Herkenbaar, ik heb destijds ook nooit willen wachten, omdat je dan nooit weet wanneer het komt. Mocht je nu of in de toekomst vragen hebben over opwekken met pillen mag je die altijd stellen, ik heb het drie keer gedaan. Nogmaals sterkte!
Kleine stapjes en elk stapje is er 1! Duimen dat je deze ronde geluk hebt. Ik wens je toe dat je je verlies een plekje kunt geven
Ik heb even teruggelezen om naar je testen te kijken en ik zou mij op basis van je echo echt geen zorgen maken. Dit zeg ik vanuit eerlijkheid en ervaring, niet om je te zeggen wat je wilt horen. Tuurlijk ik kan geen garanties geven, maar als ik naar je testen kijk is het heel voor de hand liggend dat je minder ver bent dan je oorspronkelijk berekend had op basis van eerste dag laatste menstruatie. Je positieve streepjes test van woensdag 30 maart lijkt qua donkerte op een 8-9 dpo test. Als ik daarmee reken, dan zou je 4 of 5 april 4 weken zwanger zijn en dan ben je nu 6+0 of 6+1 en is je UD 12-13 december. Volgens mij komt dat aardig in de buurt met wat ze bij jou vandaag hebben gemeten?
Dat is dan nog een schrale troost, hopelijk zit tussen die 7 een mooi embryo waarbij het wel goed gaat!
Goedemorgen dames, Wat gaat het topic ineens hard! Gefeliciteerd aan iedereen die een goede echo heeft gehad! Heel fijn . Helaas zag ik ook wat verdrietiger nieuws voorbij komen, sterkte aan degenen waarbij de echo minder positief was. Ik zou in eerste instantie pas 29 april een eerste echo hebben bij 8+5, maar ben zo zenuwachtig en onrustig dat ik een extra echo heb ingepland voor vanmiddag (gewoon betaald bij een echopraktijk zeg maar, wilde de vlk er niet mee lastig vallen ). Hoop dat mijn onrust niets te maken heeft met een voorgevoel dat het niet goed zou zijn, maar we zullen het vanmiddag gaan zien. Heb trouwens helemaal geen zwangerschapsklachten, soms pijn linksonderin de buik. Die specifieke pijn veroorzaakt misschien ook een beetje mijn ongerustheid.
Ik heb ook erg weinig klachten hoor. Heel soms indd is een keer een steek onder in mijn buik en mijn borsten zijn ook wel erg gevoelig. Maar verder niks. Wat fijn dat je vanmiddag alvast een echo hebt. 8,5 week is ook wel lang kan ik me voorstellen. Succes vanmiddag
Hopelijk word je vanmiddag gerustgesteld met een mooie echo. Snap dat je m vervroegd heb, bij 8.5 week is het wel erg lang wachten. Hoe laat heb je de echo? Wij mogen om half 12 nog een keer, hopelijk dan nog alles goed. Vandaag 7.1, hoop dat ik nog een echo krijg voor de termijnecho. Dat heeft hij eerder wel geopperd.
Het is ook niet om de klachten die ik niet heb hoor, want bij mijn dochter had ik dat ook niet. Het is juist de pijn in de linker onderbuik waar ik wat ongeruster over ben. Hopelijk is alles goed.
Dat is inderdaad lach wachten! Ik kon 7+1 al niet ‘aan’ en heb ook een ‘pretecho’ geboekt met 6 weken uit nieuwsgierigheid (en m’n eigen geruststelling na 2 miskramen). Mag morgen 10.20!
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 december DonZa - 24 Jaar - 1e kindje 2 december 3 december 4 december Angel1986 - 36 jaar - 2e kindje Annesmit - 28 jaar - 2e kindje Jolien92 - 29 jaar - 1e kindje 5 december 6 december Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje Frummels - 34 jaar - 3e kindje 7 december Lampje007 - 35 jaar - 2e kindje (mmm) Romytje - 35 jaar - 1e kindje (mmm) 8 december Momim - 34 jaar - 2e kindje (mmm) 9 december Sunflowerr - 28 jaar - 4e kindje 10 december 11 december 12 december Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje (mmm) Eendropje - 34 jaar - 2e kindje 13 december Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje RoosAnne - 33 jaar - 2e kindje 14 december Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - 1e kindje 15 december Charlotmk - 27 jaar - 1e kindje (mmm) ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April 19-04 Romytje: 1e echo 19-04 Momim: 1e echo 19-04 Sunflowerr : 1e echo 20-04 Wishfull123: 1e echo 20-04 Angel1986: 1e echo in het ziekenhuis 20-04 Lampje007: vitaliteitsecho 20-04 Charlotmk: 1e echo (pretecho) 22-04 Leentjeleerdelotjelopen: intake VK 25-04 Angelique65: 1e echo 26-04 Dutchgirl1991: afspraak gynaecoloog 26-04 Jolien92: 1e echo 28-04 RoosAnne: 1e echo 29-04 Dutchgirl1991: 1e echo 29-04 Annesmit: 1e echo + intake vk 29-04 Charlotmk: 1e echo ziekenhuis Mei 02-05 Angel1986: intake VK 02-05 Eendropje: tweede echo 03-05 Leentjeleerdelotjelopen: eerste echo 03-05 Frummels: tweede echo 05-05 Louisesl: Eerste echo 09-05 Angel1986: Termijnecho 10-05 Sunflowerr: intake verloskundige 15-05 Frummels: termijnecho 23-05 RoosAnne: intake vk + termijnecho 24-05 Dutchgirl1991: intake vk + termijnecho Sterretjes: ⭐ Laatje