Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Meisje93, Jul 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    thnx

@YellowEyes nou zie echt wel dat je al een buikje hebt hoor, idd wat bescheiden maar dat kan de buikspieren idd tegenhouden.

ik kreeg laats van een hele forse vrouw de vraag of ik niet zwanger was van een tweeling, ik zei nee het is er echt maar een, zei ik per ongeluk hoeveel zei er dan wel niet vewachtte. schoot er ook zo uit. ze zei ben niet zwanger en liep boos weg ‍♀️

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    dat zou ook nog kunnen ja. Al zie ik op de buikfoto's geen verschil. :roflmao:
    Merk wel dat buik andere vormen gaat krijgen. Dat je heel duidelijk kan voelen tot waar de placenta loopt.

@CaDi heb je een fijne vakantie?
    een enorme buik is ook niet altijd even handig nee. :p
    Met name met bukken en omdraaien in bed. :rolleyes:

YellowEyes likes this.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
  4. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    ja echt kon wel door de grond zakken.

misschien dat het me hoog zat dat ik die vraag zo vaak kreeg dat k het een x zat was en die vrouw op het verkeerde moment het zei.

was ook nog in een supermarkt, dus een oud stelletje die kregen het mee en moest er om lachen.

5. Maps

Maps Bekend lid

May 18, 2017
    631
    680
    93
    Female
    @TigerAngel7 vind het altijd zo bijzonder dat als je zwanger bent mensen maar van alles kunnen zeggen over je buik of over wat het wordt. Moet er ook wel om lachen.. ze kletsen zichzelf 9 van de 10x in een benauwde situatie.

Gister weer lekker kunnen rijden, moest wel afstappen om te plassen en bij erop komen merk ik toch wat verschil in gewicht o_O.

Dames morgen veel succes & plezier bij de 20 weken echo!

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Ja dat hou je toch altijd wel. achja later lachen we er allemaal om.

haha dat is iets minder.

afgelopen nacht er 4x uitgemoeten om te plassen blegh. hebben jullie dat ook?

morgen een gesprek met de baas ivm aangepast werk en arbo arts. Moet van de baas meer aan mezelf en de kleine denken en een lijstje maken wat te zwaar voor me is. ben wel blij dat hij echt meedenkend is.

Christiana likes this.
  7. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

Dec 11, 2014
    2,259
    1,994
    113
    Female
    Succes morgen met de 20 weken echo's!

Vanmiddag zei de vader van Hayden ineens tegen mij, die buik van jou word ook niet echt wat he..
    Ik keek hem aan, ik zeg nou vind hem toch al wel aardig worden.
    Volgens hem word het gewoon een klein meisje haha

8. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

Oct 4, 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Veel succes met de 20-wekenecho’s!

Plassen valt hier nog mee, meestal één keertje per nacht :)

Buikje is hier ook nog redelijk bescheiden al vind ik wel dat het de laatste week een enorme groeispurt heeft doorgemaakt. Toen ik 2 weken geleden trouwkleden ging passen was er nog niets te zien en nu kan je het wel echt niet meer verbergen.

En wat sommige mensen wel niet durven zeggen. Iedereen vindt precies dat ze maar opmerkingen mogen geven over de buik van zwangere vrouwen. Hier viel dat bij mijn zoontje mee. als ik opmerkingen kreeg was het vaak eerder dat ik goed moest eten omdat men buikje zo bescheiden bleef o_O
    wel knap dat je zo een antwoord durft geven @TigerAngel7 :roflmao:

Maar eens een poging doen om te slapen. Morgen terug werken en ben doodop. Zoontje spookt de laatste week weer elke nacht en laat elk uur/elke twee uur van zich horen en ik geraak nooit onmiddellijk terug in slaap o_O Het is nooit een goede slaper geweest maar hoop toch dat deze fase snel terug voorbij is...

