Hee, Ik heb ook een hele poos niks laten weten..maar man man Lampje007, niet normaal dat jullie dit moeten meemaken. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen de komende tijd Neem jullie tijd en koester ieder moment met jullie dochtertje, die overigens een prachtige naam heeft. Liefs
Bedankt meiden voor de lieve woorden. Het is al bij al meegevallen, iedereen in het zh is enorm lief en zorgzaam. Ook vanuit onze omgeving niets dan liefde. Ze is ontzettend prachtig en wondermooi, instant verliefd. De pijn is pittig, verlies wat bloed dus zal wat langer moeten blijven dan de vooropgestelde 2 nachten. Ik ga me hier afmelden, zodat jullie gewoon verder kunnen posten. Wanneer de tijd rijp is, post ik het volledige verhaal wel in een nieuw topic. ❤️
Heel veel sterkte voor nu en later. Ik begrijp dat je uit dit topic vertrekt. Dikke virtuele knuffel!
De kleine man groeit goed in z’n eigen lijntje, daardoor zijn de grote zorgen weggevallen. Ik ben niet meer medisch, krijg op eigen verzoek wel nog een echo over een paar weken en een doppler omdat het voor mij wel een heftige omschakeling is van: we gaan je vanaf nu wekelijks checken naar; ga maar weer naar de verloskundige. M’n gyn stelde dit zelf ook voor. Verder ligt hij nog steeds dwars dus hopelijk gaat hij wel nog draaien de aankomende weken, anders ga ik voor een versie.
Wat fijn!! Top dat je evengoed nog een echo krijgt. Zou mij persoonlijk ook niet geheel lekker zitten. Van strikte controle, naar amper iets.. met hoeveel weken heb je weer een groei echo? Wij hadden vandaag weer een groeiecho. Hoofdje en buikje liggen iets voor op het gemiddelde. Beentje is een stuk kleiner (was al met de 20 weken echo zo) papa is ook niet heel groot, dus het verbaasd me ergens ook niet zoveel. Meneer wordt nu op 2100 gram geschat. Bizar te bedenken dat onze dochter met 39 weken geboren werd met 24xx
Vandaag weer een controle gehad van de gynaecoloog. Uitslagen van vorige week waren goed. Bloeddruk was nu iets lager, maar nog steeds wel (te) hoog. Met de bijbehorende klachten die ik heb, moet het goed in de gaten gehouden worden. Voorlopig moet ik wekelijks komen, en ook steeds vooraf urine inleveren. Heb dit vandaag ook weer gedaan, daar komt nog vandaag uitslag van als het goed is. Het zou kunnen dat het bij een (beginnende) zwangerschapsvergiftiging past, maar dit hoeft niet per se zo te zijn gelukkig. Wordt dus weer vervolgd!
Duimen dat het niks blijkt te zijn!!! Wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Zelf ook alert zijn op mogelijke signalen!! Voel je jezelf wel goed?
Jaaa, hoop het ook! Heb wel wat hoofdpijn en hou veel vocht vast dus moet voorlopig wekelijks op controle.
Hoe is het met iedereen hier? Nog heel eventjes geduld voor iedereen. Wij hebben gisteren weer een controle gehad. Bevalplan besproken. Met 37 weken precies gaan ze beginnen met strippen, en dan hopen we dat het zo vanzelf opgang komt! Met 36 weken kijken ze alvast hoeveel ontsluiting er is, en hoe het met de baarmoederhals staat. Hoe het er nu uitziet hebben we hoe dan ook in week 37 onze baby in de armen. Zó onwerkelijk! Maar ook ontzettend fijn om ergens naar toe te leven. Is iedereen klaar voor de komst van de baby?
Hee, Ja alles staat hier klaar!! Alleen nog wasjes draaien. Is er een rede dat ze je zo vroeg al inleiden sunflowerr? Hier gaat het goed mag niet klagen, volgende week laatste weekje werken. Mevrouw is met 33 weken in onvolkomen stuit gaan liggen en ze heeft nog 1 kans om te draaien anders as. Woensdag een versie met 36 weken. Ik word Overigens tussen de 38-39 weken ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. Ben benieuwd wanneer ik een datum krijg, gister in het ziekenhuis het bevalplan besproken, maar dat is geheel afhankelijk van of ze nog gaat draaien, anders word het ineens een keizersnede. Ik had geen bevalplan, het enigste wat ik wilde was vaginaal bevallen inleiden of niet maakte me niet uit, laat alles op me af komen. Maar zelfs dat word nu misschien anders....fingers crossed...dinsdag echo. Gisteren lag ze nog in stuit, ga morgen yoga doen
@Lampje007 wat vreselijk om dit te lezen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe! Een hele dikke knuffel!
