@Kippetje88 een meisje jippi! Van harte gefeliciteerd. @Cindy1977 o dat is schrikken zeg!! Is 3cm kort? Of valt dat nog mee (heb werkelijk geen idee) Hopelijk helpt de rust!!
Echt helemaal niks gekocht. Vond het zwaar tegen vallen. Wel verliefd op een wagen geworden maar vind 2600 euro iets te veel van 't goede hahaha
@Cindy1977 oh nee wat schrikken! Gelukkig zijn ze er nu wel achter en kunnen ze het goed in de gaten houden. Sterkte!
oh echt! Ik kan er altijd leuk shoppen. Misschien filiaal afhankelijk? oeh nee die prijs is wel erg over de top.
Weer 2 meisjes erbij! Gefeliciteerd. De meiden komen weer wat dichter bij de jongens! @Cindy1977 , dat is schrikken. Vorige zwangerschappen geen last van gehad?? Voelt iedereen de kleine al? Ik denk 2x wat gevoeld te hebben, afgelopen maandag en 1,5 week daarvoor. Maar verder blijft het toch echt gissen. Moet zeggen dat ik wel regelmatig gevoelige buik heb, maar ik denk dat dat verklevingen en banden zijn waar aan word getrokken.
@Cindy1977 oh wat schrikken zeg. goed je rust nemen. Qua voelen. Ik voel de kleine soms heel erg goed en lijkt het soms of ik het voetje of iets kan pakken als ze dicht tegen. De buik aan trek
Ik voel de kleine (denk ik) nog niet.. de echoscopiste vroeg me nog of ik haar voelde, maar op het moment weet ik niet wát ik precies moet voelen haha. Ze zei dat het nu in ieder geval wel een keer kon komen, aangezien de placenta achter lag. Wij gaan trouwens rond 27 weken nog een 3d echo laten maken! Ben zo benieuwd
Super leuk! Hoe voel je je baby dan, wat voor gevoel krijg je dan in jouw buik? Ik vraag me namelijk echt af waar ik op zou moeten letten haha!
Je voelt soort van gefladder, plopjes. Tis een bijzonder gevoel. Je zal eerst denken is dit het of zijn het mn darmen. Maar je gaat het vaker voelen dus je zal al snel merken dat het de baby is wat je voelt. Hier placenta voor. Baal daar best van. Iemand daar ervaring mee? Blijven de bewegingen daardoor heel de zwangerschap vaag of komt het gewoon alleen later? Hier nog niet echt wat gevoelt. Ja ik voel soms echt iets in mn buik. Dus niet tegen mn buik aan. Alsof de baby tegen mn rug aanschopt ofzo. Dus ik denk dat ik hem af en toe wel heb gevoeld. Maar super vaag...
Hier ook placenta voor en voel nu nog niks. Bij de eerste ook placenta voor, en toen voelde ik haar ook rond 20 weken goed. Je voelt het misschien wat later, maar geloof me dat je uiteindelijk niks merkt van die placenta voor genoeg beweging zodat je aan het einde denkt: hou es op
Ik voel de kleine al een poosje. Niet heel duidelijk maar inmiddels wel dagelijks. Pas voelde ik het echt heel duidelijk.. Maar over het algemeen zijn het alleen die typische plopjes.
Ik voel idd ook plopjes en ze worden steeds sterker, vorige week voornamelijk als ik op bed lag maar sinds een aantal dagen ook overdag als ik het iets drukker heb. Mijn man voelt het nog niet, maar dat kan niet lang meer duren.
Nou iig lekker al 24 uur te vegeteren....pfft dat is niets voor mij, dan zie ik alleen maar dingen die nog gedaan moeten worden XD Vandaag pas 2 of 3 harde buiken gehad, dus we gaan de goede kant op, jullie ook soms een harde buik? Ik begon met mijn placenta voor, maar dat is voor nu een previa. Kan nog alle kanten op, maar zo staat het er nu voor. Ik merk grote draaien van Baby ook wel op, maar daar heb ik zoveel stress van dat ik vergeet te genieten XD Je bm hals kan idd weer langer worden met rust Wel een lekker weertje vandaag zeg! Veel plezier deze zondag chickies!
@Cindy1977 lijkt me inderdaad behoorlijk frustrerend. Super zeg! Ik heb geen idee of ik daar last van heb. Soms wel kramp en veel spanning in mijn buik. Probeer er niet teveel op te letten. Nou laten we hopen dat ie weer langer gaat worden met voldoende rust.
Baby'tje voel ja af en toe een plopje.. Maar kan niet wachten tot het echte trappelen begint♥️ Vandaag haar winterjasje gekocht bij de prenatal♥️♥️ Leuke wagens gezien maar met geen 1 een echte klik.. Volgens mij gaat het lastig worden hihi