Nog 2 uurtjes! Gaat gelukkig al opschieten. Hier gelukkig weer een goede echo. Zal ze toevoegen, de echo van een week geleden en vandaag. Hartje klopte mooi en qua grootte ook precies volgende de termijn die ik betekend heb. Best al een verschil te zien tussen de 2 echo's! Voor nu zijn we klaar in het ziekenhuis en wordt de zorg overgedragen naar de verloskundige. Die wilde ik bellen, maar de praktijk is dicht vandaag. Morgen maar even bellen dan. Dan even kijken wanneer de termijnecho is. Als dat nog lang duurt dan plan ik zelf nog een extra echo in Succes strakjes! @angel1986 gefeliciteerd!
Vandaag eindelijk de eerste echo, een mooi klein kindje met ienie mini armpjes, nu 1cm groot!! Mooi kloppend hartje gezien Uitgerekende datum van 1 naar 5 december. 17 mei termijn echo
Wat een verschil al in een week tijd he! Fijn dag je een goede echo had. Ik moest vanochtend ‘gelukkig’ met mijn dochter naar de kinderarts en dat duurde natuurlijk allemaal eeuwen haha. Dus wel wat afleiding gehad. Vanochtend een beetje bloedverlies wat natuurlijk niet erg meehielp met de zenuwen… nog even en dat weten we of het voor nu goed zit. Denk zelf dat ik een week teruggezet ga worden haha. groot gelijk trouwens dat je dan een extra echo inplant. Heb ik dus ook gedaan haha. Moet er wel voor dokken, maar dat heb ik er wel voor over!
Gelukkig wat afleiding, al zijn er betere manieren om wat afleiding te zoeken O bloedverlies maakt het wel weer even extra spannend! Was het veel? En nu weer gestopt? Het is natuurlijk schrikken, maar bij mij bleek alles toch nog goed! Maar goed dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen
Hier helaas slecht nieuws. Mijn gevoel klopte. Enkel een lege vruchtzak. Er is eigenlijk geen hoop meer. Ben echt zo verdrietig
Nee het heeft niet doorgezet. Achteraf twijfel ik ook of het bloedverlies was, heb er niet heel goed naar gekeken.. Ik dacht vanochtend een veegje in de afscheiding ontdekt te hebben, maar twijfel of het dat was. Verder geen symptomen van een miskraam nog. We wachten het af of het lichaam het zelf oppakt.
Wat een rot bericht!! Kun je niet minder ver zijn dan gedacht? Dacht ergens van jou een berichtje te hebben gelezen dat je het niet geheel zeker wist met termijn… Heel veel sterkte iig
Klopt, maar 10/4 had ik wel al een 3+ op de CB. Dus dan zou ik nu 6+3 moeten zijn minstens. En dat klopt ook met mijn vermoedelijke eisprong. Zou misschien nog 2 dagen minder ver kunnen zijn, maar dat maakt qua echo niet veel uit denk ik. Was ook geen dooierzakje te zien.
Hmm nee… dan zou je wel al een dooierzakje erin zien normaliter. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wanneer moet je terug?