Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Pln ik vond hem niet nodig, mijn schoonzus had er 1 en die zweert erbij!

2. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    18 weken dansje❤️
    (banner loopt een dag achter..)

Bijgevoegde bestanden:

Regenboogjee, Lenaroos, Mimi91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Pln .... jaaaa die zijn leuk hè! Komt er hier ook, voor in de box of in de bank, liggen ze lekker knus :)

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    moet je even je datum een dagje eerder zetten.
    Loopt ie weer goed. :)

MamavanHayden vindt dit leuk.
  5. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @Regenboogjee goed nieuws! :thumup:

@Pln wij hebben twee katten en het is sommige periodes niet te voorkomen dat er overal haar zit. Ik denk dat een babynestje dan wel prettig is... en dan natuurlijk haar vrij houden.

Regenboogjee vindt dit leuk.
  6. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
  7. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik vond ze ideaal! Hadden er zelfs 2:roflmao: (was 'n beetje overdreven hoor hahahah)
    Gan nu zeker ook een voor ons meisje een kopen (laten maken via fb, vind ik leuker om zelf stoffen uit te kiezen en goedkoper haha)

Mimi91 vindt dit leuk.
  8. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
  9. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ik plas precies ook op een andere manier. Is meer in “fases”, of hoe moet ik het omschrijven. Wanneer ik dringend moet, dan plas ik een klein beetje en denk ik “was het dat maar?”, maar als ik even blijf zitten dan komt er nog, en zo verschillende keren :rolleyes: Ook sinds het begin van de zwangerschap al bijna elke nacht uit bed om te gaan plassen...
    Bij m’n dochter had ik die dingen ook pas meer naar het einde toe...

10. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Snel eens alles terug (diagonaal, oeps) bijgelezen, had weer een hele achterstand :oops:

Ik lees dat veel meiden hun kindje al voelen. Hier nog niet gevoeld eigenlijk :$ zijn er nog dames die het nog niet voelden?
    Niet dat ik me echt zorgen maak, gezien ik het van m’n dochter pas rond 24 weken voelde. Je schijnt het van een 2e gewoon eerder te voelen zeggen ze. En ik ben zooooo ongeduldig om dat magische gevoel opnieuw te voelen :D

11. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik ook niet hoor.
    Dochter met 18-4 voor het eerst.
    Zoontje met 18-5 Voor het eerst.

Hopelijk voel jij het nu wel wat eerder dan 24 weken! Is idd magisch he ♡

12. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wat een fijn nieuws zeg!! Ben helemaal blij voor jullie!!! En heel veel plezier he!!

13. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Hi dames!

@Regenboogjee het berichtje ook helemaal gemist, wat een geruststelling dat jullie 20 weken echo goed was en jullie lekker kunnen genieten van jullie meisje.

Babynestje lijkt mij ook erg handig. Ik gebruikte met mijn zoon een Voedingskussen met aankleedkussenhoes erom. Maar zon nestje is veel leuker en handiger.

Baby wel lichtjes voelen bewegen. Maar gisteravond echt een duidelijk schopje. Schrok er zelfs van. Man heeft het ook gevoeld. Baby zit al hoger dan ik dacht, was onder mijn navel!

Plassen, moet ik inderdaad ook even de tijd voor nemen, anders kan ik na een halfuur opnieuw.

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nou de gyn gebeld, Utro helpt totaal niet bij harde buiken, ze houd haar poot daar stijf in. Ik mag het gebruiken, maar dat is niet zo lekker om in te brengen bij een onrustige bm mond vindt ze. Recent onderzoek heeft bewezen dat het niets doet nml voor het rustig houden van je bm of verlengen van je cervix.

Ik werd eig alleen maar sjaggo vandat verhaal, ik had op een wonder gehoopt. Ze zegt dat ik de boel warm moet houden en PCM in moet nemen en lekker aan wat anders moet denken.

15. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Denk dat rustig aan doen inderdaad het enige is dat je kunt doen tegen harde buiken, hoe vervelend dat ook is. Hier gelukkig nog niet heel veel hare buiken gehad, die mogen ook nog wel even wegblijven.

Riep ik gisteren nog boos dat ik de baby nog niet voelde, ben ik nu toch wel overtuigd dat die heeeeele kleine zachte plopjes van m’n kind afkomstig zijn hoor :) ❤️

16. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mijn zus wilde een babynestje kopen, mij lijkt het overbodig ivm box, kinderwagen etc. Maar kom het zoveel tegen.

@Nelllie ik viel hem ook nog niet. De kriebels of t geborrel dat ik soms voel lijken mn darmen

17. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja soms denk ik kleine bewegingen te voelen...aai dan schattig mijn buik...tot het een scheet blijkt te zijn XD

Ik vind zo’n BabyNest er zo lekker kroelerig uitzien :)

Regenboogjee, Pln, nijntje90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik hier een website mag zetten? (anders merk ik 't wel..)

https://www.my1styear.nl/c-4492146/prijslijst-my1styear-nl/

Kan ook via Facebook messenger een berichtje sturen.

Ik heb 't daar 2 jr geleden besteld voor m'n zoontje.. Maar zie dat 't nu (natuurlijk) alweer duurder is geworden :roflmao:o_O

19. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik ga stuk

Cindy1977 vindt dit leuk.
  20. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik vindt zelf dat babynestje echt een must.. maar waar de ander geen behoeft aan heeft is er voor de ander baat bij.

@Meisje93 ja doen we wel eens vaker, de collega's waar we goed mee omgaan buiten de personeelsfeestjes om. Na het uiteten borrelen in de stad. Soms word er ook wel een grote BBQ gehouden bij een van de collega's thuis altijd erg gezellig.

Deel Deze Pagina