Af en toe een licht menstruatiegevoel (maar echt heel licht zeurderig). Bij de vorige had ik in het begin vreselijke steken (onderbuik en vaginaal) alsof ik elk moment ongesteld ging worden Je banden/groeiende baarmoeder zijn waarschijnlijk de boosdoener! Dat kan geen kwaad.
@Leentjeleerdelotjelopen leuk om nou hier ook te treffen was al benieuwd of je binnen dit lijstje zou vallen.
Hi iedereen, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben nieuw hier dus weet niet hoe ik me aan de lijst kan toevoegen met de kleurtjes maar meld me graag aan voor de lijst nu ik na mmm zwanger ben (15 december als uitgerekende datum). Liefs!
Welkom en gefeliciteerd! Wil je je leeftijd kwijt? En is het je eerste kindje? Je kunt het laatste bericht van de lijst met uitgerekende data (volgens mij staat de laatste versie op pagina 25) quoten (klikken op ‘reageer’). Dan haal je vooraan het regeltje waar de quote staat weg, en helemaal onderaan het bericht ook (zodat je bericht begint met ‘Uitgerekende datum’). En dan kan je jezelf bij 15/12 zetten, en als je je eerste afspraken al weet kun je die ook onderaan de lijst kwijt.
Soms licht menstruatiegevoel, beetje zeurderig, maar niet alsof ik ongesteld ga worden. Ook niet aanhoudend, maar een aantal keren per dag kortdurend.
Ik werd vanmorgen heel verdrietig wakker in de veronderstelling dat ik bloedverlies had, maar dat was dus gewoon een levendige droom want zelfs met speuren niets te zien hahah. ik had donderdag echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden, maar dat is weer helemaal over, af en toe nog licht krampje.
Dankjewel! Ik ben 27 jaar en dit is ons eerste kindje (wel de derde zwangerschap). Deze keer een goed gevoel en veel overtuigendere zwangerschapstesten! Ik bel maandag het ziekenhuis en dan weet ik de datum van m’n eerste echo. Nog meer dames hier met enorm gevoelige en opgezette borsten?
Ik heb soms wel menstruatie achtige krampen maar die zijn ook heel snel weer weg. Is ook niet heel vaak per dag.
Yess! M'n borsten doen, zeker in de avond, gewoon ronduit zeer. Gedurende de hele dag ook wel gevoelig en de dames zijn nu ook groter. Welkom trouwens! En gefeliciteerd ben je nu zwanger na een medisch traject? Het is ook mijn eerste kindje, maar vierde zwangerschap.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 december DonZa - 24 Jaar - 1e kindje 2 december 3 december 4 december Angel1986 - 36 jaar - 2e kindje Annesmit - 28 jaar - 2e kindje Jolien92 - 29 jaar - 1e kindje 5 december Eendropje - 34 jaar - 2e kindje 6 december Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje Frummels - 34 jaar - 3e kindje 7 december Lampje007 - 35 jaar - 2e kindje (mmm) Romytje - 35 jaar - 1e kindje (mmm) 8 december Momim - 34 jaar - 2e kindje (mmm) 9 december Sunflowerr - 28 jaar - 4e kindje 10 december 11 december 12 december Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje (mmm) 13 december Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje RoosAnne - 33 jaar - 2e kindje 14 december Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - 1e kindje 15 december Charlotmk - 27 jaar - 1e kindje (mmm) ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April 12-04 Dutchgirl1991: uitslag DNA onderzoek 13-04 Lampje007: 1e echo 19-04 Eendropje: 1e echo 19-04 Romytje: 1e echo 19-04 Momim: 1e echo 19-04 Frummels: 1e echo + gesprek gyn 19-04 Sunflowerr : 1e echo 20-04 Wishfull123: 1e echo 20-04 Angel1986: 1e echo in het ziekenhuis 22-04 Leentjeleerdelotjelopen: intake VK 25-04 Angelique65: 1e echo 26-04 Dutchgirl1991: afspraak gynaecoloog 26-04 Jolien92: 1e echo 28-04 RoosAnne: 1e echo 29-04 Dutchgirl1991: intake verloskundige 29-04 Annesmit: 1e echo + intake vk Mei 02-05 Angel1986: intake VK 03-05 Leentjeleerdelotjelopen: eerste echo 05-05 Louisesl: Eerste echo 09-05 Angel1986: Termijnecho 10-05 Sunflowerr: intake verloskundige 23-05 RoosAnne: intake vk + termijnecho Sterretjes: ⭐ Laatje
Haha heel herkenbaar, vooral vervelend als ik op m’n buik wil slapen. Als iemand tips heeft, zeer welkom! Dankjewel, jij ook gefeliciteerd, helemaal na 3 miskramen! Ja, na 19 rondes zelf proberen (ondanks pcos) en waarvan 2 miskramen is het nu raak in de eerste ronde IUI met hormonen (gonal f en ovitrelle). Erg spannend en ook heel fijn! Hoe zag jouw mmm eruit?
Dankjewel, jij ook! Bij 4+2 en 5 weken, wel bleven de zwangerschapstesten steken op medium streepjes/1-2 weken bij CB. CB zegt nu 2-3 weken al (sinds afgelopen vrijdag, toen was ik 4+1) dus het voelt alsof ik een stapje verder ben! Wanneer stopten/stoppen jullie met testen?