je terug stuurt naar het homescherm.
    Ik heb weinig klachten. Beetje druk onderin mijn buik en lies hier en daar. Wat gespannen pijnlijke borsten en ik denk dat ik wat sneller buiten adem ben. Volgens mij ook wel 's avonds meer te merken dan in het begin van de dag. Valt mij nog enorm mee allemaal.
    Wat betreft NIPT en dergelijke dacht ik er in eerste instantie aan om alleen de 13- en 20-weken echo te doen. Maar ik twijfel nog wel over de NIPT. Ik denk niet dat ik een zwangerschapsonderbreking zou doen. Ik heb in ieder geval informatieboekjes aangevraagd bij het ziekenhuis, dus die lees ik even door.

4. annesmit

annesmit Actief lid

28 dec 2020
    381
    386
    63
    Vrouw
    Veluwe
    Klinkt als je banden! Volkomen normaal, ik had het bij de vorige zwangerschap heel erg, nu gelukkig minder. Zeer oncomfortabel vond ik het..

Angelique65 vindt dit leuk.
  5. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Jeetje dat meen je niet. Och vind het zo verdrietig voor je. Hele dikke knuffel!

6. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Nogmaals heel veel sterkte! Ik ga duimen draaien dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het blijft plakken. Dikke knuffel

7. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Hier juist een hele gladde huid gekregen!

8. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Oh zo herkenbaar! Ben ook zoooooooo opgeblazen hahaha

Eendropje vindt dit leuk.
  9. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Welkom en gefeliciteerd en duim voor je! Dat je in november/december een mooie baby in je armen mag hebben

10. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Hoi meiden, heb flink moeten bijlezen hahah. Ik heb gisteren echt heel vervelend nieuws gekregen. Out of the blue werd me gezegd dat mijn contract niet wordt verlengd. Ze gaven hele rare redenen, mijn vermoeden is vanwege mijn zwangerschap. Maar ja krijg dat maar eens zwart op wit. Mijn leidinggevende weet er namelijk van i.v.m. het traject met IUI. Ik vind dit echt verschrikkelijk, ben alleenstaande mama en heb het inkomen nodig. Probeer maar eens zwanger te solliciteren. Ben even helemaal van slag, beetje paniek. Maar ik ga niet bij de pakken neerzitten, ik ga meteen solliciteren. Zo even mijn verhaal kwijt. Hoe is het met jullie allemaal?

11. Angelique65

Angelique65 Actief lid

23 nov 2021
    255
    182
    43
    Vrouw
    Goed om horen. Ben ik iets meer gerust.

12. Sunflowerr

Sunflowerr Bekend lid

19 aug 2021
    615
    517
    93
    Vrouw
    Wat k*t!!!!! Vooral als je denkt dat het vanwege de zwangerschap is. Krijg van zulke berichten toch altijd een beetje een knoop in m’n maag. Zoiets moet toch hedendaags echt echt echt niet meer kunnen.. Ik ga duimen voor je dat je snelle een nieuwe baan hebt. Incl een leuke baas!! Was je al lang in dienst bij je oude werkgever?

13. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Wat vervelend! Hopelijk heb je snel weer een nieuwe baan. Wat voor werk doe je?

14. Eendropje

Eendropje Actief lid

24 jan 2018
    120
    100
    28
    Vrouw

Jemig wat waardeloos! Zou toch moeten kunnen. Hopelijk vind je snel een nieuwe baan. Duim voor je!

angel1986 vindt dit leuk.
  15. Eendropje

Eendropje Actief lid

24 jan 2018
    120
    100
    28
    Vrouw
    typen is ook een kunst…. Zou toch niet moeten kunnen, wou ik er neer zetten.

angel1986 vindt dit leuk.
  16. Dutchgirl1991

Dutchgirl1991 Fanatiek lid

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    Ohh nee wat rot zeg! Wat voor (soort) werk doe je? Is het mogelijk in jouw sector om weer snel een nieuwe baan te vinden?

17. Eendropje

Eendropje Actief lid

24 jan 2018
    120
    100
    28
    Vrouw
    Even nieuwsgierig, gaan jullie iets doen om fit te blijven tijdens de zwangerschap? Ik rij normaal paard maar dat durf ik nu al niet meer (rij op paarden die bokken en niet bepaald makkelijk zijn) ben nu aan het na denken wat ik nu ga doen. Ik ben beperkt in mijn mogelijkheden want ik heb chronische bekken klachten. Dus kom er nog niet helemaal uit. Maar niks doen is ook geen optie juist ivm de bekkenklachten. Benieuwd of jullie al weten wat te doen. Misschien haal ik er inspiratie uit!

18. annesmit

annesmit Actief lid

28 dec 2020
    381
    386
    63
    Vrouw
    Veluwe
    Ik had vandaag 2-3 op de CB. Weet mijn ovulatie niet precies maar gok dat deze was op 18 maart. Weet ook niet precies of het wordt gerekend vanaf de bevruchting of vanaf de innesteling (aangezien je dan pas hCG begint te produceren)… streepjestest is wel mooi opgelopen, dus maak me eigenlijk niet echt zorgen nog. En dan nog; ik kan er anders toch niets aan veranderen mocht het niet goed zitten. Ben volgens berekening nu al 5+5, wel met een late eisprong dus…

19. annesmit

annesmit Actief lid

28 dec 2020
    381
    386
    63
    Vrouw
    Veluwe
    Ik heb de vorige zwangerschap gezwommen! Echt een aanrader.

20. DonZa

DonZa Lid

6 apr 2022
    42
    46
    18
    Vrouw
    Mijn paard is gelukkig al met pensioen haha.
    Ik ben in januari gestart met een personal trainer (12-weken traject).
    Volgens mij begin ik nu aan mijn laatste week, waar ik blij mee ben want de klik met de trainer is er absoluut niet, en onze kijk op de wereld en prioriteiten matchen absoluut niet.

Maar ik hoop nog wel een tijdje te kunnen fitnessen op mijn eigen tempo.
    En van de zomer hoop ik misschien wat meer te gaan zwemmen!
    Ik ben nu pas 6 weken, ik krijg heel snel een buik en heb nu al flink last van kortademigheid en van mijn rug. :$

Deel Deze Pagina