Uitgerekend 1 t/m 15 december 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel1986, 24 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchgirl1991

Dutchgirl1991 Fanatiek lid

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! ❤️ @Melv93

2. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling! Hopelijk mogen ze snel mee naar huis

3. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Fijn! Duimen dat je gewoon vaginaal kunt bevallen en ze niet weer eigenwijs gaat doen ;)

4. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Wat naar, die spanning! Weet je inmiddels al iets meer?

5. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Ik kreeg geen berichten meer, en een beetje druk dus had niet door dat hier nieuwe berichten waren. Bij ons alles goed, inmiddels met verlof, dat is wel fijn! Nu alle tijd om ons op de verhuizing te richten… pff, toch niet bepaald een aanrader, verhuizen in je verlof;) we zitten nu op een tijdelijke woonplek, komende week moeten we onze oude woning opleveren en hopelijk kunnen we over 2-3 weken ons nieuwe huis in. Wordt dus nog spannend waar de baby geboren gaat worden. Gelukkig voel ik me goed en doet de baby het goed!

6. angel1986

angel1986 Actief lid

8 jun 2008
    418
    236
    43
    Vrouw
    Sales
    Uithoorn
    Gefeliciteerd met je kanjers! Lekker genieten!

7. Bloemetje198

12 mei 2022
    41
    23
    8
    Vrouw
    Na een lange tijd een update, weer bij 2 ziekenhuizen geweest voor de "cyste".

Gister in het erasmus mc geweest voor een GUO. Gelukkig is het "maar" een bloedvat naast de placenta. Zit een kleine flow in maar het erasmus ziet er geen probleem in en mag gewoon vagina bevallen. Uk doet het goed is nu al 3500 gram, ben nu 36+6. Flinke dame dus, maar daar ben ik wel blij om op dit moment. Na de bevalling gaat de placenta wel naar de patholoog voor onderzoek. En mijn echo foto's van dat bloedvat gaat het erasmus gebruiken voor studie en straks de uitslag van het pathologisch onderzoek. Verder lichamelijk doet alles pijn en lopen gaat moeilijk helaas.

Hoe is het verder met iedereen hier?

Sunflowerr vindt dit leuk.
  8. Sunflowerr

Sunflowerr Bekend lid

19 aug 2021
    615
    517
    93
    Vrouw
    Wat fijn bloemetje! Zal toch een hele last van je schouders vallen nu. En wat een gewichtje zeg!!!

Wij hadden vandaag onze laatste groei echo, baby wordt nu geschat op 2900 gram (36+2). Iets kleiner dan gemiddeld, maar een prima gewicht voor kindjes van ons. Aanstaande dinsdag wordt ik gestript. We hopen volgende week een baby in huis te hebben! Ik voel me verder nog prima eigenlijk.. maar ik ben er wel héél erg klaar voor om ‘m te ontmoeten:D

9. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    J
    Wat fijn! Hopelijk nu ‘ontspannen’ laatste weken. Vervelend dat de laatste loodjes zo zwaar zijn, lukt het nog wel jezelf te vermaken/ontspanning te zoeken?

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat de versie succesvol was! Blijf liggen kleintje!

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Gefeliciteerd met je twee kleintjes! Moet jij zelf ook in het ziekenhuis blijven ivm je herstel? Wat was de termijn waarmee je bent bevallen en was het een (geplande) inleiding of iets anders?

Heel veel sterkte met je herstel en hopelijk mogen ze snel met jullie mee naar huis!

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dat lijkt mij idd een uitdaging, ik bewonder je flexibiliteit hoe je er steeds over praat!

En als je uiteindelijk kijkt wat een baby nou echt nodig heeft en je een ‘gewenst plaatje’ niet in je hoofd hebt, dan komt het vast helemaal goed! Wanneer mogen jullie ook alweer in jullie nieuwe huis?

13. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat naar al die lichamelijke klachten! Ben je inmiddels wel wat gerustgesteld door de artsen? Mag je ‘gewoon’ afwachten of gaan ze je inleiden ivm de grootte van de baby?

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Hoe was je bmh meting? Blijkbaar goed als ze je gaan strippen eerdaags. bizar dat ze binnenkort al komen voor mij haha, ik ben beide keren na de UD bevallen dus daar ruim voor bevallen voelt voor mij als een soort van scenario dat niet bij mij past.
    Fijn voor jou dat het nu aftellen geblazen is! Alles al in gereedheid?

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Jullie ook al zo’n last van voorweeen? Zegt natuurlijk helemaal niets en kan me ook totaal niet voorstellen dat ik binnen 2-3 weken ga bevallen maar sinds eergisteren heb ik vooral s avonds al flink gerommel.

Word er wel wat onrustig van omdat het mij wel attent maakt op het feit dat het er echt bijna aan zit te komen en ik nog het een en ander moet afmaken/regelen voor de kleine komt. Gelukkig heb ik aankomende week wat meer tijd om het een en ander af te ronden!

16. Bloemetje198

12 mei 2022
    41
    23
    8
    Vrouw
    Dinsdag weer een afspraak dan wil ik bespreken welke opties er zijn. Het afwachten oog op het gbs vind ik niet prettig en mijn lijf is gewoon op en die kleine is toch al mooi gegroeid. Dus ik hoop dat ze de natuur een handjes willen helpen.

17. Bloemetje198

12 mei 2022
    41
    23
    8
    Vrouw
    Bizar he dat het er al bijna opzet. Moet je nog veel doen voor die kleine? Alles verder goed met jou en die kleine?

Hier telkens een onrustige buik en veel slijm verlies.

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ja gaat goed! Ik werk elke dag paar dingetjes van m’n lijstje af. Belangrijkste is nog het pakken van m’n vluchttas, heb al lijst gemaakt wat erin moet en deel klaargelegd maar morgen ga ik die afmaken. Verder is het kamertje nog niet helemaal af, ga ik morgen laatste dingen voor shoppen en is de cosleeper nog niet opgemaakt.

Maar morgen en overmorgen heb ik grotendeels m’n twee meiden niet dus dan kom ik ook echt ergens aan toe, want als ik m’n peuter in mij heen heb blijkt dat toch best lastig omdat zij ook veel aandacht vraagt. En m’n energie is natuurlijk ook maar beperkt op een dag.

19. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Ik ben niet altijd zo relaxed ;) probeer het wel zo veel mogelijk te zijn, want met stress verandert de situatie niet en zowel voor de baby als voor mij is stress niet goed en wat je zegt, uiteindelijk heb je maar weinig nodig om een baby te krijgen en de eerste dagen/weken op te vangen :)

20. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43

Deel Deze Pagina