@krijgertje veel succes en plezier uiteraard! @Meisje93 gaat wel beter. Net bij de huisarts geweest. Morgen ff bellen voor de uitslag. Verder niet veel aangekomen. Totaal 2 kg geloof ik. Maar mn buik is nu echt zichtbaar. Ben ook heel snel moe en buiten adem. Gelukkig doet mn peuter geen rare of gevaarlijke stunten meer. Speelt rustig, eet haar eten netjes op, gaat zelf op bed liggen als ze moe is en geeft op tijd aan als ze moet plassen. Zo trots! Ik werk nu minder, mn man heeft een gedeelte van mij overgenomen. Super fijn!
ja hoor. Als ze er niet meer in kan verkoop ik het gelijk. Ik heb een groepje gemaakt op fb en ieder seizoen doe ik de te kleine spulletjes van het vorige seizoen weg. Mensen verklaarden me gek: “Stel dat je nog een dochter krijgt?” Ahja dacht ik, er zal zeker 4 jaar tussen zitten, tegen dan, welke mode is het dan. Plus het seizoen moet al kloppen enzo... En met dat ik nu een zoon krijg, staat m’n zolder tenminste niet vol meisjeskleren
Leuk dat hartje horen!!!! Ai, zoveel bijgekomen dan? Hier ook al een 4tal kilo in ieder geval. Hoort er gewoon bij denk ik dan. Al moet ik wel toegeven dat ik enorm snoep (lees: veeeel teveel koeken en chocolade) de laatste tijd. Altijd zoveel trek, pffft... Zal ook weer proberen wat meer m’n best te doen qua gezond eten.
Enkele dagen geleden plaatste ik dat ik m’n kleintje nog niet voelde. Af en toe twijfelde ik maar gisteravond voelde ik hem heel goed!! Hij was waarschijnlijk enorm op en neer aan het stuiteren. Waauw wat een fantastisch gevoel alweer, hemels!!!!!!! Zelfs m’n vriend kon de kleine man voelen. Hij legde z’n hand op m’n buik en baby kwam er echt naartoe gezwommen. En duwen dat hij deed tegen m’n buikwand!! Heel speciaal
20 weken echo was helemaal goed! Ik had steeds zó het gevoel dat het een jongen was en nu weer ineens het gevoel dat het een meisje is Mindfuck! Maar profieltje gezien en hij/zij heeft hetzelfde neusje als m’n oudste ❤️
Fijn! hopelijk mag het met de dag beter gaan met je. Wat fijn dat je peuter zo fijn meehelpt. en wauw is ze al plaszindelijk? @Nelllie wat leuk! En wat een mooi bijzonder moment moet dat geweest zijn. ♡ Wat fijn! Jullie hebben de verleiding kunnen weerstaan dus.
En ineens het besef dat we alweer bijna op de helft zitten... Als ik het termijn verdubbel ben ik op het punt dat je "mag" bevallen Damn. Hoe langzaam het naar de eerste echo toe ging, zo snel voelt het nu ineens te gaan.
@krijgertje wat fijn dat alles goed is! Leuk he om te vergelijken! Dat deed ik ook met mijn 2 zoontjes. En die leken toen al niets op elkeer. En nog steeds niet! Haha ben dus erg benieuwd wat er nu uit komt. @MamavanHayden jaa tgaat veel te snel! Voor we et weten liggen we te bevallen. Pff
nou echt heh! Ook als je dan in een banner ziet hoeveel dagen je nog moet. krijg er soms lichtelijke stress van. Maar dat komt denk ik meer doordat ik niet meer zoveel kan.
Hopelijk veranderd dat nog en kan je straks weer een beetje meer. Hier ook wel lichtelijke stress.. We moeten echt een ander huis vinden voor ons meisje komt. Maar heb nog steeds goede hoop Hoe is het met jullie buikjes? Hier ineens het idee dat mijn buik toch weer wat gegroeid is..
Nu in totaal 6 kg aangekomen.. Ik ben altijd bezig met afvallen omdat ik overgewicht heb. Na mn miskraam enorm veel aangekomen, emotie eter.. Toen kei hard aan gaan werken met personal traimer maar pas het laatste half jaar ging de weegschaal heel langzaam omlaag. Sinds ik zo ziek was alle riemen losgelaten maar ook toen niet gek gedaan qua voeding eet echt af en toe wel eens wat lekkers maar voornamelijk veel groente en fruit. Volgens mijn bmi mocht ik maar 10kg aankomen... Ik weet wat me volgend jaar te doen staat
Soweeejjjj....ff 80 berichten bijgelezen XD Over elk topic krijg ik 50 meldingen maar over deze heb ik denk ik heen gelezen. Maar oké, ik ben weer bij Gefeliciteerd met jullie goede mooie prachtige echo’s! Kleertjes ook super cute kweel! Ik verkoop nooit wat eig, Sophia draagt veel af als mini kabouter en de rest doneer ik aan goede doelen of mijn kerk. In Afrika loopt er nu een peutertje in een kei hip Armani vestje XD Ik heb vorige week die paar dingen die ik had heel boos de hal in gesmeten en gegilt dat manlief het weg moest toveren, kon het niet meer aanzien. Het vertrouwen begint langzaam terug te komen, maar het duurt nog heullll lang eer de 18e en mijn cervix meting pfft. We hebben wel de naam definitief gekozen, igv nood als de baby eerder komt, maar daar ga ik niet vanuit. Ik denk dat baby het ook een perfecte naam vond, want die gaf meteen een disco feestje daarbinnen We hebben de 2e naam van onze baby van vorig jaar gebruikt, wat helaas mis ging toen. Samen met de eerste naam, is het een explosie van kracht. Het kan niet anders of deze heeft nog meer zelfvertrouwen dan de Zussen XD Ik las hier en daar moe.... ik ben MOE MOE jongens! Gaat nergens over! Ik lig een hele dag niets te doen en zou zo 12 uur kunnen slapen. Dat strakke gevoel in mijn buik herken ik ook wel, denk door de bm groei, want ik voel soms wat beweging rond mijn navel. En als de baby enorm naar de voorkant draait, dan word die buik toch hard pfft. Verder was ik de eerste 5min meteen 6kg aangekomen. Ik weeg nu 80kg bij 175cm, ja lekker slank is anders, maar er komt geen gram meer bij sinds dien. Terwijl ik bij Sophie toch echt over de 100kg ging XD Ik heb wel een paar borsten gekregen...ik houd ze gewoon vast als ik mijn bh losmaak, zoooo groot! Nou, dat was wel weer ff genoeg voor nu hè XD