Wat lekker bijna met verlof!! En wat een klein draakje zeg. Dat ze nu nog even in stuit is gedraaid! Hopelijk bedenkt ze zichzelf nog op tijd en draait ze terug.. Spannend even dus! Reden zo vroeg de bevalling een handje helpen. Ik ben 2 keer zonder problemen bevallen in week 37. Waarvan er bij 1 ook een ‘handje’ is geholpen. En 1 keer in week 39 bevallen, dat was een drama. Navelstreng om haar nekje + meerdere knopen erin waardoor dysmatuur. Vanaf het begin dus besproken dat ik niet tot de 40 weken wil lopen, en gelukkig heb ik een hele begripvolle verloskundige. Ze stelde zelf dus ook voor om te beginnen met strippen op 37 weken, wanneer de baarmoederhals dan al gunstig genoeg zou zijn gaan ze zelf de vliezen breken (thuis) ik ben 3 keer bevallen op gebroken vliezen. Zowel 1 x vanzelf. Als 2 x vliezen doorgebroken door verloskundige zonder weeën. Dus wij gaan er nu een beetje vanuit : vliezen breken, is weeën. Je weet het natuurlijk nooit. Risico is vliezen breken en geen weeën. Dat we naar het ziekenhuis moeten voor wee-opwekkers. Maar dat risico neem ik dan graag. We gaan het zien! Met 36 weken kijken ze naar de bmh, en dan vanaf 37 gaan we een handje helpen. Heel spannend, het is al zó dicht bij.
@Lampje007 vreselijk dit verlies, heel veel sterkte.❤ Hier deukjes met de verhuizing, duurde langer dan gepland. Eerst was het huis al later dan gepland klaar. Babykamer staat wel al zo goed als klaar, commode is er vandaag heen en dan kan die ingericht worden. Komende week leveren we de sleutel van het oude huis in. Hopelijk na volgend weekend eindelijk rust, ben dan 36 weken dus zou wel fijn zijn. 7-10 hadden we een groeiecho en alles was piekfijn in orde. Gister weer een groeiecho gehad, en plots zit er een cyste gevuld met vocht bij de navelstreng-placenta. Kleine doet het wel goed is al 2800 gram. Maar die cyste maakt me angstig, geen idee wat het is of het gevaarlijk is of wat. Vk heeft naar het ziekenhuis gebeld en die nemen contact op om te bekijken wat het is, en hoe verder. Spanning die ik nu even niet kan gebruiken. Ben al zo moe van het verhuizen en nu deze onzekerheid er nog is bij. Sorry voor dit ego bericht maar zit er erg mee in mijn hoofd. Vk zeg maak je voor nu geen zorgen, maar dat doe ik wel...
Schrikken zeg! Geen ervaring mee.. Hopelijk kun je snel terecht in het ziekenhuis en krijg je daar meer duidelijkheid. Heeft de verloskundige helemaal niks gezegd over wat het zou kunnen zijn? Fijn dat jullie verhuizing wel goed vordert nu!
Vanochtend een succesvolle versie gehad! Wel heftig hoor, maar gelukkig heel kort. Ik vond het infuus prikken vervelender, ze krijgen mij nooit geprikt Hopelijk blijft dametje nu liggen
Hey iedereen, Ik ben vorige week zaterdag 29-10 bevallen van Noud en Floor Het was een pittige bevalling, ik ben veel bloed verloren, dus ik heb nog een lang herstel nodig! De kleintjes doen het super! Ze moeten na verwachting nu nog een week of 3 in het ziekenhuis blijven, dat is/was wel even pittig voor ons, je wil ze het liefst toch meteen mee hebben naar huis. Maar ze zijn in goede handen en we zijn dankbaar dat ze gezond zijn! Ik wil iedereen alvast heel veel succes wensen met de bevalling en hoop dat het voor iedereen voorspoedig mag gaan! Veel liefs
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling!! Hopelijk knap jij snel op, en mogen de kleintjes gauw mee naar huis. Wat waren hun gewichtjes bij de geboorte? Lekker genieten nu!!