Welkom @Ianne ook al veel meegemaakt dus als k het goed heb gelezen en heb onthouden. @Eveliennn89 zal je er niet zoveel druk om maken, als het echt ernstig zou zijn dan zou de arts het vast gezegd hebben. Gewoon lekker rustig aan doen en dan komt het vast allemaal wel goed @Kippetje88 haha ik denk als k achter je had gestaan en je dat zei tegen die persoon dan had k m'n lach denk ik niet in kunnen houden. Wat betreft hier die hormonen, valt het nog wel redelijk mee. Ben wel snel geïrriteerd en word daar soms sjaggo van. Ik bereid me ook op de volgende hittegolf voor. Pff dinsdag en woensdag willen ze in het oosten weer rond de 37 graden hebben. Hou van de zomer als het een graadje of 25 is. Het is ook echt alles of niets hier in NL haha
Goedemorgen!! Wat gaat het goed met de weken dansjes! @Kippetje88 haha en gelijk heb je, mensen die in je aura gaan staan moeten gewoon opdonderen en zeker als je aan het pinnen bent @Cindy1977 een gender neutraal toilet wat leuk!! Ik kom ook even langs geld doorspoelen, ik bulk ervan Gelukkig ben ik niet de enige, maar inhouden is soms lastig. Zal wel weer rustig zijn aan de balie zo, ik heb sinds ik zwanger ben nog geen enkele discussie aan de balie gehad, wat heerlijk
@Eveliennn89 snap dat je erg geschrokken bent! Op Google staan bijna alleen maar nare berichten. Vanuit mijn kant dan even een opsteker. Hier een grote hematoom op dezelfde (meest gunstige) plek als jij. De 12 weken schijnt een belangrijke mijlpaal te zijn ivm de aanhechting van de placenta. Ik hoef niet meer terug voor controle. Gewoon bellen naar de gyn als je met vragen zit hoor! Bij mij vertelde ze dat een geprikkelde baarmoeder door veel bloedverlies het grootste risico is. Maar meestal gaat het goed. Ik ga er nu gewoon vertrouwen in hebben dat de hematoom zelf wegtrekt na verloop van tijd en dat de kleine het goed blijft doen. De gyn was hier erg positief. Hoop dat het je iets gerust stelt.
Straks inpakken & dan heerlijk een weekje op vakantie. Heb er zin in, hopelijk denkt mijn lichaam er net zo over.
Heerlijk geniet er van! Wij durven nog steeds niet te boeken.. Ik hoop dat je lichaam een beetje ontspant en je minder klachten hebt!
Snap ik helemaal! Wij hebben ook pas zaterdag geboekt. En blijven voor de zekerheid in NL. Ik hoop het ook! hoelaat moet je naar de gyn?
Oh lekker, fijne vakantie. Waar gaat de reis naartoe? Hopelijk voel jeje een stuk beter en kun je lekker van de vakantie genieten
O beterschap Pff hier ook een piepdag, hoofdpijn, moe, warm en jank het liefst heel de dag. Hormonen!? Bleh. Zelfs voor mijn zoontje eigenlijk het geduld niet. Ik wil energie!!!
De vk moest wel lachen, mag ik in een bubbelbad? Niet dat mijn prille beebje dadelijk loslaat doordat die door elkaar geschud wordt. maar dat is dus helemaal niet zei ze. Meer de bacterie van een bad wat slecht is maar dat is pas later in je zwschap. #blondie
@Meisje93 fijne vakantie, veel plezier en geniet lekker met het mooie weer!! Net de uitslag van de nipt gehad, alles goed, ben zo blij! Vanmiddag niet goed geworden op het werk, overgegeven. Heel lullig maar sommige passagiers stinken zo erg, die lucht is dan echt misselijkmakend.
Bedankt voor je reactie (en al de rest ook). Blij dat het vaak toch ook nog positief afloopt! En ik ga over een dikke 2 weken zeker al eens naar mijn eigen gyn bellen om te vragen wat ze ervan vindt ik had nog een pretecho staan die ik eigenlijk later in de zwangerschap wou gebruiken maar nu gepland voor 18 augustus om de maand toch een beetje te doorbreken en de stress hopelijk een beetje weg te nemen
@Meisje93 fijne vakantie! Hopelijk kan je echt genieten en voel je je goed. @Maps fijn de goede nipt uitslag! Minder van het overgeven... @Christiana @Bella28 hopelijk voelen jullie je ook snel beter! Hier vanmorgen ook eerste keer gebraakt op het werk Hoog tijd om het de collega's te vertellen maar durf nu weer niet meer goed...
Waarom niet? Toen ik het vertelde viel er een hele last van mijn schouders. Kan nou gewoon ziek zijn en me rot voelen zonder smoesjes te bedenken