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @TigerAngel7 haha ook dat nog. :p
    Ja mensen denken dat ze dan altijd maar hun oordeel over mogen geven.

nee hier gelukkig niet zovaak eruit om te plassen. Maar wel een lichte slaper geworden.

wat fijn dat je baas zo meedenkend is. succes met je gesprek. Wat heb je zelf in gedachten?

@Eveliennn89 hoop ook voor je dat dit een fase is. Gaat je opbreken anders op gegeven moment.
    Hier heeft E. ook een poos gespook 's nachts. Terwijl ze als baby al vrij snel doorsliep.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Vandaag 20 weken! ♥
    Gek hoor om alweer op de helft te zijn.

11. CaDi

CaDi Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,514
    1,091
    113
    Ja we hebben het heerlijk! Sinds weekje voel ik de kleine man ook, met name in de ochtend en middag als ik zit. Wat een bijzonder gevoel, ook wel een beetje gek soms!
    Ik voel inderdaad ook nu een duidelijke bal in mn buik!

@TigerAngel7 ik vind het een goede opmerking. Ik word altijd zo moe waar mensen zich allemaal mee bemoeien. Doet ze nooit meer!:roflmao:

@Meisje93 gaat hard he! Maar wel fijn!

Ik hoorde iemand hier op de camping over Sam de slaaptrainer. Ze zweert erbij en hun dochter slaapt er super goed mee!

@plassen, ik moet ook wel 1 of 2x ik de nacht, anders kan ik echt niet verder slapen omdat ik buikpijn krijg!

Succes met de 20 weken echo's vandaag!

12. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    hahaha ik denk dat ze zoiets niet meer zo snel zegt.

hele zware dingen tillen en doen gaat niet meer ook ivm rug en bekken. Kijken of ik dan wel gewoon 8u per dag kan blijven werken, anders word dit 4u per dag 3dagen in de week. ben wel blij dat ik parttime werk zeg heb die rust echt ff nodig tussendoor.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @CaDi wat heerlijk dat je de kleine man voelt!
    Hoelang ben je nog op vakantie?

Over 18 daagjes gaan we ook weer heerlijk op vakantie! :D
    Zo'n zin in. Maar eerst allebei onze verjaardagen nog gaan vieren.
    Duur maandje september. Beide jarig. Auto grote beurt gegegeven. Gelijk bijna €1000,- armer & begin oktober lekker weekje weg.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    kan je wel je houding afwisselen? staan/zitten?

@Pln kan jij al bijna bij de arbo arts terecht?
    Hoe gaat het werken nu?

15. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    oehh lekker hoor waar ga je naartoe op vakantie? Tegenwoordig is 1000 euro niks meer alles word zo duur.

Nee dit is vooral staand werk, wisselt wel elk half uur af met inpakken/stapelen. Ik word nu alleen bij de makkelijkste lijn ingedeeld waar het licht werk in is.

16. CaDi

CaDi Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,514
    1,091
    113
    Gaan over een week rustig naar huis rijden en dan nog een weekje thuis. Dus pas over 2 weken weer aan de slag.
    Waar gaan jullie heen?
    Pff zo'n grote beurt voor een auto zijn altijd dure geintjes!

@TigerAngel7 ,wel fijn dat je werkgever zo goed voor je zorgt! Ik ben ook benieuwd of ik fulltime kan blijven werken tot mijn verlof.

17. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ow wat een fijne werkgevers zeg! Die van mij zat al te vissen of ik volgende week diebst kon draaien XD Heb gezegd dat ze blij mag zijn als ik 2 uur kan komen accorderen XD

Ik vind de buikjes allemaal mooi hoor, groot of klein, er zitten kadootjes in!

De gyn nog maar even gebeld vandaag....morgen eerst de 20 wkn echo, dan nog een speciale extra echo voor mijn placenta&cervix en daarna een afspraak met de gyns over die echo’s. Dus ik ben van 9 tot 11 onder de pannen. Dat geeft de burger moed hè ....

