Af en toe misselijk, grootste gedeelte van de dag gevoelige borsten en sneller moe, maar dat kan ook nog van Corona zijn, want ik heb net voor m’n positieve zwangerschapstest ook een positieve covidtest gehad. Ik kan me soms echt gek laten maken door het wisselend aanwezig zijn van de symptomen, terwijl dat zo weinig zegt, want dat was bij beide zwangerschappen hetzelfde en 1 eindigde in een miskraam. Vandaag minder misselijk dan gisteren, wil nu alleen maar misselijk zijn, terwijl ik zodra ik dan misselijk ben me afvraag waarom ik dat dan zo graag wilde
Ja, ik ben een buikslaper. Maar mijn dames zijn momenteel zo gevoelig dat ik niet op mijn buik kan liggen .
Dankjewel! Ik heb 3 meiden, twee van 10 jaar en één van 7. Dus we gaan weer helemaal opnieuw beginnen haha
Ja, het lijkt me ook heel erg leuk om ze bij alles te gaan betrekken. Wat dat betreft echt een leuke leeftijd. Maar voor hen zal het ook wel weer erg wennen worden
Dat van de hersenen op vakantie herken ik heel erg! Alsof er wolken in mn hoofd zitten, ik ben er niet helemaal bij. Zodra ik echt aanga ik de werkmodus gaat dat gelukkig wel weer weg . Verder heb ik af en toe hoofdpijn en aan het einde vd dag na het eten een onwijs opgezette buik die de hele avond niet meer weggaat
@esther87 gefeliciteerd en welkom! Wat leuk dat je iets oudere kinderen hebt die het straks zo bewust mee kunnen maken. Hier wisselen de klachten ook hoor! Misselijkheid de ene dag behoorlijk heftig en de andere dag weer een stuk minder. Vandaag had ik juist echt weer extreme honger gisteren was ik heel duizelig en vandaag weer helemaal niet. Bosten zijn niet ontzettend gevoelig, jeuken wel en tepels zijn soms wat branderig. Buik is wel behoorlijk opgezet, in de avond helemaal. Naar mate de echo dichterbij komt merk ik dat ik wel een soort zelfbescherming toepas en er nog niet helemaal in durf te geloven. Heb de verloskundige nog niet gebeld. Bij iets mindere klachten ben ik gelijk bang voor een missed abortion. Nog 8 dagen en dan is de eerste echo
De onzekerheid in die eerste weken is echt killing. Ik ken dat gevoel van zelfbescherming, nog maar 7dagen tot de eerste echo!
Ja dat herken ik. Ik heb de vk ook nog niet gebeld. Eerst zien, dan geloven. Ik heb zo weinig klachten dat ik zo bang ben voor een herhaling van de MA. Nog een lange week te gaan.. pff vind het echt een pittige tijd dit hoor dat afwachten tot de eerste echo
inderdaad heel herkenbaar! Over algemeen zo weinig klachten, borsten lijken ook elke dag weer heel anders. Misselijkheid vrijwel niet. Spannende tijd.
Ik heb zo goed als geen symptomen, wat me wel onzeker maakt.. Enkel mijn borsten zien en voelen wel anders, maar ik gebruik ook wel utrogestan (vaginale capsules), wat daar wel een bijwerking van kan zijn? 's Avonds heb ik ook wel het idee dat mijn buik veel meer opgezwollen is. Nog 2 weken tot aan mijn 1ste echo, echt zo spannend!
Spannend ! ik heb vandaag totaal geen klachten, wat me soms wel beetje gek maakt. Voel nu liever heel veel dan niks
Bij mij ook weinig symptomen hoor. Zondag had ik dus wel die krampen en veel buikpijn en nu alleen beetje gevoelige tepels en vaak een vol gevoel in de buik. Word er soms ook onzeker van maar ik hoor en zie zoveel dag veel dit hebben dat ik mezelf maar zeg niet zo te stressen hahah
Ik heb ook weinig klachten. Mijn borsten zijn aanwezig en 's avonds na het eten zit ik echt goed vol. Geen gerommel meer onder in mijn buik. Gisteren nog wel van die dikke steken in mijn vagina. En ik ben wat vroeger wakker. Maar dat is echt minimaal. Die borsten vallen het meest op.