♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (13) | meisje (7) | verrassing (4) | onbekend (9) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: September 10 - Pln - controle vk 10 - nijntje90 - 20 weken echo 10.30u 10 - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u 10 - Kippetje88 - controle vk 12 - nijntje90 - controle vk 14 - Maps - 20 weken echo 13.30 18 - Cindy1977 - 20 weken echo 19 - Meisje93 - 20 weken echo 16.15u 19 - Jillster - 20 weken echo 19 - Ank88 - 20 weken echo 9.40 19 - Nelllie - 20 weken echo 16.15u 20 - Vally85 - 20 weken echo 20.00u 21 - Appelmoesss - 20 weken echo 9.30u 24 - TigerAngel7 - 20 weken echo zkh 8:00u 24 - MamavanHayden - 20 weken echo 24 - Pln - 20 weken echo 24 - Manna - 20 weken echo 24 - Kippetje88 - 20 weken echo 25 - Christiana - 20 weken echo 9.15u 25 - Kiekieboe - 20 weken echo 26 - Meisje93 - controle vk 26 - YellowEyes - 20 weken echo 11:15u 27 - Eveliennn89 - controle gyn 27 - Manna - controle vk 27 - CaDi - vervolg 20 weken echo 28 - Lenaroos - 20 weken echo Oktober 8 - Eveliennn89 - uitgebreide 20 weken echo zkh 29 - Kiekieboe - suikertest
@Saarrr1988 @CaDi wat fijn een goede echo! @CaDi geniet van je vakantie! Veel plezier en leuk dat je achteraf nog eens extra mag spieken
@MamavanHayden nou goed voelen valt wel mee maar ik lijk in ieder geval iets te voelen haha. Wat vervelens van die zenuw.. @CaDi ja echt gespannen en pijnlijk heel naar. Had gedacht dat ik teveel geluncht had gisteren en dat t wel weg zou trekken.. Maar nee. Manlief is allemaal aan het braken dus ik gooi t voor nu maar op buikgriep ofzo? Wat dijn dat je echo goed was, alleen het hartje nog even spannend dan. Maar nu eerst gaan genieten van je vakantie. @nijntje90 dankjewel, nee zwanger zijn is niet mijn ding. Maar mn kleine vriendje is nog steeds enorm gewenst, ik weet waarvoor ik het doe!!
Vanmorgen eindelijk mijn kleine springveer gevoeld. 2 duidelijke schopjes tegen mijn hand.❤️ Wel hoger dan ik dacht want het was rond mijn navel. Heerlijk wat heb ik dat gemist.
Wat leuk! Heerlijk gevoel heh. ik heb sterk het gevoel dat de placenta voor ligt. voel de baby wel zo nu en dan. Maar niet de overduidelijke schopjes. Al merk ik wel dat de kleine soms erg druk is daarbinnen.
@CaDi fijn dat alles er goed uitzag op de echo! Geniet van je vakantie @Pln lekker klagen hoor. Tis ook gewoon niet leuk wat je allemaal over je heen krijgt deze zwangerschap. Hopelijk snel in de genietmodus. Ik gun het je zo! Hier gisteren in de ochtend ook opeens echt een aantal schopjes. Heb wel een halfuur kunnen genieten van zn bewegingen. Voelde het ook duidelijk tegen mn hand aan. Heerlijk zeg! Voelt fijn. Allemaal een leuk wknd gehad? Hier vooral lekker gerust. Mn man had de kids op sleeptouw genomen en ik mocht even lekker uitslapen en gewoon rustig aan doen. Heerlijk! Had het echt even nodig. Vanmiddag nog naar kinderboerderij geweest. 'T geertje in zoeterwoude. Echt super leuk en superrr druk. Cker een aanrader voor mensen met peuters/kleuters. Die daar soort van in de buurt wonen.
Dames even iets anders, herkennen de mama's met een jongetje een ontstoken piemeltje? Tis rood en wat gezwollen lijkt er niet echt pijn aan td hebben....
Dank je wel! Komt vast goed! T geertje is geweldig. Gelukkig heb ik straks een excuus om elke week te gaan!
@Appelmoess zeker lekker als je man de kids onder zijn hoede neemt. hier vooral een pijnlijk weekend achter de rug. Vrijdagochtend fysio gehad. 's middags badkamer gesopt en toen begon de ellende weer helaas. Vanochtend paar uurtjes gewerkt en nu kan ik helemaal niks meer. Hopelijk morgen weer een betere dag. Woensdag gelukkig weer fysio. zelf geen zoontje. Maar misschien even lekker laten badderen in soda?
Hij doucht iedere dag en we maken het goed schoon. Bij die kleintjes kan je nog niet echt onder de voorhuid..willen hem morgen zowiezo weer proberen in het badje te zetten
Ik zou idd kijken of die lekker even wilt badderen. Weken met idd wat meisje93 zei eventueel wat soda er bij. Succes hopelijk snel over.
Hoi ladies.. Wij zijn nu 2 dagen in Disney geweest. Morgen helaas laatste dag. Heb nu 't idee een harde buik te hebben.. Dit is me 3e zwangerschap maar of ik herken 't niet of ik heb 't nog nooit zo gehad Ik voel 't trekkend/gespannen gevoel.. En dan vooral onderbuik. Herkenbaar?
ik moest even weer wat bijlezen. gisteren eerst uiteten geweest en daarna de stad in, het was zo ellendig druk dat je je kont nauwelijks kon keren. half 2 zijn we naar huis gegaan was echt moe. gelukkig vandaag uit kunnen slapen tot 11:00u daarna huisje even schoon gemaakt en joekels uitgelaten wandeling van een uur heerlijk, ondanks dat ik het wel erg merk in mn rug en benen. daarna de kleine meid opgehaald bij mn ouders. morgen een late dienst en dinsdag en donderdag fysio @Regenboogjee ohh heerlijk altijd jammer als het zo gezellig is dan gaat de tijd ook erg snel. gespannen/harde buik erg herkenbaar. ik heb dat vooral als ik te druk ben geweest. als ik even rustig ga zitten zakt de harde buik weer af @voelen als ik vooral op mn buik lig en daarna omdraai dan beweegt de kleine zich constant. heerlijk gevoel is dat
@Bella28 succes!!! Eindelijk zit mn reeks van 5 erop. Wauw echt ik ben kapot. Mn bekken waren me ook niet dankbaar vandaag. Heb dus bijna niets gedaan op het werk gelukkig was het rustig! Maar nu lekker "weekend" voor mij. Morgen eerst even gepijnigd worden door de fysio, daarna lunchen en bijkletsen net een vriendin die ik erg lang niet heb gezien en dan luisteren naar het hartje van mn kleine man Verder was ik eigenlijk niks van plan, lekker rustig aan Ohja en voordat ik zo naar bed ga doe ik alvast mijn 18 weken dansje! Klinkt zo ver al.. Ik probeer maar niet te denken hoe lang we nog moeten al hoop ik dat ik daar nog wel echt van kan genieten. Ik geniet nu vooral van mn rust en uitslaap momenten, die gaan wel even verdwijnen vanaf februari
@Bella28 Spannend zeg, kan me voorstellen dat dat je hem knijpt.. heel veel succes alvast! Hoop dat je ondanks de spanning een goede nachtrust zult hebben!