Mijn 2 teckeltjes kunnen er geen genoeg van krijgen, die liggen een hele dag op mijn lijf geplakt XD

Attached Files:

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @TigerAngel7 blijven in NL. (limburg) bergen en lang auto rijden is nu even funest voor mijn bekken.
    Ja alles wordt steeds duurder. Als de lonen nou ook eens omhoog gaan. :p

Hou je dat wel vol? Dat staan?
    Ik kan max 3-5 min stilstaan & dan is het weer klaar...

@CaDi heerlijk zeg. Geniet maar lekker van de rust.
    We gaan naar vakantiepark de Leistert in Limburg. Fijn park voor kleine kinderen.
    En huisjes zijn ruim & schoon. Heeel belangrijk. :D
    haha ja. Ach dat is het nadeel dat je een wat duurdere auto rijdt. De onderdelen zijn ook gelijk een stuk duurder.

@Cindy1977 hahaha sommige heh..
    Ik ben blij dat het hier via de arbo gaat en de casemanager verzuim.
    1 collega heeft teamrol P&O en die is lekker aan het vissen op de woning of ik wel aan de afspraken hou. Kom dan lekker naar mij toe.
    Vorige week vroeg ze nog. of ik wel kon lopen. :rolleyes::eek:
    wat denk je.... als ik nog 3x 4u kom werken.

Fijn dat je nu weet wat ze morgen allemaal gaan doen. Wel erg prettig dat ze het allemaal goed gaan onderzoeken. Al was het een stuk fijner geweest als dit allemaal niet nodig was.

Ahw super schattig! Hier is de hond gelukkig nog niet aan me vastgeplakt.

Cindy1977 likes this.
  19. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    @TigerAngel7 @Meisje93

@nachten:ik slaap voortaan erg licht en 4 tot 5 keer plassen...

@werken/arbo arts.. Mijn werkgever geeft een afspraak aangevraagd die word pas na zijn vakantie (lees volgende week) pas gepland.. Vervangend teamleider geeft aan dat ik mn werk anders in moet richten maar het lukt me niet. Ik doe dan toch al gauw te veel.. Ik kan ook niet lang staan en dat is echt een probleem, ik moet zoiezo pillen delen, controles doen en patienten zien. Lichte zorg ook.. Zware zorg doe ik niet. Ze zeggen dat ik tussendoor rust moet nemen maar het is onmogelijk!! Hoop zo dat mijn arbo arts me helpt. aangezien we fors personeelstekort hebben draai ik morgen ook al een voedingsdienst-> veel lopen.. Maar wel een uur eerder klaar en ik heb laat en daarna vroeg. Daar ben ik al geen held in laat staan nu ik zo moe ben en vaak plas snachts. Ik heb echt een rotweekend gehad we weten dat een familievriend euthanasie gaat plegen deze week, gisteren afscheid genomen en manlief helemaal ingestort. Hij blijft maar huilen. Maar ik moet van za tm woe werken en krijg geen vrij voor de uitvaart. Dus moet zelf gaan ruilen maar dat word echt drama :(..

Maat ondanks alles ben ik vamdaag 19 weken zwanger van een zoontje waar ik enorm naar verlang, dus laat asjeblieft de weken maar voorbij vliegen dan kan ik uren knuffelen en snachts mn bed uit maar dat gaat ook ooit weer voorbij:rolleyes::p

20. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    @Pln ... Ow wat vreselijk voor jullie zeg, sterkte met het verlies <3

De arbo en baas hebben nu toevallig niets te zeggen, uwv beslist, die willen me pas eind oktober voor het eerst telf spreken. Hadden het er niet op dat ik ging proberen te werken, maar dat beslis ik van de week wel weer.

Soms is het zo’n feestje daar binnen, dan moet ik bijna blèren van geluk...echt zwanger hoor ....mega bipolair XD

Gelukkig komt er zo een vriendin, ze praat me de avond door. Gelukkig morgenochtend heel druk met Kleuter en dan rap naar het zkh.

Pln likes this.

Share This Page