Wat fijn om te lezen dat je lijf zo vlot is hersteld @laatje en je nu weer een eisprong heb. Hopelijk snel een positieve test! Ik duim voor je! Houd je ons op de hoogte? Ja het was een hele zware tijd, vooral het derde jaar, omdat iedereen om mij heen inmiddels een of zelfs twee kindjes had gekregen of weer opnieuw zwanger was en de angst steeds groter werd dat ik nooit mama zou worden. Gelukkig allemaal goed gekomen!
@Leentjeleerdelotjelopen ik zei het trouwens verkeerd zie ik nu, je voelt er zeker wel wat van (net zoals je een penis naar binnen voelt gaan), maar het doet in principe geen pijn. Dat heeft het bij mij en ook bij alle vrouwen om mij heen in ieder geval nooit gedaan
Ik wil meteen de pillen volgende week na de echo als de miskraam dan nog niet uit zichzelf op gang is gekomen. De vorige keer heb ik 3,5 week gewacht en daarna curretage gedaan omdat ik er wel zeker vanaf wilde zijn voor een vakantie, en dat wachten op de miskraam vond ik achteraf gezien een zware tijd
Whaha niet echt hoor. Maar probeer het wel te zijn. De verloskundige was zo positief dus moet me daar aan vast houden.
Ja snap ik helemaal. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Vind het ook fijn om te lezen hoe goed het gaat met jullie zwangerschap en gun iedereen hier echt wat ze verlangen. Soms zit het niet mee, maar komt vast wel een keer goed. We hebben toch bijna allemaal wat narigheid meegemaakt en dat maakt het ook makkelijk om te weten wat een ander voelt en meemaakt.
Lief van je. Hoop dat wat ze zeggen ( dat je vruchtbaarder ben na een miskraam) ook voor mij zal gelden. We zullen het over een week of 2 wel zien. Zou wel een hele mooie moederdagcadeau zijn en tevens verjaardagscadeau ( ik ben week na moederdag jarig) dus wie weet. Fingers cross.
Ik hoop het voor je! Hier duurde het een jaar voor ik zwanger werd, dat werd een miskraam. Uiteindelijk daarna in de 3e ronde weer zwanger. Dus wie weet klopt dat inderdaad
Dat is wel heel snel. Ik lees vaak dat er toch wat dames snel weer zwanger zijn na een miskraam. Misschien komt het doordat je lichaam helemaal schoon is en een zwangerscjap eerder herkent. We zullen het zien.
In mijn geval klopt dit zeker. Bij al onze kinderen heeft het even geduurd. Toen we voor de vierde gingen, was het in augustus voor het eerst raak. Na ongeveer een jaar. Werd een miskraam. In oktober was het toen weer raak, weer miskraam. Deze baby blijft (tot nu toe) gelukkig wel bij ons.
Valt alles mee hor! Ik vind een onderzoek met eendenbek altijd heel vervelend maar zo’n echo is echt niet pijnlijk, je voelt natuurlijk wel iets maar dat is het dan ook. Je bent veel drukker bezig met kijken op het scherm
Fijn! Je houdt het wel spannend! Belangrijkst is dat het hartje sterk klopt en zeker met een onregelmatige cyclus kan het zo een paar dagen schelen
Urgh zo’n eendenbek, dat vind ik wel echt afschuwelijk! Inwendige echo stelt echt niks voor. Beetje gek wellicht, maar geen pijn.
Ze kunnen er met deze termijn heel makkelijk mis zitten. Belangrijkste is dat je het hartje zo sterk zag kloppen. Het meten op deze termijn zou ik niet teveel waarde aan hechten. Vooral met een onregelmatige cyclus al niet.
Kan ik me goed voorstellen, dat afwachten, zeker als je je zwanger voelt is ook heel heftig! Je staat voor je gevoel dan stil en voelt je ook nog eens ellendig. Ik heb bij mijn miskraam toen afgewacht omdat wij op vakantie gingen en uiteindelijk is het toen tijdens vakantie spontaan op gang gekomen. Vond het toen wel heel fijn dat mijn lijf zo snel weer helemaal op orde was en het zelf had opgelost (en het was het spontane beloop afwachten of niet op vakantie gaan en daar had ik ook wel erg veel behoefte aan toen). Ik duim voor jullie voor een wonder, maar snap dat je dat zelf niet meer doet. Hebben jullie nog embryo’s over uit deze ICSI poging of betekend het ook dag jullie gelijk weer een nieuwe punctie etc tegemoet gaan?
Jij hebt ook wel wat meegemaakt. Gelukkig gaat het de goede kant op. Wat een impact heeft het op je hoor. Had echt niet verwacht dat ik het zo zwaar zou voelen.