Uitgerekend 1 t/m 15 december 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel1986, 24 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunflowerr

Sunflowerr Bekend lid

19 aug 2021
    615
    517
    93
    Vrouw
    Hier gaat alles goed! De baby beweegt volop, dat is zo’n geruststelling. Op dagen als die draak zich draait. En ik hem dus minder voel, val ik gelijk in m’n oude ‘ oh oh is alles wel goed ‘ patroon. Maar gelukkig zijn die dagen minder dan de dagen dat m’n buik op en neer vliegt, nu al! Ik hou me vast:D. Verder lekker aan het aftellen tot we in Italië zitten. Hoewel ik het ergens spannend vindt, 3 kleine kids + zwanger. Kijk ik er ook echt ontzettend naar uit!

Hoe is het met jou @angel1986 vooral gezien het nieuws van afgelopen week..

Hoe is het met jullie babykamers / baby aankopen? Wij zijn al een heel eind op weg. Wil dit altijd toch een beetje op tijd allemaal in orde hebben, creëert een soort rust in m’n hoofd:o:. De naam anderzijds…. Hm ja. Daar zijn we nog steeds niet over uit haha.

2. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Wat een kekker vooruitzicht naar Italië. Ik was alleen met een peuter en zwanger maar Kos. Vond het ook spannend zo in mijn eentje, maar het was echt super. Kinderen vermaken zich zo goed, waardoor jij ook echt kan ontspannen en genieten.
    Hier gaat het inmiddels wel, van de meeste schrik bekomen. Vind het alleen niet leuk om zo'n heel traject in te moeten. Maar het is wat het is.
    Ik heb werkelijk nog niks gekocht en nog niks gedaan aan de babykamer. Wanneer het minder warm wordt ga ik er eens aan beginnen.

3. Angelique65

Angelique65 Actief lid

23 nov 2021
    255
    182
    43
    Vrouw
    Hier op dit moment even iets minder. Snachts heel veel pijn gehad aan mijn linker zei, wat doorloopt naar mijn lies en linkerkant van m’n rug. Ik kon niet slapen omdat ik zo’n pijn had bij bewegen en liggen en eigenlijk alles wat ik deed. Vanmorgen mijn urine ingeleverd of advies van vk. Hopelijk zijn ze erachter wat het is. Misschien wel nierbekkenontsteking al heb ik geen klachten gehad van een blaasontsteking.

wel voel ik de kleine heel veel nu, echt een fijn gevoel en elke dag bevestiging .

4. Sunflowerr

Sunflowerr Bekend lid

19 aug 2021
    615
    517
    93
    Vrouw
    @Angelique65 wat vervelend. Wanneer kun je de uitslag verwachten?

@angel1986 Wat lekker naar Kos! Daar hebben jullie vast genoten. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

@Frummels Wanneer wordt jij weer in het ziekenhuis verwacht?

Wij hadden vandaag weer een controle, baby doet het perfect. Kregen nog een stukje 3D echo, en deze baby lijkt precies op z’n broers en zus! De 3 wat we al hebben zijn kopieën van elkaar. En deze baby gaat daar dus gezellig in volgen. Zo bijzonder om te zien!

5. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Oh wat vervelend die pijn zeg, heb je het alleen met liggen? Misschien bekkeninstabiliteit?

6. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Oh wat leuk om te zien dat je zoveel gelijkenissen ziet!
    Ik heb volgende week woensdag een afspraak met de chirurg van het schisisteam. Met 28 weken heb ik weer een GUO in het ziekenhuis. En de rest hoor ik dan allemaal wel.

Sunflowerr vindt dit leuk.
  7. Angelique65

Angelique65 Actief lid

23 nov 2021
    255
    182
    43
    Vrouw
    Ik mag straks na 14:00 uur bellen voor de uitslag
    Geen idee is bekken niet vooral aan de onderkant? Ik heb echt last van de zijkant en nu nog heb ik de hele dag is het j gespannen en pijnlijke buik.

8. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Zit altijd stiekem mee te lezen met andere topics... in het uitgerekend in September draadje zit ook iemand die te maken heeft met het schisisteam, wellicht hebben jullie wat aan elkaar? :)

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat ze zo op elkaar lijken! En fijn dat alles goed is!
    Ik mag volgende week dinsdag weer.

Sunflowerr vindt dit leuk.
  10. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Jeetje klinkt echt vervelend. Hopelijk kunnen ze uitvinden wat het is en kan je er iets tegen doen

11. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Oh wat lief dat je dat zegt, weet je ook diegene's naam?

12. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Pfoe geen idee sorry.. m'n hoofd is een vergiet :roflmao:

13. Jolien92

Jolien92 Lid

1 okt 2021
    32
    25
    18
    Vrouw
    Mijn echo van woensdag was helemaal goed. (Was de 20-weken echo die ik pas met 21 weken heb gehad). Fijn om hem eens helemaal in detail te kunnen bekijken :)

Frummels en angel1986 vinden dit leuk.
  14. Lampje007

Lampje007 Actief lid

15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Hier ook een hele goeie 21w echo gehad, weer een zorgje minder :rolleyes: Dadelijk ook een leuke last-minute ingepland (wouden toch ff het groene licht afwachten) maar laat die baby-moon maar komen :D

Buiten de oude kleertjes van de dochter en wat nieuwe aangekochte al gewassen (gezien zonnepanelen dus ideaal om nu wat extra wasjes te draaien), nog niets in orde. Er moet een hele kamer leeg + ingericht worden voor de oudste. Voor m’n partner een werkje als het herfst wordt o_O Achja, komt goed! En de rest ligt ergens wel op zolder, dus dat haal ik uit eens de kamers klaar zijn.

Halfweg dames! Wat gaat het ineens snel!!

Frummels en angel1986 vinden dit leuk.
  15. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Hahaha herkenbaar

16. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Hoe is het met iedereen?
    Lukt het de dames die rustig aan moeten doen een beetje?
    Hier behalve wat kleertjes nog niets voor de baby gekocht. Wij gaan hopelijk oktober/november verhuizen, dus de babykamer komt in het nieuwe huis. Wel al uitgezocht welke co-sleeper ik wil en meubeltjes hebben we nog van zoontje. Over het thema van het kamertje twijfelen we nog, hebben wel al 2 opties:)
    Hier zijn de bewegingen van de baby inmiddels ook aan de buitenkant voelbaar soms, zo gezellig weer om de hele dag door baby te voelen :)

17. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Hoii ,ik ben van het september topic en mijn dochtertje heeft een schisis als je wil mag je berichtje sturen ;)

angel1986 en Flops vinden dit leuk.
  18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum

1 december

2 december
    Bloemetje198 - 33 jaar - 6e kindje
    DonZa - 24 jaar - 1e kindje

3 december
    Frummels - 35 jaar - 3e kindje

4 december
    Angel1986 - 36 jaar - 2e kindje

Jolien - 29 jaar - 1e kindje
    Esther87 - 35 jaar- 4e kindje

5 december
    Sunflowerr - 28 jaar - 4e kindje

6 december

7 december
    Lampje007 - 35 jaar - 2e kindje (mmm)
    Melv93 - 29
    jaar - 1e kindjes

8 december
    Momim - 34 jaar - 2e kindje (mmm)

9 december
    Eendropje - 34 jaar - 2e kindje

10 december
    Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje (mmm)

11 december

12 december
    Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje

13 december

RoosAnne - 33 jaar - 2e kindje

14 december

15 december

16 december
    Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - 1e kindje

♡ Meisje (8) | ♡ Jongen (6) | ♡ Verrassing (1)

Echo's/ afspraken:

Augustus
    02-08 Frummels: tweede GUO2
    03-08 Dutchgirl1991: controle gynaecoloog

Sterretjes:
    ⭐ Laatje
    ⭐ Romytje
    ⭐ Annesmit
    ⭐ Charlotmk
    ⭐️ Wishfull123

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je de kleine zo goed voelt! Hier ook, kan ik zo van genieten!
    Wat heftig zo hoog zwanger verhuizen! Heel veel succes!
    Hier lukt het rustig aan doen redelijk voor zover dat kan met twee kleine koters. Maar ik zit op de bank meer en heb wat minder taken op mij genomen.

20. Melv93

Melv93 Lid

28 mrt 2022
    49
    30
    18
    Vrouw
    I
    Ik ben eventjes afwezig geweest, maar heb bijgelezen! Ik heb met precies deze klachten (+ overgeven van de pijn/misselijk van de pijn) 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met vermoedelijk nierbekkenontsteking. Antibiotica gekregen via infuus. 2 weken daarna kreeg ik dezelfde klachten, maar hier kwam na allerlei onderzoeken niets uit. Uiteindelijk de diagnose Acnes gekregen (zenuwbeknelling in de buikwand) die kan ontstaan door de zwangerschap. Inmiddels ben ik gelukkig weer pijnvrij. Het kon zijn dat ik dit mijn hele zwangerschap zou houden, of dat het weer over zou gaan als mijn baarmoeder verder zou groeien. Inmiddels een aantal weken verder dus ik hoop dat nu wegblijft! Ik weet niet of er bij jou nog iets uit is gekomen?? Maar deel mijn verhaal even, mocht er niets uit zijn gekomen kan je daar nog aan denken, veel mensen kennen het niet namelijk! Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat in ieder geval:)

Deel Deze Pagina