Ik gebruik alle soorten testen hahaha. Helaas stond mijn cb nog steeds op 1-2 weken ook. Vanmorgen was de test hetzelfde als gisteren. Hoe snel nemen de testen af bij een miskraam?
Kan je geen bloed nemen? Bij sommigen verdubbeld het hcg wat langzamer, dan kan zomaar ook bij jou zijn. Ik weet van bij de vorige zw (helaas ook een mk, dus spectaculaire waarden zeggen niets) dat ik snel hcg maak. Knuffel voor de onzekerheid ❤️
Precies dit. Niet iedereen krijgt ook een knaltest hoor. Er zijn genoeg dames die met wat lichtere testen een succesvolle zwangerschap hebben gehad. En ook wat hier al gezegd is. Kan zijn dat je langzaam hcg aanmaakt. Misschien toch even contact opnemen met de huisarts voor bloed prikken?
Ja inderdaad dat is een goed idee. Als ze bloed prikken en dan over een dag of 2 weer heb je echt een veel beter beeld dan met die testen
Ik weet niet of ze me zomaar bloed laten prikken. Een knaltest hoef ik ook niet perse te hebben, maar wil wel heel graag een oploop. Die had ik en toen in ene was de test lichter.
Lijkt mij wel een goede reden om bloed te prikken. Verschilt denk ook per huisarts. Als je het uitlegt dan is er vast wat mogelijk. Zo in de stress moeten zitten is ook niet fijn
Ik denk dat je je onzekerheid moet aangeven bij de huisarts. Zou wel heel erg gemeen zijn als hij of zij toch niet gaat willen. Anders even ziekenhuis bellen, misschien kan je een week eerder voor de echo??
Ja misschien dat ik het ziekenhuis even een bericht stuur. Maar ben dan weer zo bang dat ze denken van pffff je moet ook niet blijven testen en je moet maar wachten
Valt altijd te proberen. Nee heb je al. Ja kan ja altijd krijgen. Maar zolang je ook geen bloedverlies hebt met krampen is er nog zeker hoop toch?
Ik stop per direct met testen nu! Heb nu weer een knaltest en is goed zo nu. Ga me niet meer onzeker laten maken
Kijk eens aan. Lag het zeker aan je samenstelling van je urine. Dit zijn mooie testen. Ziet er gewoon hoopvol uit. Nu gewoon stoppen met testen en wachten tot de echo.
Ja ga ik ook doen, komen alleen vandaag 2 CB met wekenindicator binnen, vind het ook zonde om die niet te gebruiken hahaha dus sta ik tweestrijd
Haha snap ik de mijne zijn net binnen gekomen dus, kan zijn dat ik ze ook doe hoor. Anders zonder van het geld.
Naar mijn berekening op basis van mijn laatste cyclus zou ik nu precies 4 weken zijn, maar door mijn onregelmatige cyclussen kan het zijn dat ik wat verder ben en ook aan de super knaltesten te zien. Dus ik denk ergens tussen de 4á5 weken.